וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה ונבחרת ארגנטינה הודיעו על הסכם להתרת חוזהו של סמפאולי

כצפוי, שני הצדדים הגיעו להסכם במסגרתו יעזוב המאמן בן ה-57 את הקבוצה האנדלוסית אחרי עונה אחת בלבד ויעבור להדריך את האלביסלסטה. ארגנטינה צפויה לשלם פיצוי של 11.5 מיליון יורו

one

לנבחרת ארגנטינה יש מאמן חדש. חודש וחצי אחרי פיטוריו של אדגרדו באוסה וכאשר המקום במונדיאל 2018 נמצא בסכנה ממשית, הודיעו היום (שישי) באופן רשמי ובהודעה משותפת סביליה וההתאחדות הארגנטינאית כי הן הגיעו לסיכום שיתיר את חוזהו של חורחה סמפאולי בקבוצה האנדלוסית כבר ביום חמישי הקרוב ויאפשר לו להתמנות למאמן האלביסלסטה.

על פי ההודעה, ההתאחדות הארגנטינאית צריכה להציג עד ה-1 ביוני את כל המסמכים הנדרשים כשהם חתומים, על מנת שההסכם בין הצדדים ייכנס לתוקף. עוד נכתב בהודעה כי סכום הפיצוי אותו תעביר ההתאחדות הארגנטינאית לסביליה לא עלה לדיון בשום שלב של המשא ומתן בין הצדדים, אולם שניהם מרוצים מההסכם אליו הגיעו. על פי דיווחים, הסכום הזה צפוי לעמוד על כ-11.5 מיליון יורו.

סמפאולי בן ה-57 אימן בסביליה רק עונה אחת, אותה סיים במקום הרביעי. כעת, הוא ינסה למנוע מבוכה גדולה מנבחרת ארגנטינה, סגנית אלופת העולם ודרום אמריקה, שאחרי 14 מחזורים במוקדמות המונדיאל (מתוך 18 בסך הכול) ניצבת רק במקום החמישי, המוביל לפלייאוף העלייה. המבחן הראשון של מי שניצח כמאמן צ'ילה את ארגנטינה בגמר קופה אמריקה 2015 יהיה מסקרן במיוחד, מול ברזיל בעוד שבועיים בדיוק. ארבעה ימים לאחר מכן, מצפה לארגנטינה מפגש ידידות נוסף עם סינגפור ובסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר היא תתכנס לשני משחקים במוקדמות המונדיאל, באורוגוואי ובבית נגד ונצואלה.

חורחה סמפאולי, מאמן סביליה. GettyImages
הנבחרת שלו צריכה אותו. סמפאולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully