וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוקדמות המונדיאל: לבנדובסקי יצעיד את פולין לעלייה?

מלך שערי הנבחרת החדש יוביל את חבריו למשחק הבית מול מונטנגרו, בו פולין זקוקה לנקודה (19:00). דנמרק תארח את רומניה ותקווה להפתעה, בעוד הקרב על הסגנות בבית ו' יגיע לשיאו

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
אי אפשר לעצור אותו. לבנדובסקי/רויטרס

בתים ג', ה' ו-ו' במוקדמות המונדיאל באירופה יגיעו מחר (ראשון) לסיומם עם המחזור העשירי והאחרון. גרמניה (מול אזרבייג'אן) ואנגליה (בליטא), שכבר העפילו, יפנו את הבמה לקרבות ההכרעה האחרים.

נורבגיה - צפון אירלנד (21:45, ספורט 5+)

הצפון אירים, שהפסידו לגרמניה בבית ביום חמישי, הבטיחו את המקום השני, אך עדיין לא הבטיחו מקום בפלייאוף ויעשו זאת אם ישיגו עוד נקודה, כך שהמשחק הזה עדיין רלוונטי מבחינתם. נורבגיה, בקמפיין חלש, תנסה לסיים בטעם טוב אחרי השמינייה בסן מרינו.

גרמניה - אזרבייג'אן (21:45, ספורט 2)

אלופת העולם הבטיחה את העפלתה עם הניצחון בבלפסט, שם הראתה שגם עם ההרכב השני אף אחת בבית הזה לא יכולה להתמודד מולה. כעת, הנבחרת של יוגי לב תקווה להשלים קמפיין מוקדמות מושלם, עם 10 מ-10, כאשר היא תארח בקייזרסלאוטרן את האזרים המפתיעים, שצברו עד כה 10 נקודות.

משחק נוסף:

צ'כיה - סן מרינו (21:45, ספורט 1)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קייל לאפרטי שחקן נבחרת צפון אירלנד. רויטרס
הצפון אירים בדרך לפלייאוף. לאפרטי/רויטרס

פולין - מונטנגרו (19:00)

ה-1:6 המוחץ של הפולנים בארמניה, במשחק בו רוברט לבנדובסקי כבש שלושער והפך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, הביא את האדומים-לבנים למחזור האחרון כשהם זקוקים לנקודה בלבד כדי להבטיח את העפלתם. אחרי שניצחו 1:2 דרמטי במונטנגרו במפגש הקודם, הם ינסו להשלים דאבל על היריבה, שמצדה זקוקה לניצחון שלה, לצד הפסד דני, בתקווה לעקוף את הסקנדינבים, המחזיקים גם בהפרש שערים עדיף (פלוס 10 למונטנגרו, פלוס 12 לדנמרק).

דנמרק - רומניה (19:00, ספורט 1)

הדנים מגיעים במצב לא רע. אם מונטנגרו תפתיע ותנצח בפולין, הרי שניצחון יספיק להם לעלייה. אם מונטנגרו לא תנצח והם ישיגו נקודה, הם יהיו בפלייאוף. בכל מקרה, מול רומניה שסיימה את דרכה ואחרי ה-0:1 היקר במונטנגרו שהושג משער של הכוכב הגדול כריסטיאן אריקסן, דנמרק מגיעה מלאת ביטחון.

משחק נוסף:

קזחסטן - ארמניה (19:00)

כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
אריקסן ודנמרק במצב טוב/רויטרס

סלובניה - סקוטלנד (19:00)

שער הניצחון הדרמטי על סלובקיה בחמישי הפך את הסקוטים לתלויים בעצמם, אך גם אם יסיימו במקום השני בבית, כדאי להם לעשות זאת עם ניצחון כדי לא להפוך בטעות לסגנית החלשה מכולן ולהישאר מחוץ לפלייאוף. גם סלובניה, שאיבדה נקודה יקרה עם שער אכזרי בתוספת הזמן בוומבלי בחמישי, עוד לא אמרה נואש ותעקוף את סקוטלנד במקרה של ניצחון, אולם אז היא תצטרך להמתין לתוצאה של סלובקיה, שמקדימה אותה בנקודה ערב המחזור ומארחת את האחרונה בבית, מלטה החלשה.

סלובקיה - מלטה (19:00)

הסלובקים נפלו בדקה ה-88 בסקוטלנד משער עצמי של מרטין שקרטל ופספסו הזדמנות נהדרת, אך כאמור, אם סלובניה תנצח או אפילו אם יהיה תיקו במשחק בלובליאנה, הרי שניצחון של סלובקיה ישלח אותה למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף, ואז היא תקווה לא להפוך לסגנית החלשה ביותר. את שלוש הנקודות שלה היא בכל מקרה תשיג כנראה מול הנבחרת שצברה עד כה רק נקודה בבית הזה.

ליטא - אנגליה (19:00, ספורט 2)

שער של הארי קיין הלוהט בתוספת הזמן סידר לאנגליה העפלה מתוקה למונדיאל עם שלוש נקודות קשות נגד סלובניה. היכולת לא מבריקה, אבל נבחרת שלושת האריות מקווה לסגור קמפיין סוער בטעם טוב וללא הפסד, כאשר גארת' סאות'גייט צפוי להעניק מנוחה ללא מעט שחקנים בביקור בווילנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully