וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל באפריקה: 1:3 לניגריה על אלג'יריה, 0:0 בין מרוקו לחוף השנהב

הנשרים שמרו על המאזן המושלם גם אחרי המחזור השני בשלב הבתים, צמד למוזס, גם אובי מיקל כבש, שועלי המדבר מתרחקים מהמונדיאל. הפילים אכזבו, תוצאה מאכזבת גם לקמרון, דרום אפריקה ואוגנדה ניצחו לראשונה בקמפיין

צילום מסך

בווידאו: שער הניצחון של אוגנדה

המחזור השני בשלב הבתים הסופי של מוקדמות המודניאל באפריקה נמשך היום (שבת) שבעה משחקים, כשבמוקד הניצחון של ניגריה על אלג'יריה והתיקו בין מרוקו לחוף השנהב. במשחקים שפתחו את היום ניצחה דרום אפריקה את סנגל ואילו אוגנדה את קונגו בבית שבו נמצאים אברהם גרנט וגאנה. קמרון סיימה ב-1:1 מאכזב מול זמביה.

צפו בתקציר הניצחון של דרום אפריקה

ניגריה - אלג'יריה 1:3

הנשרים שמרו על המאזן המושלם בבית המוות לאחר שניצחו את זמביה במחזור הקודם, שועלי המדבר עם תוצאת תיקו שנייה ברציפות אחרי ה-1:1 מול קמרון במשחק הקודם. ויקטור מוזס ניצל טעות קשה בהגנה כדי להעלות את נבחרתו ליתרון בדקה ה-25, לפני שג'ון אובי מיקל ניצל יציאה אומללה של ההגנה לנבדל כדי להכפיל בדקה ה-42. נביל בנטאלב צימק את התוצאה בדקה ה-67 עם שער אדיר לחיוברים אך מוזס השלים צמד בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק. ניגריה במצב מצוין, האלג'יראים מתרחקים מהמונדיאל.

מרוקו - חוף השנהב 0:0

המרוקאים מתרחקים מחלום המונדיאל אחרי 0:0 שני ברציפות, הפילים, שניצחו במחזור הראשון, איבדו שתי נקודות בבית שכולל גם את גבון ומאלי.

דרום אפריקה - סנגל 1:2

אחרי שסיימה ב-1:1 את המשחק הראשון שלה בשלב הבתים, בחוץ מול בורקינה פאסו, רשמו הבפאנה בפאנה ניצחון ראשון בשלב הנוכחי, והנחילו ליריבה הפסד ראשון אחרי שישה ניצחונות רצופים. ת'ולאני הלטשוואיו (43, פנדל) ות'ולאני סראו (45) כבשו תוך שלוש דקות, צ'ייק אנדוי צימק בדקה ה-76.

קמרון - זמביה 1:1

הקמרונים עם 1:1 שני ברציפות בקמפיין, אחרי התיקו מול אלג'יריה במחזור הראשון. קולינס אמבסומה העלה את הזמבים, שהפסידו במחזור הקודם, ליתרון בדקה ה-34, אך וינסנט אבובקאר קבע את תוצאת המשחק עמוך בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

אוגנדה - קונגו 0:1

אחרי שחילצה 0:0 מגאנה במשחק הראשון שלה, אוגנדה עלתה לראש הבית עם ניצחון ביתי על היריבה החלשה בבית, הודות לשער ניצחון של פארוקו מיה בן ה-20 מסטנדרד ליאז', שכבש את שער הניצחון בדקה ה-18.

משחקים נוספים:

קייפ ורדה - בורקינה פאסו 2:0
מאלי - גאבון 0:0

השער היפהפה של בנטאלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully