וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוקדמות המונדיאל: מאבק על פסגת בית ז' בין ספרד לאיטליה

נמשך המאבק על ראשות הבית בו משחקת נבחרת ישראל. הראשונה, ספרד, תתארח אצל מקדוניה (21:45, ספורט2), איטליה תנסה לצמצם את הפער בהפרש השערים כשתארח את ליכטנשטיין (21:45, 5 פלוס)

צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
האיטלקים זקוקים לשערים. צ'ירו אימובילה/GettyImages

מלבד משחקה של ישראל נגד אלבניה, שני משחקים נוספים ייערכו מחר (ראשון) במסגרת המחזור השישי של מוקדמות המונדיאל בבית ז'. ספרד תתארח במקדוניה, איטליה תארח את ליכטנשטיין.

מקדוניה - ספרד (21:45, ספורט2)

לה רוחה ניצחה את כל ששת מפגשי העבר בין הנבחרות, כולל 0:4 ביתי מוחץ בנובמבר האחרון, במסגרת הקמפיין הנוכחי. את החימום למפגש עשו הספרדים במשחק ידידות מול קולומביה, בו דויד סילבה ואלברו מוראטה כבשו בדרך ל-2:2. המארחת תקווה להקשות על מוליכת הבית לפחות כפי שעשתה מול סגניתה, אילטיה, עליה הובילה עד לדקה ה-75 והפסידה לבסוף משער בתוספת הזמן. ספרד מודעת לכך שאיטליה אורבת מאחור ותשחק לנצל כל מעידה שלה, אך קשה להאמין שאחת כזו תגיע דווקא במשחק הזה.

איטליה - ליכטנשטיין (21:45, 5 פלוס)

נועלת טבלת הבית תגיע לאיטליה עם אפס נקודות ומאזן שערים 19:1, וכמובן לא אמורים להערים קשיים מיוחדים על האזורי, שלוטשים עיניהם לעבר המקום הראשון ממנו הם נחותים רק בהפרש השערים. האיטלקים קיימו שני משחקי הכנה, בהם רמסו 0:8 את סן מרינו וניצחו 0:3 את אורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully