וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה חוששת לקראת משחקי ההכרעה: "ככה לא נעלה למונדיאל"

המצב מסתבך: אחרי ה-1:1 מול ונצואלה בארגנטינה מתכוננים לשני המשחקים האחרונים שיכריעו את ההעפלה למונדיאל. בתקשורת חוששים, סמפאולי העצבני מגן על מסי אבל מודה: "מקווה שהמתח לא יפגע בנו"

רויטרס
ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חלק מהאכזבה. מסי/רויטרס

"ככה לא נעלה למונדיאל", קראה הבוקר (רביעי) הכותרת ב"אולה" הארגנטינאי, אחרי שהנבחרת המקומית הסתפקה ב-1:1 מאכזב מול ונצואלה. האורחים, מהמקום האחרון בבית, עלו ליתרון מדהים, ואומנם ארגנטינה הצליחה להשוות, אבל שוב לא ניצחה, בקמפיין מאכזב מאוד. ארגנטינה עדיין במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי (רק ארבע הראשונות עולות אוטומטית), שאומנם כנראה יוביל אותה לגביע העולמי ברוסיה, לנוכח העובדה שהיא תשחק בפלייאוף מול ניו זילנד, אבל אם תמשיך בכושר הנוכחי, ייתכן שגם המקום החמישי בסכנה.

עוד בנושא

מוקדמות המונדיאל: רק 1:1 לארגנטינה מול ונצואלה, קולומביה סחטה תיקו מברזיל
דרום קוריאה וערב הסעודית עלו למונדיאל, סוריה תשחק בפלייאוף

חאבייר מסצ'ראנו נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חאבייר מסצ'ראנו נבחרת ארגנטינה/רויטרס
מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי/רויטרס

לארגנטינה נותרו שני משחקים: בבית מול פרו לקרב מכריע (5 באוקטובר) ומול אקוודור בגבהים של קיטו (10 באוקטובר). ברזיל כבר הבטיחה את מקומה במונדיאל, ונצואלה ובוליביה מחוץ לתמונת העפלה, אבל כל שאר הנבחרות עדיין בתמונה. ארגנטינה בשוויון נקודות עם פרו שבמקום הרביעי, כשהפרואנים הצליחו לנצח באקוודור ובבוליביה והנבחרת המפתיעה של הבית המוקדם מוכיחה שהיא חזקה ויודעת לנצח בחוץ. שש נקודות יבטיחו לארגנטינה מקום ברוסיה, אבל שלוש נקודות ככל הנראה ישלחו אותה רק לפלייאוף.

מאמן הנבחרת חורחה סמפאולי הודה בסיום ש"עכשיו אנחנו יותר מסובכים". לדבריו, "עכשיו נבוא להילחם בשני המשחקים שנשארו במטרה לנצח אותם. המשחק היום היה צריך להיגמר בהפרש של שלושה שערים לטובתנו. זה מרגיז להיות כל כך הרבה יותר טוב מהיריב, ולא לנצח בשלב כל כך מכריע. אם זה היה קורה בתחילת המוקדמות, במצב היה שונה, אבל עכשיו המצב מתוח יותר. אני מקווה שחוסר הנוחות הזאת לא תשפיע עלינו להמשך. קיווינו להגיע למשחק יותר נינוחים, אבל עכשיו ניאלץ להמשיך להילחם. יש מצבים כאלה בכדורגל, וצריך להתמודד איתם".

סמפאולי, אולי כהרגלו, נראה זעוף ועצבני במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק, בעיקר לנוכח ההחמצות של חניכיו: "התשוקה והרצון לכבוש לפעמים יכולים לפגוע בכישרון. מסי? מבחינתי הוא מעל כולם, ואם לא נוכל לנצל את היכולת שלו זה מדאיג. יש לנו כזה שחקן ולא לנצל אותו?".

נבחרת ארגטינה אנחל די מריה. רויטרס
הרבה פוטנציאל, מעט תוצאות. די מריה/רויטרס

שני המחזורים האחרונים בבית הדרום אמריקאי

5 באוקטובר:

קולומביה - פרגוואי
צ'ילה - אקוודור
ארגנטינה - פרו
ונצואלה - אורוגוואי
בוליביה - ברזיל

10 באוקטובר:

פרגוואי - ונצואלה
ברזיל - צ'ילה
פרו - קולומביה
אורוגוואי - בוליביה
אקוודור - ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully