וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בארגנטינה פועלים כדי להיפרד מבאוסה, סמפאולי יחתום עד 2020

בהתאחדות מנסים להיפרד מהמאמן המאכזב בצורה מכובדת בתקווה להציל את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. סמפאולי צפוי לעזוב את סביליה בסיום העונה ולחתום על חוזה ארוך טווח, מסי תומך במהלך

one

התקופה הרעה שעוברת על נבחרת ארגנטינה גורמת לראשי ההתאחדות המקומית לדרוש בשינוי. היום (שבת) מדווחים בתקשורת המקומית כי צוות משא ומתן החל במגעים עם נציגיו של המאמן, אלגרדו באוסה, על מנת להתיר את חוזהו במהרה. בהתאחדות לא מעוניינים לפטר את המאמן בשל הקשיים הכלכליים ובנוסף לא רוצים לסיים את ההתקשרות עימו בטונים צורמים.

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי. GettyImages
מינוי של מסי? סמפאולי/GettyImages

המשמעות היא שבאוסה לא יאמן את ארגנטינה, שמדורגת במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי, בהמשך קמפיין המוקדמות לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה. מי שכבר הביע הסכמה לרשת את באוסה הוא חורחה סמפאולי. מאמן סביליה ואקס נבחרת צ'ילה נחשב לאחד המועמדים הבכירים לפני המינוי של באוסה, אך הרצון שלו לאמן באירופה וקשיים במשא ומתן מולו הובילו אותו לאנדלוסיה. כעת, כך טוענים בספרד, העובדה כי מונצ'י יעזוב את סביליה בסיום העונה ומצבה המעורער של הנבחרת הובילו את המאמן להביע הסכמה לקבל את הנבחרת למרות הסיכון שעומד בפניו. לעומת זאת, נציגיו של סמפאולי כבר הבהירו לראשי ההתאחדות כי הוא יעזוב את סביליה בסיום העונה רק בתנאי כי יובטח לו חוזה ארוך טווח.

בארגנטינה מאמינים כי המאמן יחתום עד 2020 כאשר הוא כבר קיים מספר שיחות עם ליאונל מסי, שהביע תמיכה בצירופו של סמפאולי. כוכב ברצלונה, שנחשב לאחד התומכים במועמדותו של סמפאולי לקטלונים בתור יורשו של לואיס אנריקה, עדיין ממתין לקיצור עונשו על ידי פיפ"א, זכר לקללות לעבר הקוון הברזילאי. גם אם עונשו של הפרעוש אכן יקוצר מארבעה משחקים לשניים, בארגנטינה יצטרכו להציג גרף שינוי משמעותי לקראת המפגש הקרוב מול אקוודור.

רק במחזור הליגה האחרון חגג מסי עם צמד ובישול ב-0:3 של ברצלונה מול סביליה של סמפאולי. בקטלוניה דיווחו כי השניים שוחחו ארוכות בסיום ונדמה כי רק ההודעה הרשמית בנוגע למאמן מפרידה בינו ובין האלביסלסטה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
מחכה לקיצור העונש. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully