וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוקדמות גביע העולם: צרפת ובלגיה רוצות להמשיך לברוח

סגנית אלופת אירופה תתארח בלוקסמבורג כדי לשמור על הפער בבית שלה, הולנד תצא לבולגריה ושבדיה תארח את בלארוס באותו בית. בבית ב': שוויץ ופורטוגל במוקד, בבית ח': בלגיה תארח את יוון

ממפיס דפאי שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
ממפיס דפאי והולנד ינסו לשמור על המקום השני/רויטרס

המחזור החמישי במוקדמות גביע העולם 2018 ברוסיה בבתים א', ב' ו-ח' יתקיים מחר (שבת) בשתי נגלות, הראשונה ב-20:00 שעון ישראל והשנייה ב-22:45.

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
ישמרו על המומנטום? פוגבה/רויטרס

בית א'

שבדיה - בלארוס (20:00)

הסקנדינבים פתחו טוב את הבית וגם במחזור האחרון גילו יכולת מצוינת ב-2:1 מול צרפת בחוץ. נראה שהפרישה של זלאטן איברהימוביץ' מהנבחרת לא פגעה בשבדיה קשה מדי. הם מארחים את אחת משתי נמושות הבית כשניצחון הוא בגדר חובה מבחינתם במאבק על המקום השני.

לוקסמבורג - צרפת (22:45)

סגנית אלופת אירופה נראית כמו מועמדת ודאית לסיים ראשונה בבית שלה ולהבטיח בכך את השתתפותה ברוסיה 2018. צרפת הצליחה להתאושש מה-0:0 המפתיע בחוץ מול בלארוס במחזור הפתיחה ולנצח מאז בשלושה משחקים ברציפות, כולל מול שתי הנבחרות היחידות שנראות כמו אלה שיכולות לאיים עליה בראשות הבית: הולנד ושבדיה. עכשיו צרפת תשחק בחוץ מול לוקסמבורג ולא אמורה להיתקל בקשיים מיוחדים גם מול נועלת הבית, לה יש נקודה אחת בלבד מ-12 אפשריות עד כה. צרפת ניצחה בששת המשחקים האחרונים בין השתיים כשהיא סופגת רק שער אחד וכובשת 20.

בולגריה - הולנד (22:45)

ההולנדים יודעים שאחרי ששמטו כבר חמש נקודות, מול שבדיה וצרפת, הם חייבים להתחיל לצבור ניצחונות במאבק מול השבדים על המקום השני בבית והכרטיס לפלייאוף העלייה לגביע העולם. הבולגרים מגיעים אחרי שהשיגו כבר שש נקודות והם רק נקודה אחת מתחת להולנד ולשבדיה וניצחון שלהם, יכניס אותם חזק לתוך המאבק על הסגנות. הולנד לא הפסידה כבר שמונה משחקי חוץ ברציפות בידידות ובמוקדמות גביע העולם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית ב'

שוויץ - לטביה (20:00)

הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ' פתחה את הקמפיין הנוכחי בצורה מושלמת והיא עם 12 נקודות מ-12 אפשריות עד כה, כולל ניצחון 0:2 מול אלופת אירופה פורטוגל, מה שמעניק לה יתרון במאבק הראש בראש מולה. השוויצרים ייארחו את לטביה החלשה במטרה לשמור על מאזן מושלם ועל מרחק מבטיח מפורטוגל השנייה. בשלושת המפגשים הקודמים בין השתיים שוויץ התקשתה מאוד וניצחה פעמיים, 0:1 ו-1:2, וב-2009 הן נפרדו ב-2:2.

פורטוגל - הונגריה (22:45)

אלופת אירופה פתחה את הקמפיין עם הפסד 2:0 בשוויץ, אבל מאז חזרה לעצמה וניצחה בקלות וכשהיא במאזן שערים 1:16 בשלושת המשחקים האחרונים שלה. פורטוגל תנסה להמשיך במומנטום הזה כשתארח את הונגריה, ששמטה עד כה חמש נקודות בתיקו מביך מול איי פארו ועם הפסד דרמטי בבית מול שוויץ.

אנדורה - איי פארו (20:00)

בית ח'

בלגיה - יוון (22:45)

היוונים התאוששו אחרי קמפיין המוקדמות העלוב שלהם ליורו 2016 והשיגו כבר 10 מתוך 12 הנקודות עד כה בבית כשאת הנקודות היחידות היא שומטת ב-1:1 הביתי מול בוסניה. עם כל הכבוד ליוון, היא מגיעה אל המשחק מול בלגיה החזקה בחוץ כאנדרדוג מוחלט וקשה לראות אותה מוציאה משהו מהמשחק הזה. הבלגים עם מאזן מושלם עד כה ועם יחס שערים מפחיד 1:21.

קפריסין - אסטוניה (20:00)

בוסניה - גיברלטר (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully