וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל 2018: 2:2 לאוסטרליה אצל ערב הסעודית, 2:3 לדרום קוריאה

אסיה: המאזן המושלם של הסוקרוז נעצר, יונג מין סון הכריע את קטאר עם שער ובישול. מחמוד אל מוואס העניק לסוריה 0:1 יקר בסין. צמד דרמטי של גנקי הרגוצ'י העניק ליפן 1:2 מתוק על עירק

חלוץ דרום קוריאה יונג מין סון. רויטרס
לוהט. סון/רויטרס

שלב המוקדמות באסיה לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה נמשך הערב (חמישי) עם מספר תוצאות מפתיעות. נבחרת יפן חגגה עם 1:2 על עירק. גנקי הרגוצ'י העניק לסמוראים שלוש נקודות חשובות עם צמד (26 ו-95) כאשר בתווך היה זה סאאד נאטיק (60) שאיזן זמנית. היפנים מדורגים במקום השלישי עם שש נקודות. הראשונה בבית אכזבה עם 2:2 אצל ערב הסעודית והיא עם שבע נקודות בקמפיין. טיאסיר אל ג'אסים (5) פתח, טרנט סאיינסברי (45) וטומי ג'וריץ' (71) הפכו זמנית, אבל נאסר אל שרמני (79) קבע את תוצאת הסיום. המאזן המושלם של שתי הנבחרות נעצר ושתיהן עם שבע נקודות.

ההפתעה הגדולה הגיעה מצד נבחרת סוריה שגברה 0:1 על סין בחוץ. מחמוד אל מאווס הכריע בדקה ה-54 והקפיץ את הנבחרת אל המקום הרביעי בבית א' עם ניצחון בכורה בקמפיין וארבע נקודות בסך הכול. אחרי שהתעלל במנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה, יונג מין סון העניק לדרום קוריאה 2:3 על קטאר. חלוץ טוטנהאם הרשית בדקה ה-58 וחתם הופעה מרשימה עם בישול. הקצב במחצית הראשונה היה נהדר כאשר קי סונג יונג כבש ראשון בדקה ה-11 מבישול של סון. חסן אל הידוס איזן כעבור חמש דקות מהנקודה הלבנה וסבסטיאן סוריה קבע מהפך בדקה ה-45. המארחת לא התייאשה ועם צמד בזק של ג'י דונג וון (56) וסון עלתה למאזן של שבע נקודות והיא מדורגת במקום השני.

משחקים נוספים:
אוזבקיסטן - אירן 1:0
איחוד האמירויות - תיאלנד 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully