וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה סוערת: בוליביה לא תערער, ארגנטינה התלוננה לפיפ"א

שני בכירים בהתאחדות של בוליביה התפטרו אחרי ההפסדים הטכניים שנבעו מטעות קריטית. צ'ילה זכתה מן ההפקר ובארגנטינה מתחננים למצוא פתרון אחר "שיהיה ספורטיבי וברוח הפייר-פליי"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ארגנטינה בלחץ? מסי/GettyImages

הרוחות בדרום אמריקה עדיין סוערות אחרי שלחובת בוליביה נפסקו הפסדים טכניים לצ'ילה ופרו במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. בעקבות ההחלטה הדרמטית לפני כיומיים, צ'ילה עברה את ארגנטינה בטבלת המוקדמות והאחרונה ירדה למקום השישי שלא מוביל אפילו לפלייאוף.

בספטמבר האחרון בוליביה שיתפה את הבלם הוותיק הוותיק נלסון קבררה, ששיחק בעבר בנבחרת פרגוואי ולא קיבל אישור רשמי לשחק במדים הירוקים. בצ'ילה ופרו גילו את העניין במהרה והגישו תלונה משותפת. אחרי בחינת העניין פיפ"א החליטה לפסוק לחובת בוליביה שני הפסדים טכניים 0:3 (התוצאות המקוריות היו ניצחון 0:2 על פרו ותיקו 0:0 נגד צ'ילה).

ההתאחדות לכדורגל של ארגנטינה שיגרה הלילה מכתב רשמי לפיפ"א ולהתאחדות הדרום אמריקאית בבקשה לבחון פתרון אחר "שיהיה ספורטיבי וברוח הפייר-פליי". ההתאחדות לכדורגל של בוליביה לעומת זאת, הודיעה שהיא לא תערער על ההפסדים הטכניים שנפסקו לחובתה.

בינתיים בארגנטינה זועמים של ההתאחדות לכדורגל של בוליביה, שטעות קשה שלהם "עשויה להשאיר אותנו מחוץ למונדיאל". צ'ילה עברה גם את פרגוואי והתקרבה לקולומביה ואקוודור, וגם במדינות הללו זועמים. בבוליביה שני בכירים בהתאחדות התפטרו ובאופן כללי הכדורגל בדרום אמריקאי כמרחקה.

כל הדרמה הזאת מתרחשת פחות משבועיים לפני סבב משחקים נוסף של שני מחזורים החל מיום חמישי הבא.

מחזור 11:

קולומביה - צ'ילה
אורוגוואי - אקוודור
פרגוואי - פרו
ונצואלה - בוליהי
ברזיל - ארגנטינה

מחזור 12:

בוליביה - פרגוואי
אקוודור - ונצואלה
צ'ילה - אורוגוואי
ארגנטינה - קולומביה
פרו - ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully