וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "ההשוואה לנוסא איגייבור לא מכובדת, רוצה לתרום כמה שיותר לנבחרת"

הקשר התייחס לדבריו של מאמן נבחרת ניגריה ("איגייבור טוב יותר מאוגו"): "מכבד את נוסא מאוד, הוא שחקן נהדר. נותן מעצמי 100 אחוז בכל משחק. אוהב את כל השחקנים". גרנט על התיקו מול אוגנדה: "אף משחק לא הולך להיות קל"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סוגר חשבון. אוגו/ברני ארדוב

נבחרת ניגריה תחל את דרכה במוקדמות אליפות אפריקה מחר (ראשון), כשתתארח אצל זמביה. מאמנה גרנוט רוהר התייחס להשוואה בין קשרי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, נוסא איגייבור וג'ון אוגו, שלא נשאר חייב והגיב לדברים (בהמשך): "אני יודע שיש לנו שחקנים בישראל. אחד מהם הוא ג'ון אוגו אבל הוא לא יותר טוב מנוסא איגייבור שנמצא איתנו בסגל. עקבתי וראיתי סרטונים של שניהם. אפשר לדבר על אלפי שחקנים ניגרים ברחבי העולם אבל אלה שפה הם הטובים ביותר".

"אמרו לי בישראל שמשווים אותי לנוסא איגייבור בגלל שהוא נקרא לנבחרת ואני לא", צייץ אוגו בנושא. "ההשוואה הזו לא מכובדת. אני מכבד אותו מאוד, הוא שחקן נהדר שנמצא בתקופה מצוינת. בכל מקרה, אני נותן 100 אחוז בכל משחק, אוהב את כל השחקנים ורוצה לתרום כמה שיותר לנבחרת".

עוד בנושא

אכזבה לגאנה ואברהם גרנט: רק 0:0 ביתי מול אוגנדה במוק' המונדיאל

נבחרת גאנה של אברהם גרנט סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול אוגנדה. בנובמבר יפגשו הכוכבים השחורים את מצרים ויקוו לתקן עם ניצחון שיזניק אותם לעמדה טובה לקראת השתתפות במונדיאל.

"יש עוד חמישה משחקים", אמר גרנט בסיום המשחק, "גם באליפות אפריקה 2015 הפסדנו את משחק הפתיחה והעפלנו מהבית עד לגמר. יש לנו את האיכות לעשות את זה. זהו בית קשה ואף משחק לא הולך להיות קל. הם השיגו נקודה אצלנו בבית, אנחנו יכולים להגיע לשם ולנצח, זה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully