וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "יכולנו לכבוש עוד, אבל נסתפק ביכולת הנהדרת שהצגנו"

גרמניה החמיצה בלי סוף, אבל הרשימה ב-0:3 על צ'כיה. החלוץ הבקיע צמד שני ברציפות והשכיח את הבצורת ביורו, יוגי לב: "לכל חלוץ יש תקופות של חסר מזל, זה מה שקרה למולר בבקיץ"

שחקני נבחרת גרמניה, מריו גצה, תומאס מולר. GettyImages
36 שערים במדי הנבחרת. מולר/GettyImages

אחד מהשחקנים הבולטים בניצחון של גרמניה על צ'כיה 0:3 אמש (שבת) במוקדמות המונדיאל היה דווקא תומאש ואצליק. השוער האורח אמנם הוציא שלושה כדורים מהרשת, אבל אילולא כמה הצלות גדולות שלו (ועוד כמה החמצות גדולות של גרמניה), צ'כיה הייתה עלולה לסיים את המשחק עם תבוסה היסטורית.

המשחק בהמבורג היה חד צדדי לחלוטין. גרמניה בעטה שבע פעמים למסגרת מול בעיטה אחת של היריבה, החזיקה בכדור ב-66 אחוז מהזמן ורשמה נתון מדהים של 92 אחוז מסירות מדויקות (587 מ-633). הצ'כים נראו אומללים ברוב דקות המשחק וכאמור נמלטו מתבוסה מהדהדת.

עוד בנושא:

מולר כבש צמד, גרמניה ניצחה את צ'כיה 0:3
מיליק נפצע בניצחון פולין, ייעדר כחצי שנה
אנגליה ניצחה, סאות'גייט: "נהניתי מהשבוע האחרון"

"יכולנו לכבוש עוד שערים, אבל נסתפק בזה שהצגנו יכולת נהדרת", סיכם תומאס מולר, שכבש צמד שני בשני משחקי מוקדמות, "שימחנו את האוהדים, שיצרו אווירה מצוינת. כיף לשחק בנבחרת גרמניה".

מולר עלה אתמול ל-36 שערי נבחרת ב-80 משחקים. ב-2013 הוא כבש 6, ב-2014 כבש 10, ב-2015 כבש 5 וב-2016 יש לו 5. "תמיד אמרתי שאני לא מקשיב למה שאומרים עלי, לא לחיובי ולא לשלילי", אמר מולר אחרי המשחק, "אני מתייחס רק למאמנים שלי ולקול הפנימי שלי. אני מנסה להישאר מרוכז. חלוץ תמיד צריך לנסות לנצל את ההזדמנויות שלו ולתת הכול באימונים".

המאמן יוגי לב אמר: "לכל חלוץ יש תקופות שבהן הוא קצת חסר מזל ולא מצליח להבקיע. זה מה שקרה למולר ביורו. אין טעם לחפש סיבה ספציפית, אין הסבר מדויק. מאז מונדיאל 2010 הוא כבש במספרים גבוהים גם בנבחרת וגם בבאיירן מינכן, ומה קרה ביורו הוא נורמלי והגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully