וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרציאנו פלה הודח מסגל נבחרת איטליה, בופון: "אצחק על הטעות בעתיד"

החלוץ האיטלקי סירב ללחוץ את ידו של ונטורה לאחר שהוחלף, ונענש למרות שפירסם הודעת התנצלות. השוער התייחס לשגיאה במהלך ה-1:1 מול ספרד: "חשבתי יותר מידי איך לבעוט את הכדור"

גרציאנו פלה שחקן נבחרת איטליה. טוויטר, צילום מסך
"לצערי, שוב עשיתי טעות". פלה מסרב ללחוץ את ידו של ונטורה/צילום מסך, טוויטר

במקביל למשחקה של ישראל במקדוניה, איטליה וספרד נפרדו אמש (חמישי) בתיקו 1:1, במסגרת בית ז' במוקדמות מונדיאל 2018. השער הראשון במשחק נפל בדקה ה-66, כאשר ויטולו ניצל טעות איומה ונדירה של השוער האיטלקי, ג'אנלואיג'י בופון. האיטלקים הצליחו לחזור למשחק מפנדל של דניאלה דה רוסי, שמונה דקות לסיום. אך למרות השוויון המאוחר, התרחשה תקרית מאוד לא נעימה אצל האזורי, כאשר גרציאנו פלה סירב ללחוץ את ידו של המאמן, ג'מפיירו ונטורה, לאחר שהוחלף בדקה ה-59. החלוץ האיטלקי נענש בעקבות התקרית והודח מהסגל לקראת המשחק הבא מול מקדוניה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. רויטרס
"המשחק היה שיעור טוב עבורנו". בופון/רויטרס

עוד לפני ההודעה על הדחתו מהסגל, פלה ניסה לקח אחריות על מעשיו: "לצערי, שוב עשיתי טעות", כך כתב החלוץ בחשבון האינסטגרם שלו. "זו היתה התנהגות לא מקובלת כלפי המאמן וכלפי חבריי לקבוצה, שהראו רוח קבוצתית במהלך המשחק. כמו לאחר כל טעות שעושים, צריך לסבול מההשלכות. אני לוקח אחריות מלאה ואני מבקש סליחה מכולם".

במקביל, שוער נבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י בופון, דיבר על הטעות הכל כך לא אופיינית לו: "אני מניח שבעוד שנה אחשוב על הרגע הזה ואצחק, אבל אם זה יקרה שוב בחודש הקרוב, כנראה שאצחק פחות". השוער ניסה להסביר את הרגע: "הבעיה היתה שחשבתי יותר מידי כיצד אבעט את הכדור. פחדתי שאבעט אותו ישר על ויטולו, אז חיפשתי את המסירה לאחד משחקני ההגנה. לצערי מתחתי את הרגל יותר מידי וזה מה שהוביל לטעות".

לגבי המשחק עצמו, אמר: "אני שמח שהצלחנו לחזור במהלך המשחק, חבריי לקבוצה היו נהדרים. אחרי הגול שספגתי הצלחנו למצוא כוח פיזי ומנטלי שעזר לנו להתעלות. אני חושב שהמשחק הזה יהיה שיעור טוב עבורנו, כי בתחילתו לא הופענו כמו שצריך. אני שמח שהצלחנו לחזור למשחק ולשלוט בו לאחר שפיגרנו. עלינו לקבל מוטיבציה מהקאמבק הזה להמשך הקמפיין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דניאלה דה רוסי שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
"לפני השער היינו לחוצים מידי". דה רוסי/רויטרס

מאמן האזורי, ג'מפיירו ונטורה, סיכם: "שילמנו את המחיר של לחץ מסוים, בכל פעם שזכינו בכדור במחצית הראשונה איבדנו אותו אחרי שתי שניות. לאט לאט הצלחנו לנער מעלינו את הלחץ, התחלנו לדחוף קדימה, יצאנו והגענו למצבים של אחד על אחד, יכולנו גם לנצח. ידענו שספרד תחזיק יותר בכדור, אבל השער שספגנו היה חוסר מזל ובופון לא נזקק להצלה אחת אמיתית. אני חושב שזו תוצאה טובה לאור המצב של ספרד והעובדה שלנו היו הרבה פצועים. אנדראה בלוטי וצ'ירו אימובילה, שנכנסו מהספסל, היו מצוינים".

לגבי המשך הקמפיין, הוסיף: "יש רק עוד 48 שעות עד המשחק הבא ויהיה קשה להתאושש לחלוטין, לכן היינו צריכים למדוד את דקות המשחק ולא להשאיר הכול על המגרש. ספרד היא הפייבוריטית לסייםר אשונה בבית, אבל המשחק הזה אמר לנו משהו אחר. הבנו שאם אנחנו רוצים מספיק, אנחנו מסוגלים. אם נדחוף חזק, הרבה יותר חזק ממה שעשינו הערב, אנחנו יכולים להצליח".

קשר איטליה דניאלה דה רוסי, שכבש את הפנדל שקבע שוויון בדקה ה-82, הגן על בופון לאחר הטעות: "גם השוער הטוב בהיסטוריה יכול לטעות, אחרת הוא היה מכונה. הייתי מעדיף שהוא יטעה ביובנטוס ולא בנבחרת, אבל אי אפשר הכול". על המשחק עצמו אמר הקשר בן ה-33: "היה קשה, במיוחד במחצית הראשונה. ספרד שלטה במשחק והחזיקה בכדור, אבל גם נתנו להם להשתלט על המשחק ולהניע את הכדור. היינו חלשים מדי בתיקולים".

"המחצית הראשונה הייתה רעה, השנייה הייתה טובה יותר והצלחנו לחזור יפה למשחק, זה ה-DNA שלנו. תיקו זו לא התוצאה הכי טובה, אבל אני חושב שהנבחרת שהצליחה יפה ביורו עדיין משחקת טוב. כשאתה סופג, ברור שהגישה שלך צריכה להשתנות. לפני השער היינו לחוצים מדי ולא דחפנו מספיק קדימה. ספרד חזקה מאוד בהחזקה בכדור, אבל יש עוד הרבה משחקים עד סיום הבית. הרבה נבחרות במצב שלנו היו מפסידות, אבל אנחנו לפחות החזרנו את האינטנסיביות שלנו והשגנו נקודה".

ויטולו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
לא ציפה לטעות של בופון. ויטולו/רויטרס

מאמן ספרד, ג'ולן לופטגי, אמר בסיום: "אני לא מופתע מזה שלא ניצחנו כיוון ששיחקנו נגד איטליה והיא תמיד נבחרת חזקה. מעל הכול הם תמיד מסוגלים לחזור למשחק עם הרבה נחישות. במחצית השנייה הם שיחקו כדורגל יותר פתוח וישיר, היינו חזקים יותר במחצית הראשונה ואז קצת הושפענו מזה ששלושה שחקנים ספגו צהובים. אנחנו צריכים להתאושש לקראת המשחק הבא. תיקו כאן זה לא יתרון לספרד, יש עוד דרך ארוכה מאוד".

ויטולו, שכבש את השער הספרדי אחרי הטעות הקשה של בופון, אמר: "בופון שוער נפלא, לא ציפיתי לטעות הזו שהוא עשה והוא לא ציפה שאני אעבור אותו. הייתה לי הזדמנות לכבוש גם שער שני, אבל זה לא הלך לי. זו נקודה חשובה מאוד, במיוחד כי שיחקנו בחוץ, אז אנחנו מסופקים".

קשר ספרד ואתלטיקו מדריד, קוקה, סיכם גם הוא את המשחק המאכזב מבחינת הלה רוחה: "זה היה קרב של ממש. היתה לנו מחצית ראשונה מעולה, אך לאחר השער הראשון שלנו היינו צריכים לסיים את המשחק. בסופו של דבר, אנחנו די עצובים שלא הצלחנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully