וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוקדמות המונדיאל: בולגריה תנסה להדהים שוב את צרפת

אחרי שהדיחו אותם במוקדמות ב-93, הבולגרים מארחים את הצרפתים שהסתבכו במאבק על ראשות בית א' (21:45). השוויצרים יכולים להעפיל מבית ב' אם ינצחו ופורטוגל תמעד באנדורה, בוסניה חייבת ניצחון על בלגיה שכבר העפילה בבית ח'

בולגריה - צרפת (21:45, ספורט 2)

צרפת סומנה באופן טבעי כפייבוריטית הגדולה לשייט למונדיאל מהבית הזה. אולם, הפסד החוץ לשבדיה ובעיקר ה-0:0 המביך במחזור הקודם בבית מול לוקסמבורג גרמו לכך שסגנית אלופת אירופה מגיעה לבולגריה כשהיא מקדימה בנקודה בלבד את שבדיה השנייה.

הבולגרים, שהדיחו ב-1993 את צרפת אחרי שזו הפסידה גם לישראל בזכות השער של אמיל קוסטדינוב, עדיין בתמונת הסיכויים למקום השני ולשם כך הם יהיו חייבים להשיג ניצחון באצטדיון שבו הם ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם. הבולגרים בונים על קוסטדינוב אחר הפעם, גיורגי קשר מכבי חיפה שכבש בשלושת משחקיה האחרונים של בולגריה במוקדמות, בשניים מהם זה לא עזר לה והיא הפסידה.

שבדיה - לוקסמבורג (19:00, 5+)

כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום הבית הזה, השבדים יכולים למצוא את עצמם במקום הראשון לפני המשחק האחרון שלהם בהולנד. זה יקרה אם שבדיה תנצח כצפוי את לוקסמבורג הנמושה ובמקביל צרפת לא תנצח בבולגריה, תרחיש בהחלט אפשרי. שתי הנבחרות מגיעות למשחק הזה במצב רוח טוב. השבדים אחרי שפירקו 0:4 בחוץ את בלארוס במחזור הקודם בעוד שהלוקסמבורגים הצנועים עשו את ה-סנסציה של המוקדמות עם 0:0 הירואי בצרפת.

בלארוס - הולנד (21:45, ספורט 3)

ההולנדים המאכזבים ממשיכים להיתלות בסיכוי שלהם להשתחל לפחות למקום השני בבית ובהנחה ששבדיה תנצח את לוקסמבורג החלשה, כל תוצאה מלבד ניצחון שלהם תשלח אותם ככל הנראה הביתה כבר במוצ"ש. הולנד התאוששה מהתבוסה לצרפת עם ניצחון ביתי על בולגריה, אך צריכה להיזהר מהבלארוסים שבביתם כבר הוציאו תיקו מצרפת וניצחו את הבולגרים.

אנדורה - פורטוגל (21:45, 5+)

אלופת אירופה ניצחה בשבעה מתוך שמונת משחקיה בבית המוקדמות. אולם, לצערם של רונאלדו וחבריו, ההפסד 2:0 בשוויץ הוא זה שמפריד בין הנבחרות. פורטוגל תנצח ככל הנראה את אנדורה הנמושה, ותקווה למעידה של שוויץ מול הונגריה. בכל מקרה, הקרב הגדול שיכריע את ראשות הבית הזה יתקיים במחזור הסיום כשהפורטוגלים יארחו את השוויצרים. כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא בבצורת בריאל מדריד ועדיין לא כבש שער ליגה, צפוי לחגוג מול אחת הנבחרות החלשות ביבשת.

שוויץ - הונגריה (21:45, ספורט 1)

הקמפיין החלומי של שוויץ נמשך, כאשר הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ' תנסה להישאר מושלמת גם אחרי המשוכה ההונגרית ובמקרה שתעשה זאת גם תוצאת תיקו בפורטוגל במחזור הסיום תספיק לה כדי להעפיל למונדיאל. ההונגרים הצליחו להפתיע ולהעפיל ליורו האחרון, אבל מגיעים למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים והם ישחקו רק על הכבוד.

איי פארו - לטביה (19:00)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בוסניה - בלגיה (19:00, ספורט 1)

בלגיה העפילה כבר למונדיאל, אך עבור בוסניה המארחת מדובר בקרב גדול על המקום השני מול היוונים שנושפים בעורפם עם נקודה אחת פחות. רוברטו מרטינס מאמן בלגיה עשוי לערוך רוטציות בסגל שלו כדי לשמור על כוחות, כשמנגד הבוסנים בונים על כושרו הנהדר של אדין דז'קו שכבש צמד במחזור הקודם במוקדמות ויש לו כבר שבעה שערי ליגה בשישה משחקים במדי רומא. האם הבלגים יעשו טובה לבוסנים ו"ידפקו" את היוונים?

קפריסין - יוון (21:45)

ארבע תוצאות תיקו והפסד במחזור הקודם לבלגיה - זה המאזן של יוון במשחקיה האחרונים. היוונים חייבים לנצח באי השכן ולקוות לאיבוד נקודות של בוסניה מול בלגיה, תסריט בהחלט אפשרי כדי לעלות למקום השני לפני מחזור הסיום. הבעיה של היוונים היא שגם הקפריסאים עדיין מפנטזים על המקום השני וכבר ניצחו באצטדיון שלהם את בוסניה החזקה. מיכאל סקיבה המאמן היווני ייאלץ ככל הנראה להסתדר שוב בלי קוסטס מיטרוגלו, הסקורר הגדול של היוונים שהגיע פצוע למארסיי הקיץ ולא שיחק מאז המעבר מבנפיקה.

גיברלטר - אסטוניה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully