וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי: בצל הבלגן, ספרד תנסה להבטיח את מקומה במונדיאל

לה רוחה תארח את אלבניה (21:45, ספורט 2) בידיעה שניצחון ישלח אותה לרוסיה 2018. אוהדי ספרד שוב הכינו קבלת פנים סוערת לג'רארד פיקה: "יהודי, כלב, לך הביתה". איטליה תשחק מול מקדוניה (ספורט 1)

רויטרס

מלבד משחקה של נבחרת ישראל ייערכו מחר (שישי) עוד שני משחקים במסגרת בית ז' של מוקדמות המונדיאל באירופה, כאשר ספרד, שתארח את אלבניה, תנסה להבטיח את עלייתה, בעוד איטליה תפגוש את מקדוניה.

ספרד - אלבניה (21:45, ספורט 2)

כשברקע הסערה הגדולה סביב משאל העם בקטלוניה והקריאות לג'רארד פיקה לפרוש מהנבחרת, לה רוחה תנסה להבטיח את מקומה במונדיאל בפעם ה-11 ברציפות. לשם כך, הנבחרת של ג'ולן לופטגי, שתגיע ביום שני למשחק בישראל, זקוקה לניצחון ביתי מול האלבנים, שמצדם מקווים לסיים במקום השלישי בבית ונראים בדרך הנכונה לשם. ספרד מגיעה אחרי ה-0:3 המוחץ על איטליה והשמינייה בליכטנשטיין במחזור האחרון, בעוד אלבניה סיימה את משחקה הקודם ב-1:1 בחוץ נגד מקדוניה.

בתוך כך הסערה סביב פיקה, שהצהיר אתמול אמונים ללה רוחה, מסרבת להירגע. כ-200 אוהדים חיכו לנבחרת הספרדית עם נחיתתה באליקנטה לקראת המפגש מול האלבנים. חלק מהאוהדים הניפו שלטי תמיכה בפיקה ("אנחנו אוהבים אותך") וחלק השמיעו קריאות נגד הכדורגלן הקטלוני, כולל דברים כגון: "יהודי, חתיכת כלב, לך הביתה".

איטליה - מקדוניה (21:45, ספורט 1)

האזורי התאוששו מהתבוסה לספרד רק חלקית, עם ניצחון קשה מהצפוי בבית נגד ישראל. בגלל הפרש השערים שלהם, שנחות משמעותית מזה של ספרד, הם זקוקים לנס כדי להשיג את המקום הראשון וכיוון שזה לא צפוי לקרות, הם יסתפקו כנראה במקום בפלייאוף וינסו להגיע אליו במצב רוח טוב אחרי המשחק הזה באצטדיון האולימפי בטורינו והמשחק ביום שני באלבניה. בסיטואציה מסוימת, איטליה עוד עלולה ליפול למקום השלישי, אך לא סביר שזה יקרה, שכן לאלבנים יש שש נקודות פחות.

ג'רארד פיקה באימון נבחרת ספרד. רויטרס
בספרד מחפשים בעיקר שקט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully