וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "הלחץ יותר על אלבניה, אנחנו לא פייבוריטים"

10.6.2017 / 20:56

קפטן נבחרת ישראל דרוך לקראת המפגש במוק' המונדיאל (א', 21:45, כאן 11): "אין ספק שזה המשחק הכי חשוב". טיבי תורגל במקום טל בן חיים, אלישע לוי: "מחר יוחלט האם הוא ישותף". גולסה יפתח

מחזור 6מחצית11/06/2017
נבחרת ישראל
    0
      אלבניה
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      נבחרת ישראל תארח מחר (ראשון, 21:45, כאן 11) את נבחרת אלבניה באצטדיון בחיפה, במחזור השישי של בית ז' במוקדמות הגביע העולמי 2018. ישראל מדורגת במקום השלישי עם תשע נקודות מחמישה משחקים, כשלפניה ספרד ואיטליה (13 כל אחת). האלבנים, שרוצים לסגור חשבון על התבוסה הביתית 3:0 בנובמבר, צברו עד כה שש נקודות בלבד ומגיעים אחרי חמישה הפסדים רצופים, כולל 2:1 מביך במשחק הכנה בלוקסמבורג.

      עוד בנושא:

      נבחרת אלבניה בונה על השוער תומאס סטראקושה. הנה סיפורו
      אלישע לוי תרגל ביום שישי את גולסה והזהיר מפני החלוצים האלבנים
      ספרד ואיטליה ממשיכות במאבק על פסגת בית ז' במוקדמות המונדיאל

      טל בן חיים/יוסי ציפקיס

      טל בן חיים הבלם לא התאמן אתמול בגלל מתיחה בשריר התאומים, אך היום נטל חלק באימון ובנבחרת ינסו להכשירו. "מחר יוחלט האם לשתף אותו", אמר המאמן הלאומי, שתרגל היום את איתן טיבי במקומו. "כמו שזה נראה עכשיו, הסיכוי שטל ישחק הוא 50 אחוז", העריכו שחקנים בנבחרת לאחר האימון. שאר ההרכב שתורגל היה זהה לזה שפתח מול מולדובה. המשמעות: בירם כיאל בחוץ, אייל גולסה בפנים.

      במסיבת העיתונאים הרחיב אלישע לוי ואמר: "עדיין לא החלטתי על ההרכב, ב-95 אחוז ההרכב שפתח נגד מולדובה יפתח מחר. נגד מולדובה זה לא נראה טוב, אבל אני מקווה שנמצא את הנוסחה המתאימה ושנעשה תוצאה טובה. יש שילוב טוב בין צעירים ושחקנים ותיקים, תמיד צריך את השילוב הזה, תמיד להסתכל על שחקנים כמו ערן ויוסי וטל".

      אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
      "מקווה שנמצא את הנוסחה המתאימה ושנעשה תוצאה טובה". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

      ערן זהבי הוסיף: "הלחץ הוא קצת יותר על אלבניה. ניצחנו אותם בחוץ ואנחנו מתכוונים לנצח גם מחר, אני לא בטוח שזה מה שיכריע את המקום השלישי, אבל אין ספק שזה המשחק הכי חשוב. נבוא במטרה לנצח, לא נסתיר את זה, ואני מקווה שנעשה את זה. אנחנו לא פייבוריטים, יהיה משחק מאוד קשה. אני מביא את היכולת שלי כשאנחנו משחקים יותר טוב, אז הכוח שלי יכול לבוא לידי ביטוי. אני לא שחקן שלוקח כדור ועושה דריבל ומבקיע לבד, החברים שלי צריכים ליצור לי מצבים ולהיות מרוכז מול השער. יש אנרגיות טובות בנבחרת, הרגשתי אותן עוד לפני מולדובה".

      על שיתוף הפעולה עם יוסי בניון אמר זהבי: "היה לי כבוד גדול להעביר לו את הסרט, הוא אגדה בכדורגל הישראלי ומגיע לו הכבוד הכי גדול שאפשר. הוא לא מוזמן בשביל לעשות לו כבוד".

      ערן זהבי קפטן נבחרת ישראל לצד המאמן אלישע לוי. יוסי ציפקיס
      הלחץ על אלבניה. ערן זהבי במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס

      באלבניה, שתציין מחר בדיוק שנה למשחק ההיסטורי שלה ביורו, עוסקים בעיקר בעתידו של המאמן האיטלקי ג'אני דה ביאזי, שעל פי לא מעט דיווחים המשחק בחיפה יהיה האחרון שלו בתפקיד. "הדיבורים הללו לא מפריעים לי, אבל אני חושב שהם מזיקים לנבחרת", אמר נשיא ההתאחדות ארמנד דוקה. "דה ביאזי יסיים את חוזהו בתום המוקדמות ואז נחליט אם להמשיך בהתקשרות או לא. לא משנה מה התוצאות, אנחנו נמשיך עד סיום החוזה. זו לפחות עמדת ההתאחדות".

      החלוץ ארמנדו סדיקו, שצפוי לקבל עדיפות בהתקפה על פני סוקול צ'יקאלשי שפתח נגד לוקסמבורג, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכבדים את ישראל, אבל בטח לא מפחדים מהם. למדנו אותם בימים האחרונים ונגיע מוכנים כדי להשיג את שלוש הנקודות, אחרי שבמפגש הקודם הם גנבו אותן מאיתנו. אם ניתן 100 אחוז מעצמנו, אין סיבה שלא נצא עם נקודות". בהיעדרו של הקפטן אגולי, ארמיר לניאני צפוי לפתוח כמגן השמאלי. בורים קוקלי יהיה במרכז הקישור.

      המאמן דה ביאזי אמר במסיבת העיתונאים: "אני רוצה שהשחקנים יחזירו את הכבוד - לנבחרת ולי באופן אישי. הכל תלוי במה שהם נותנים על המגרש, ואני מקווה שמחר הם ייתנו את הכול. נעשה את המקסימום כדי לנצח".

      הבלם מרגים מבראי הוסיף: "הפסדנו בגלל כמה טעויות במשחק הקודם מול ישראל, וזה כאב לנו. עד הכרטיס האדום הראשון, המשחק עוד היה שקול. המטרה של כולנו היא לנצח, וכדי לעשות את זה הדבר החשוב הוא המשחק בקבוצתי. הצטרך להיות חזקים ומלוכדים בהגנה".

      ג'אני דה ביאזי מאמן נבחרת אלבניה. יוסי ציפקיס
      נלחם על הכבוד. ג'אני דה ביאזי/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלכסיי קולבאקוב (בלארוס)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 15150

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully