וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה וערב הסעודית עלו למונדיאל, סוריה תשחק בפלייאוף

הקוריאנים הבטיחו את המקום השני אחרי 0:0 באוזבקיסטן, סוריה השיגה 2:2 בדקה ה-93 מול איראן, סיימה שלישית ותהיה בפלייאוף מול אוסטרליה. 0:1 על יפן סידר לסעודים את הכרטיס מבית ב'

אוהדי נבחרת סוריה עם תמונה של הנשיא בשאר אסד. AP
אוהדים סורים עם תמונתו של בשאר אסד/AP

נבחרת דרום קוריאה העפילה היום (שלישי) למונדיאל בפעם העשירית בתולדתיה והתשיעית ברציפות. הקוריאנים נפרדו ב-0:0 בחוץ נגד אוזבקיסטן ונעזרו בתיקו 2:2 בין סוריה ואיראן כדי לסיים במקום השני בבית א' והפכו לנבחרת השביעית שמבטיחה את העפלתה לטורניר שיתקיים ברוסיה בקיץ הבא. היא תייצג את אסיה יחד עם יפן ואיראן, ומאוחר יותר נדע מי תהיה הנציגה הרביעית שתבטיח את העפלתה מבית ב' האסייתי: אוסטרליה או ערב הסעודית.

הערב התחיל עם המון תקווה בסוריה ואוזבקיסטן, שידעו שניצחון עשוי לעלות אותם להופעה ראשונה והיסטורית במונדיאל. הסורים הצליחו לעלות ליתרון בדקה ה-13 משער של מוחמד תאמר חאג', אך צמד של סרדאר אזמון (45, 64) הוריד את ההתלהבות של האורחים שהצליחו רק לאזן בדקה ה-93 משער של אל סומא. לשמחתם של הסורים, השער הספיק כדי להבטיח את מקומם בפלייאוף האסייתי, בו הסורים יפגשו את אוסטרליה או ערב הסעודית, כשהמנצחת במפגש העתידי תשחק נגד נציגת מרכז אמריקה על העלייה למונדיאל.

איברהים עלמה שוער נבחרת סוריה חוגג. AP
נבחרת סוריה חוגגת את ההעפלה לפלייאוף/AP

ערב הסעודית עלתה גם היא לגביע העולמי, שיהיה החמישי בתולדותיה והראשון שלה מאז 2006, אחרי שניצחה 0:1 את יפן המוליכה וסיימה כסגניתה בבית ב' של המוקדמות באסיה. המחליף פהאד אל מועאלד בעט כדור אדיר בימין אל הרשת והכריע את המשחק בדקה ה-63 עבור המאמן ההולנדי ברט ואן מרוויק. המאוכזבת הגדולה מהתוצאה הזו הייתה אוסטרליה, שסיימה שלישית בגלל הפרש שערים ולכן תשחק נגד סוריה בפלייאוף. המנצחת שם תפגוש לקרב על העלייה למונדיאל את הרביעית בבית המרכז-צפון אמריקאי (ארה"ב או הונדורס).

ארבע העולות האוטומטית מאסיה: איראן, דרום קוריאה, יפן וערב הסעודית.

(עדכון ראשון: 19:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully