וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק אדבוקאט מונה למאמן נבחרת הולנד, רוד חוליט ישמש כעוזרו

אדבוקאט שיחגוג יום הולדת 70 בעוד פחות מחצי שנה, חוזר לקדנציה שלישית אצל האורנג' וינסה להצעיד אותה למונדיאל 2018. חוליט יעבוד ביחד עם המאמן איתו הסתכסך לפני למעלה מ-20 שנה

דיק אדבוקאט, מאמן כדורגל הולנדי. AP
משימש קשה בפתח. אדבוקאט/AP

דיק אדבוקאט מונה היום (שלישי) למאמן נבחרת הולנד בפעם השלישית. המאמן הוותיק יחליף על הקווים את דני בלינד שפוטר במרץ בעקבות שרשרת כישלונות ששיאה הפסד בבולגריה. אדבוקאט שיחגוג את יום הולדתו ה-70 בספטמבר, עזב את פנרבחצ'ה כדי לקבל את התפקיד והוא המאמן הוותיק ביותר בהיסטוריה של נבחרת הולנד.

המטרה הראשונה והעיקרית של אדבוקאט תהיה להעלות עם נבחרת הולנד למונדיאל 2018 - משימה לא פשוטה לאור העובדה שגם אם האורנג' יצליחו לסיים במקום השני, הם עדיין יהיו צריכים לצלוח שלב פלייאוף. אדבוקאט אימן את הולנד בשנים 1992-1994 ו-2002-2004.

עוזרו יהיה לא אחר מאשר רוד חוליט הגדול, אחד מכוכבי הזכייה ההיסטורית ביורו 1988. חוליט לבש את מדי נבחרת הולנד 66 פעמים ו-5 ההופעות האחרונות שלו היו תחת אדבוקאט. ב-1994 השניים הסתכסכו וחוליט למעשה סיים את דרכו במדים הכתומים.

ברזומה העמוס של אדבוקאט מופיעות בין היתר משרות האימון בפ.ס.וו איינדהובן (שתי קדנציות), ריינג'רס, בורוסיה מנשנגלדבאך, נבחרת דרום קוריאה, זניט סנט פטרסבורג, נבחרת בלגיה, נבחרת רוסיה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully