וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו: "הנבחרת הרבה יותר התקפית, הצבנו לעצמנו סטנדרט חדש"

החלוץ שכבש צמד ב-1:8 של בלגיה על אסטוניה: "כרגע אני בכושר מצוין, שמח לשחק עם השחקנים הללו". ממפיס דפאי, שכבש צמד ב-1:3 של הולנד על לוקסמבורג לא פוסל עזיבה: "כרגע מרוכז ביונייטד"

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
"מרוצה מהמשחק הקבוצתי שלנו". לוקאקו/רויטרס

נבחרת בלגיה המשיכה בדהירה שלה במוקדמות המונדיאל אמש (ראשון) כשהביסה את אסטוניה 1:8, ובתום ארבעה משחקים היא עומדת על 100 אחוזי הצלחה ומאזן שערים של 1:21.

רומלו לוקאקו, שכבש צמד ובאמתחתו חמישה שערים משש בעיטות למסגרת במהלך המוקדמות, אמר בסיום: "הקבוצה עשתה עבודה טובה, אני שמח מאוד לשחק עם השחקנים הללו. עם השיטה הזו אנחנו מייצרים הרבה יותר הזדמנויות, אנחנו הרבה יותר התקפיים וזה כיף לשחק בקבוצה כל כך התקפית. עזרתי לנבחרת כמה שהצלחתי ואני מרוצה מהמשחק הקבוצתי שלנו. כרגע אני בכושר מצוין, התחלתי את העונה טוב ואנסה להמשיך ככה. הבקענו שמונה שערים וזה הסטנדרט שאנחנו צריכים להציב לעצמנו במשחקים הבאים".

עוד בנושא:

מוקדמות המונדיאל: 1:4 לפורטוגל על לטביה, 1:8 לבלגיה על אסטוניה
מוקדמות המונדיאל: הולנד ניצחה 1:3 בלוקסמבורג, צמד לממפיס דפאי

ממפיס דפאי שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
"חוזר לקבוצה עם הרגשה טובה". דפאי/רויטרס

לאנדר דנדונקר, שרשם הופעת בכורה כשחקן הרכב, הוסיף: "היה משחק טוב, המשחק המושלם עבורי לרשום בכורה בהרכב, אבל אני חייב להיות כן - זה היה המשחק המושלם כי היריבה לא היתה מאוד חזקה. יש לנבחרת הזו עתיד טוב כי רוברטו מרטינס מזמן הרבה צעירים, לשחק עם שחקנים ברמה כל כך גבוהה זה כיף".

עוד לפני הניצחון המרשים של בלגיה, הולנד התקשתה מול לוקסמבורג הקטנה, אך הצליחה לגבור עליה 1:3 הודות לצמד של שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפאי. הקיצוני שלא מקבל דקות במדי השדים האדומים, נשאל האם האפשרות שיעזוב את מנצ'סטר לאברטון שמתעניינת בו, עומדת על הפרק: "אני לא יודע, כנראה שנצטרך לחכות ולראות. כרגע אני מרוכז ביונייטד ועושה את הכי טוב שלי כדי שאקבל יותר דקות. אני חוזר לקבוצה עם הרגשה טובה כי שיחקתי בנבחרת וניצחנו, שזה הדבר הכי חשוב".

רק היום המנג'ר ההולנדי של אברטון, רונלד קומאן, אישר את העובדה שהוא מעוניין בדפאי כשאמר: "מאוד הייתי רוצה שהוא יגיע אלינו. הוא שחקן מעניין עם הרבה איכויות, הוא רק צריך לקבל יותר דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully