וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' גביע העולם: מקדוניה - איטליה 3:2, אלבניה - ספרד 2:0

צמד של צ'ירו אימובילה (75 ו-91) סידר לאזורי ניצחון חוץ קריטי בסקופיה, אנדראה בלוטי כבש את הראשון (24). נסטורובסקי (57) והסאני (59) כבשו למארחת. שערים של דייגו קוסטה (55) ונוליטו (63) סידרו ניצחון נינוח ללה רוחה

צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטלה. רויטרס
הווינר הגדול של הערב. אימובילה/רויטרס

המחזור השלישי של בית ז' במוקדמות גביע העולם 2018 התקיים הערב (ראשון) עם שלושת המשחקים של הבית. הפתעות לא קיבלנו, אבל דרמות בהחלט כן. איטליה חזרה מפיגור 2:1 ל-2:3 במקדוניה בזכות צמד של צ'ירו אימובילה (75 ו-91), בעוד ספרד עשתה את שלה עם 0:2 נינוח באלבניה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. רויטרס
בופון רואה את הכדור עובר אותו בשער השני/רויטרס

מקדוניה - איטליה 3:2

כמה דברים לא אופיניים התרחשו הערב: ההגנה של האזורי נראתה רע וספגה שני שערים במשחק אחד, מקדוניה ביצעה קאמבק מדהים בשתי דקות (57 ו-59) ועלתה ליתרון מול איטליה, אבל השורה התחתונה הייתה צפויה: הנבחרת של ג'מפיירו ונטורה השיגה שלוש נקודות קריטיות מבחינתה במה שאמור להיות המאבק על ראשות בית ז' מול ספרד. איטליה שיפרה את מאזנה לשבע נקודות משלושה משחקים ולא אפשרה לספרד לברוח לה, כשמי שאחראי על שלוש הנקודות הללו וחתום עליהן הוא צ'ירו אימובילה. החלוץ של לאציו כבש צמד מאוחר (75 ו-91) וסידר לאזורי קאמבק וניצחון חשוב לאחר נסטורובסקי (57) והסאני (59) סידרו למקדוניה יתרון מפתיע. אנדראה בלוטי כבש את הראשון בדקה ה-24 וקבע ערב מוצלח לאנשי טורינו כיוון שהוא משחק שם כיום, ונטורה אימן שם ואימובילה פרח תחת ונטורה גם שם.

דקה 18: הזדמנות מסוכנת מאוד למארחת. נסטרובסקי בעט מ-22 מטר כדור אדיר למשקוף.

דקה 24: גול! ברננדסקי הגביה קרן משמאל היישר לאנדראה בלוטי, שבעט מהאוויר פנימה את ה-0:1 של איטליה. זו הופעת בכורה בהרכב של בלוטי ושער ראשון שלו.

דקה 57: גול! וראטי איבד בצורה רשלנית באמצע המגרש. נסטורובסקי לקח, הסתדר בקלות עם לאונרדו בונוצ'י, שביצע טעות גדולה, ובעט יפה פנימה, 1:1.

דקה 59: גול! איזה מהפך מדהים. שוב ההגנה האיטלקית חולמנית ולא הצליחה להרחיק כדור כמו שצריך, זה הגיע להסאני, שבעט מ-16 מטר פנימה, 1:2 למקדוניה.

דקה 75: גול! וראטי הכניס כדור עומק עם הרבה רגש לקנדרבה שהמתין בימין ויישר למרכז, צ'ירו אימובילה המשיך בנגיעה יפה לפינה הרחוקה ואיזן ל-2:2.

דקה 89: איטליה מקופחת. וראטי הגביה לפארולו, שנגח פנימה. השופט פסל את השער ולא ברור מדוע כיוון שלא היה נבדל וגם לא עבירה על השוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דייגו קוסטה שחקן נבחרת ספרד (ימין). רויטרס
דייגו קוסטה חוגג עם החברים/רויטרס

אלבניה - ספרד 2:0

הלה רוחה לא ממש התקשו להשיג שלוש נקודות חוץ מול האלבנים. ג'ולן לופטגי ערך מעט שינויים בהרכב כשהחזיר את טיאגו אלקנטרה ל-11 ושיבץ את קוקה בקישור בעוד דני קרבחאל נותר על הספסל. נאצ'ו מונריאל קיבל גם הוא את חולצת ההרכב במקום ג'ורדי אלבה, שנפצע מול איטליה. הספרדים הסתגלו לשינוי השיטה והשיגו שלוש נקודות במשחק החוץ הקשה כשדייגו קוסטה כובש את הראשון אחרי פרגון יפה של דויד סילבה (55) ונוליטו מוסיף אחד אופייני מאוד בדקה ה-63, שלוש דקות לאחר שנכנס.

דקה 55: גול! הספרדים ניצלו טעות של השוער, שמסר היישר לוויטולו, שהכניס את זה לדויד סילבה. קשר סיטי פרגן נהדר לדייגו קוסטה, שמול שער ריק בעט פנימה, 0:1 לספרד.

דקה 63: גול! נוליטו, שנכנס שלוש דקות לפני כן, קיבל כדור בשמאל, עבר בקלות את היסאיי ובעט לפינה הרחוקה, 0:2 לספרד.

דייגו קוסטה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
דייגו קוסטה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully