וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אומטיטי נפצע באימון נבחרת צרפת וייעדר כשלושה שבועות

בלם ברצלונה יחמיץ את שבדיה (שישי, 21:45, ספ' 5) ועשוי להיעדר מהקלאסיקו, גריזמן וגמיירו צפויים לפתוח. רוני עשוי לחזור להרכב אנגליה מול סקוטלנד, גרמניה הפצועה בסן מרינו

שחקני נבחרת צרפת, קווין גמיירו, אנטואן גריזמן. AP
המון כישרון בהתקפה של צרפת. גריזמן וגמיירו/AP

המחזור הרביעי של מוקדמות המונדיאל באירופה יחל מחר (שישי) עם עשרה משחקים. במשחק היחיד של נבחרות מבית א', צרפת תארח את שבדיה, מעבר לזה יתקיימו שלושה משחקים בכל אחד מן הבתים ג', ה' ו-ו'.

צרפת - שבדיה (21:45, ספורט 5)

שאר משחקי הבית ייערכו ביום ראשון, אך בשל פיגועי הטרור שהתרחשו בצרפת ב-13 לנובמבר בשנה שעברה המשחק של הטריקולור הוקדם. בנוסף, לפני המשחק תיערך דקת דומיה, ושחקני שתי הנבחרות יעלו למגרש עם סרטים שחורים על ידיהם. שתי הנבחרות צמודות בראשות הבית עם שבע נקודות ומאזן שערים זהה, ומי שתנצח תשיג מקדמה חשובה לקראת המאבק על הכרטיס האוטומטי לגביע העולם. החלק הקדמי של דידייה דשאן עמוס בכישרון, כאשר חוץ מחלוצי אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן וקווין גמיירו שצפויים לפתוח, נמצאים בסגל גם קינגסלי קומאן שנמצא בספק, עוסמאן דמבלה, נביל פקיר ואוליבייה ז'ירו. פטריס אברה זומן לראשונה מאז יורו 2016 בעקבות פציעתו של לאבין קורזאווה, גם אלייקים מנגלה בפנים במקום סמואל אומטיטי הפצוע. המפגש הרשמי היחיד בין השתיים מאז 1994 התקיים ביורו 2012, אז ניצחו השבדים 0:2.

אומטיטי, שנפצע אתמול הנבחרת, ייעדר כשלושה שבועות, כך הודיעה היום ברצלונה אחרי שנבדק. הוא יחמיץ את משחקי הליגה מול מלאגה וריאל סוסיאדד ואת המפגש מול סלטיק בליגת האלופות, ובספק גם לקלאסיקו מול ריאל מדריד בתחילת דצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפון אירלנד- אזרבייג'אן (21:45)

האורחת פתחה את הקמפיין בצורה חלומית עם שבע נקודות משלושה משחקים ומבלי שספגה אף שער. היא תנסה להמשיך את המומנטום מול הנבחרת הקשוחה של מייקל אוניל, שאחרי יורו מוצלח בו הצליחה להעפיל לשמינית הגמר, מגמגמת עד כה במוקדמות וניצחה קר את סן מרינו החלשה. השתיים נפגשו גם במוקדמות המונדיאל הקודם, אז אזרבייג'אן ניצחה בביתה וסיימה בתיקו במשחק החוץ.

סן מרינו - גרמניה (21:45, ספורט1)

אלופת העולם מגיעה מראשות הבית עם מאזן מושלם ואפס בטור שערי החובה למשחק מול הנבחרת הקטנה, המרוחקת ממנה 199 מקומות בדירוג פיפ"א ולא אמורה להתקשות להשיג ניצחון נוסף למרות רשימה מכובדת של שחקנים חסרים. אל ג'רום בואטנג, טוני קרוס, אנדרה שורלה ויוליאן דרקסלר הפצועים ומסוט אוזיל שנותר מחוץ לסגל כדי לאפשר לו מנוחה הצטרפו מחלות של מנואל נוייר ויוליאן ברנדט, שייעדרו גם הם. מארק אנדרה טר שטגן צפוי לפתוח בין הקורות, והמזומנים הטריים סרג' גנאברי, בנג'מין הנריקס ויאניק גרהארדט עשויים לקבל הזדמנות.

צ'כיה - נורבגיה (21:45, 5 פלוס)

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים שער. AP
גרמניה לא אמורה להתקשות/AP

ארמניה - מונטנגרו (19:00, ספורט1)

המארחת רשמה שני הפסדי חוץ דחוקים מול דנמרק ופולין ודווקא בבית ספגה חמישייה צורמת מרומניה והיא נושאת את כל הבית על גבה. המונטנגרים, לעומת זאת, מגיעים עם שבע נקודות ויקוו להמשיך במומנטום במפגש הראשון אי פעם בין השתיים.

רומניה - פולין (21:45)

הפולנים המשיכו את היכולת הטובה מהיורו בקיץ גם בפתיחת הקמפיין והשיגו עד כה שבע נקודות, כאשר דווקא קזחסטן הוציאה מהם נקודה במשחק הפתיחה. בארבעה מפגשים הם מעולם לא ניצחו את רומניה ומקווים לעשות זאת לראשונה כדי לבסס את מעמדם כחזקים בבית. הם ייאלצו להסתדר ללא ארקדיוש מיליק הפצוע אך כמובן שיפתחו בחוד עם רוברט לבנדובסקי.

דנמרק - קזחסטן (21:45)

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. AP
יחזור להרכב? רוני/AP

אנגליה - סקוטלנד (21:45, ספורט2)

נבחרת שלושת האריות אמנם ניצבת בראשות הבית, אך היא התקשתה לשכנע עד כה. היא השיגה ניצחונות דחוקים מול סלובקיה ומלטה וסיימה בתיקו מאכזב מול סלובניה, כשבתווך התרחשה פרשת סם אלרדייס וגארת' סאות'גייט מונה למאמן זמני. על פי דיווחים באנגליה, המינוי שלו יהפוך לקבוע אלא אם יקרה משהו קיצוני בדרבי הבריטי או במשחק הידידות מול ספרד ביום שני. ויין רוני, שלא פתח מול סלובניה, עשוי לחזור ל-11 בעקבות פציעתו של דלה עלי, ובחוד צפוי לפתוח הארי קיין כאשר ג'יימי ורדי ימתין על הספסל. מגן ווסטהאם ארון קרסוול זומן לראשונה לסגל במקום דני דרינקווטר הפצוע וג'ורדן פיקפורד נקרא לדגל בעקבות פציעתו של פרייז'ר פורסטר. סטיבן פלטשר בספק אצל הסקוטים, שצברו עד כה ארבע נקודות.

מלטה- סלובניה (21:45)

סלובקיה - ליטא (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully