וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי המספרים של כריסטיאנו רונאלדו בנבחרת פורטוגל

רונאלדו עלה בשבת למקום הרביעי באירופה עם 70 שערים בינלאומיים וחולק רשימה מפוארת, אבל מעולם לא כבש מול הגדולות, עדיין רחוק מהפסגה העולמית וממוצע הכיבוש שלו לא מרשים. המספרים

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רק שלושה אירופאים לפניו. כריסטיאנו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו כבש בשבת צמד במדי נבחרת פורטוגל בניצחון 0:3 על הונגריה, שהעלה אותו למקום הרביעי בטבלת הכובשים המצטיינים באירופה במסגרת בינלאומית. רונאלדו, שכבש את הראשון בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה והוסיף את השני בבעיטה חופשית, הגיע ל-70 שערים בקריירה במדי הנבחרת, והוא חלק מרשימה מפוארת של סקוררים.

האירופאים היחידים שמקדימים אותו הם פרנץ פושקאש (84 שערים במדי הונגריה), סנדור קוצ'יס (75 שערים במדי הונגריה) ומירוסלב קלוסה (עם 71 שערים במדי גרמניה). כריסטיאנו במקום הרביעי, עם הפנים קדימה, ולא יפליא אף אחד אם הוא יצליח לעקוף אפילו את פושקאש ולעלות למקום הראשון.

וכך השערים של רונאלדו מתפלגים: 35 מהם במשחקי בית, 25 במשחקי חוץ, ו-10 בטורנירים בינלאומיים במגרשים ניטרליים. הוא כבש ב-49 משחקים, שב-41 מהם פורטוגל ניצחה (4 תיקו ו-4 הפסדים). היו לו שלושה שלושערים ורביעייה אחת ו-12 פעמים צמד.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

עם זאת, כדאי לשים לב לנתון הבא: רונאלדו כבש חמישה שערים מול ארמניה, וארבעה שערים מול אנדורה, אסטוניה, שבדיה והולנד. עם זאת, הוא מעולם לא כבש מול חמש מהנבחרות הבכירות ביבשת: אפס שערים מול גרמניה (ב-360 דקות), אפס שערים מול ספרד (ב-340 דקות), אפס שערים מול אנגליה (ב-234 דקות) ואפס שערים מול איטליה (ב-135 דקות).

כמו כן, אומנם באירופה הוא במקום הרביעי, אבל רונאלדו במקום ה-12 ברשימת הכובשים המצטיינים בנבחרת בכל העולם. בנוסף, ממוצע השערים שלו הוא הנמוך ביותר מבין הכובשים המצטיינים במדים בינלאומיים. במקום הראשון ניצב עלי דאי מאירן (109 שערים ב-149 משחקים - ממוצע של 0.73 שערים למשחק). פושקאש שבמקום השני כבש 84 שערים ב-85 משחקים - ממוצע של 0.99 שערים למשחק).

"אני יודע כמה שערים יש לי, אבל זה לא מה שחשוב", אמר רונאלדו בשבת, "מה שחשוב זה שניצחנו ושאנחנו חזק במאבק על ההעפלה לגביע העולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טבלת הכובשים המצטיינים במדי הנבחרת. ויקיפדיה, צילום מסך
טבלת הכובשים המצטיינים במדי הנבחרת/צילום מסך, ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully