וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "אנחנו סוחבים את התחושות מההפסד לספרד"

שוער נבחרת איטליה ניסה להסביר את ה-1:1 המאכזב נגד מקדוניה: "חייבים לנער את הפחד ולחזור ליהנות מכדורגל". המאמן ונטורה: "לא צריך לשרוק לנבחרת, היא מייצגת את כולנו"

ג'ורג'יו קייליני, נבחרת איטליה. רויטרס
שער יתרון שלא הספיק. קייליני/רויטרס

אכזבה עצומה באיטליה אחרי ה-1:1 הביתי נגד מקדוניה, שקבע סופית שהאזורי יסיימו את בית ז' במוקדמות המונדיאל באירופה במקום השני ויצטרכו לעבור את שלב הפלייאוף כדי להעפיל לרוסיה.

אוהדים רבים באולימפיקו בטורינו השמיעו קריאות בוז ושריקות צורמות עם שריקת הסיום וחלק בלתי מבוטל מהשחקנים דיברו על בעיה מנטלית. חלק מהם הזכיר את התבוסה 3:0 לספרד בתחיל ספטמבר, כזו שעדיין מורגשת בחדר ההלבשה.

המאמן ג'אנפיירו ונטורה אמר בסיום: "אני חושב שלא צריך לשרוק לנבחרת, הרי היא מייצגת את כולנו. היום נקבע שנסיים במקום השני בבית המוקדמות וזו עובדה. אני מקווה שעד הפלייאוף יחזרו 4-5 מהפצועים, וגם שחלק מהשחקנים יקבלו יותר דקות משחק בקבוצות שלהם".

ג'אנלואיג'י בופון הוסיף: "ההפסד לספרד פגע בביטחון שלנו ואנחנו עדיין סוחבים עם התחושות מאז. חלק מהשחקנים, ואני בתוכם, צריכים לעשות צעד קדימה כדי לעצור את השליליות. אנחנו צריכים לחזור ליהנות מכדורגל, לנער את הפחד מעלינו ולשחק ללא חשש.ף כרגע אנחנו בהחלט זקוקים למלך פסיכולוגי".

אנדראה ברזאלי שהוחלף במחצית בגלל פציעה בשריר: "מאכזב ששרקו לנו, אבל כל מי שמשלם על כרטיס זכאי לומר ולהביע מה שהוא מרגיש. היינו יכולים לעשות יותר, אבל לסיים משחק עם שריקות זה תמיד דבר לא נעים. זו הייתה הופעה לא טובה שלנו, אנחנו צריכים לשחק עם יותר ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully