וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי במוקדמות המונדיאל: הצ'אנס האחרון של הולנד, בכורה לרן בן שמעון בקפריסין

האוראנג' ינסו להישאר בחיים בבית א' בחוץ מול צרפת (21:45, ספורט 2). המאמן הישראלי יפגוש בבית ח' במשחק ביתי את בוסניה (21:45, ספורט 4). שוויץ תנסה להישאר מושלמת בבית ב'

שחקן נבחרת הולנד רובין ואן פרסי מאוכזב. GettyImages
חזר אחרי 18 חודשים. ואן פרסי/GettyImages

משחקי המחזור השביעי של מוקדמות המונדיאל ייצאו מחר (חמישי, שעה אחידה 21:45) לדרך כשבמוקד המפגש המסקרן בין צרפת להולנד במסגרת בית א' והבכורה של רן בן שמעון כמאמן קפריסין במשחק הביתי מול בוסניה הרצגובינה בבית ח'.

seperator

בית א'

צרפת – הולנד (ספורט 2, 21:45)

נבחרת הולנד מתייצבת למשחק בסטאד דה פראנס בידיעה כי הפסד מול הטריקולור יחסל כמעט לחלוטין את הסיכויים לסיים בשני המקומות הראשונים. אצל האוראנז' מקווים להמשיך את התנופה ממשחק הבכורה המחודש של דיק אדבוקט על הקווים שהסתיים בניצחון 0:5 על לוקסמבורג. אדבוקט זימן לסגל את רובין ואן פרסי אחרי היעדרות של שנה וחצי והוא בונה על כך שהניסיון של החלוץ הוותיק יסייע להונלד להפתיע את סגנית אלופת אירופה. צרפת תחסר את דמיטרי פאיה ואת רפאל וראן (פציעות) ואת קארים בנזמה שלא משחק במדים הלאומיים מאז התפוצצות פרשת ולבואנה. "זה לא קל לוותר על שחקן כזה, אבל זו ההחלטה שקיבלתי", אמר מאמן הטריקולור דידייה דשאן. מי שצפוי לפתוח בחלק הקדמי הוא קינגסלי קומאן.

בולגריה – שבדיה (21:45)

הנבחרת הסקנדינבית נטולת זלאטן שפרש מהמדים הלאומיים מגיעה אחרי ניצחון מרשים על צרפת ויודעת שניצחון בסופיה יקרב אותה מאוד להשתתפות בטורניר במוסקבה. עם זאת בולגריה הפכה את מגרשה הביתי למבצר ובשני משחקי האחרונים בבית ניצחה את הולנד ובלארוס. אגב, בשבעה המפגשים האחרונים בין שתי הנבחרות במסגרות רשמיות השוודים היו אלו שחגגו ניצחון וזאת מבלי שספגו אפילו שער אחד. אולה טויבנן ומרקוס ברג ימשכו להוביל את החוד השבדי

במשחק נוסף: לוקסמבורג – בלארוס (21:45)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עוד ניסיון להשיג את שוויץ. רונאלדו/רויטרס

בית ב'

שוויץ – אנדורה (21:45, ספורט 3)

מובילת הבית תנסה לשמור על המאזן המושלם שלה מול היריבה הצנועה שהפתיעה במשחק האחרון שלה במוקדמות את נבחרת הונגריה עם ניצחון 0:1. "אנחנו רעבים ובאים לנצח את המשחק", אמר המאמן השוויצרי ולדימיר פטקוביץ'. הקשר דניס זכריה בן ה-21 מבורוסיה מנשנגלדבך צפוי לפתוח בהרכב השוויצרי.

פורטוגל – איי פארו (21:45, 5+)

אלופת אירופה שהפסידה לשוויץ בתחילת הקמפיין לא יכולה להרשות לעצמה מעידה מול היריבה הצנועה שלה ומסתמן כי כריסטיאנו רונאלדו יפתח בהרכב של פררנדו סנטוס. מאמן איי פארו לארס אולסן נשמע ריאלי לקראת המפגש כשאמר: "בסיבוב הראשון הפסדנו 6:0. הפעם נבוא כדי לנצח, אבל פורטוגל היא נבחרת גדולה. נעשה מה שאנחנו יכולים".

במשחק נוסף: הונגריה – לטביה (21:45)

רן בן שמעון. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל של קפריסין, אתר רשמי
"רוצה לבנות נבחרת שיתגאו בה". רב"ש/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל של קפריסין

בית ח'

בלגיה – גיברלטר (21:45, ספורט 1)

הנבחרת הבלגית תנסה להגדיל את היתרון שלה בפסגת הבית מול אחת הנבחרות החלשות ביבשת. אדן האזר שעבר הקיץ ניתוח עשוי לקבל דקות משחק במדי בלגיה. היריבה רק רוצה לצאת מהמשחק הזה בשלום.

קפריסין – בוסניה הרצגובינה (21:45, ספורט 4)

רן בן שמעון יערוך את הבכורה שלו על קווים של קפריסין במפגש הביתי מול הנבחרת הבלקנית. קפריסין איבדה סיכוי מעשי להעפיל אך היריבה עדיין בתמונה. רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "אנשים אוהבים כדורגל בקפריסין ובאתי לבנות נבחרת שהתושבים יהיו גאים בה, נבחרת עם D.N.A חזק. אנחנו משחקים מול נבחרת חזקה שאותה אנחנו מכבדים, אבל נבוא לנצח כל יריבה". רב"ש ייאלץ להסתדר ללא הכוכב הפצוע של אפואל ניקוסיה ג'ורג' אפראם. מבחינת הבוסנים שניצחו את הקפריסאים במפגש הראשון 0:2 שום דבר פרט לעוד ניצחון לא בא בחשבון.

יוון – אסטוניה (21:45)

היוונים שסיימו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם בקמפיין בתוצאות תיקו ינסו לחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי מול נבחרת שניצחה עד כה בקמפיין רק את גיברלטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully