וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויין רוני נראה כמו סבא שצופה בנכדים שלו משחקים בגן השעשועים"

ביקורת קשה באנגליה על ההצבה של רוני בהרכב הנבחרת: "מתחיל לכאוב לראות את זה. נעשה לו טובה אם נשאיר אותו מחוץ לסגל. הוא לא הצדיק את המקום שלו אפילו נגד נבחרת מלטה"

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני, מול שחקן נבחרת מלטה, אנדרה שמברי. GettyImages
הפך לבדיחה ברשתות החברתיות. רוני מתקשה מול מלטה/GettyImages

מתאמץ מדי, איטי מדי ובשורה התחתונה: פשוט לא מתאים. נבחרת אנגליה ניצחה אתמול (שבת) 0:2 את מלטה במוקדמות המונדיאל ובתום ההתמודדות העיסוק הרב ביותר היה בוויין רוני. בגיל 30, אחרי שנים בהן היה הכוכב הגדול של נבחרת שלושת האריות, שחקן מנצ'סטר יונייטד סופג ביקורת קשה.

רוני שאיבד את מקומו בהרכב מנצ'סטר יונייטד, הוצב אתמול במרכז הקישור. המאמן הזמני גארת' סאות'גייט הציב אותו ליד ג'ורדן הנדרסון בהחלטה מעוררת מחלוקת. הנדרסון הצטיין - דבר שרק הפך את ההופעה הבינונית של רוני לחיוורת עוד יותר. ברשתות החברתיות התבדחו על חשבון החלוץ שהפך פתאום לקשר, אבל לא רק שם.

עוד בנושא:

אנגליה ניצחה את מלטה 0:2 משערים של סטארידג' ועלי
סאותג'ייט אחרי הניצחון: "נהניתי מהשבוע האחרון"

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. GettyImages
יותר איבודים מכל שחקן אחר בנבחרת אנגליה. רוני/GettyImages

בוומבלי נשמעו קריאות בוז כלפי רוני וסאות'גייט אמר בסיום: "אני לא מבין את זה. כנראה שלשרוק לשחקנים כבר הפך לעניין שבשגרה. אין לי מושג איך זה אמור לעזור לרוני או לנבחרת. הביקורת עליו לא הוגנת, הוא עובד קשה ומייצג את הנבחרת בגאווה".

רוני אמנם היה שני רק להנדרסון בנגיעות בכדור, 177, אבל איבד 25 פעמים - יותר מכל שחקן אחר בנבחרת שלושת האריות וכמות מסוכנת לשחקן בתפקידו. בכמה מקרים הוא נראה מתוסכל וקטע וידאו של שחקן מלטזי מעביר לו את הכדור בין הרגליים, הפך ויראלי.

הבוקר הופיעו לא מעט סנגורים. שחקני עבר ופרשנים שחזרו והדגישו ש"רוני עדיין לא אמר את המילה האחרונה", אבל כולם תמימי דעים שהוא צריך לשחק בצורה קבועה במנצ'סטר יונייטד ושלא בטוח שההסטה למרכז הקישור מתאימה לו. יחד עם זאת, גם אותם סנגורים נמצאים בדעת מיעוט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"רוני היה איטי וחסר תכלית. הוא נראה כמו סבא שצופה בנכדים שלו משחקים בגן השעשועים", חתכו ב"דיילי מייל", "הוא מתעקש שהוא לוחם ושהוא לא יוותר על הקריירה הבינלאומית שלו, אבל אם זה יימשך ככה, מישהו יצטרך לזרוק את המגבת לזירה למענו. מתחיל לכאוב לראות את זה".

ב"מירור" כתבו: "רוני לא הצליח להצדיק את המקום שלו בקישור אפילו נגד מלטה. הוא איבד כדורים ולא ביצע פעולות שבשביל ג'ורדן הנדרסון נראות כל כך פשוטות. אנחנו מתקרבים לנקודה בה מאמן נבחרת אנגליה יעשה לו טובה אם ישאיר אותו מחוץ לסגל".

באנגליה ישנה תחושה רווחת שההצבה של רוני בהרכב מגיעה ממקום של חוסר נעימות כלפיו. שמנסים למצוא לו מקום בכוח, למרות שהוא כבר לא מתאים."רוני צריך להביא לנבחרת יותר מרק ניסיון בינלאומי", נכתב ב"גרדיאן", "זה הרגיש כאילו הוא בהרכב רק בגלל הסטטוס שלו".

ביום שלישי אנגליה תתארח אצל סלובניה למשחק הרבה יותר קשה מאשר זה מול מלטה. סאות'גייט שיעמוד על הקווים גם בלובליאנה, בוודאי יודע שלא בטוח שרוני מתאים למשחק הזה, בעמדה בה שיחק ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully