וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי: "שיחקנו טוב מאוד, משוכנע שארגנטינה תהיה במונדיאל"

מאמן נבחרת ארגנטינה ספג ביקורת קשה אחרי עוד משחק נפל מול פרו, אבל שידר אופטימיות לקראת מחזור הסיום: "היה חסר רק הגול, נרגש לקראת ההמשך". גאגו עלול לסיים את הקריירה, וגם: ביתו של יו"ר ההתאחדות נפרץ בזמן המשחק

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי מנחם את ליאונל מסי. AP
חייבים ניצחון באקוודור. מסי וסמפאולי/AP

בהתחלה זה היה נראה כמו סיוט שרחוק מלהתממש, אבל הבוקר (שישי) זה כבר נראה ממשי וקרוב מתמיד: נבחרת ארגנטינה שוב פישלה בגדול עם 0:0 ביתי מול פרו החלשה וכשנותר מחזור אחד בלבד לסיום היא ממוקמת רק במקום השישי שמותיר אותה מחוץ למונדיאל. הארגנטינאים יהיו חייבים לנצח במחזור הסיום באקוודור ולקוות שצ'ילה לא תנצח בברזיל כדי לעלות ברגע האחרון. ניצחון של ארגנטינה וניצחון של צ'ילה ישלח את מסי וחבריו לקרבות הפלייאוף. אם לא די בכך, הרי שפרננדו גאגו קשרה הוותיק של ארגנטינה נפצע בצורה די קשה ויחמיץ בוודאות את המשחק הגורלי בקיטו. גאגו כבר קרע את הרצועות בברך ימין בעבר, כך שההתנהלות שלו הלילה היתה תמוהה במקרה הטוב: מיד לאחר הפציעה הוא סימן שמדובר בקרע, מירר בבכי ובכל זאת חזר לשחק אחרי טיפול קצר. כעבור זמן קצר הוא כבר לא יכול היה להמשיך, וכעת הוא עלול להיעדר בין שישה לשמונה חודשים.

בכלי התקשורת בארגטינה גיבו את מסי והפנו שוב אצבע מאשימה לסמפאולי. "מסי עשה כמעט הכל, אבל בנבחרת הזו הוא צריך להשקיע יותר מ-200 אחוז כדי להביא אותה למשהו", נכתב ב"אולה". "גם כשהוא משחק מצוין, גם כשהוא יוצר מצבים, גם כשהוא מנצל כל סנטימטר פנוי כדי להיות מסוכן, הוא סובל. איך אפשר לבקר שחקן שהגיע לחמישה מצבי הבקעה ויצר אותם כמעט לגמרי לבד?".

עוד בנושא:

מסי וארגנטינה שוב פישלו, הפסד דרמטי גם לקולומביה

פרננדו גאגו, נבחרת ארגנטינה, אחרי פציעה. AP
פציעה קשה לעיני הקהל הביתי בבומבונרה. פרננדו גאגו/AP

ומה היה לחורחה סמפאולי מאמן ארגנטינה להגיד בסיום המשחק? סמפאולי, שזכה כבר בקופה אמריקה עם צ'ילה על חשבון הארגנטינאים, נשמע דווקא מרוצה ואמר: "אני עדיין משוכנע שנהיה במונדיאל. היה לנו משחק טוב מאוד, רק היה חסר הגול. אני כולי תקווה ונרגש לקראת מה שמצפה לנו. הקבוצה לא ויתרה, נתנה מאמץ גדול והיתה ראויה לתוצאה אחרת".

המאמן, שהותיר 90 דקות על הספסל את מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה שלוהטים בליגה האיטלקית, היה מלא בשבחים לכוכבו ליאונל מסי: "אי אפשר לבקש ממנו יותר, הוא שיחק עם המון נחישות, הוא לחץ ופרגן לחברים שלו ויצר מצבים אבל הכדור לא נכנס".

על הקהל שהצטופף בבומבונרה אצטדיונה של בוקה ג'וניורס, אמר: "הם ראו את המאמץ שלנו ודחפו את השחקנים. הקהל היה מרשים מאוד וחבל שלא סיפקנו להם את הניצחון".

את העיתונאים הארגנטינאים המסרים החיוביים של סמפאולי כמובן לא שכנעו והמאמן ספג ביקורת קשה על ההרכב שהציב במשחק הזה וגם על החילופים. סמפאולי החליט לספסל את איקרדי ודיבאלה הלוהטים וגם כשפרננדו גאגו נפצע בדקה ה-60 הוא הכניס את אנסו פרס במקום להכניס שחקן התקפי יותר כדי לפרוץ את המערך ההגנתי של פרו. בארגנטינה גם מזכירים לסמפאולי את המאזן ההתקפי העגום כאשר מאז שהגיע ארגנטינה הבקיעה שער אחד בלבד וגם הוא היה מגול עצמי מול צ'ילה.

אגב, המזל לא שיחק גם לטובת בכירים בכדורגל הארגנטינאי: בזמן המשחק, נפרץ ביתו של יו"ר ההתאחדות קלאודיו טאפיה, ששהה באצטדיון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סמפאולי תחת מתקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully