וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו וראטי: "שמח בשביל באלוטלי, הוא יכול לתת לנבחרת משהו שונה"

באיטליה מתכוננים לקראת שחזור שמינית יורו 2016 מול ספרד בבית הישראלי, והקשר פרגן: "ידעתי שהוא יכול להיוולד מחדש בצרפת". בצרפת יבטלו את ההרחקה. ונטורה: "הדלת פתוחה לכולם"

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
גורף מחמאות. סופר מריו/רויטרס

בזמן ששחקני נבחרת ישראל מתכוננים למפגש מול נבחרת מקדוניה ביום חמישי (21:45) במוקדמות מונדיאל 2016 ברוסיה, המפגש המרכזי בבית הישראלי יפגיש את איטליה וספרד. כשלושה חודשים מאז המפגש ביניהן בשמינית גמר יורו 2016, שתי הנבחרות הבכירות של בית 7 ינסו לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון.

עוד בנושא:

רונאלדו: "עיתונאים רוצים תוצאות, קורה שדברים לא הולכים בצורה חלקה"
לרגל יום הולדתו ה-35: 35 הציטוטים הגדולים של זלאטן איברהימוביץ'
הנהלת גרנאדה בחרה בלוקאס אלקרס כיורשו של פאקו חמס
פרנצ'סקו גווידולין פוטר מסוונסי, בוב בראדלי יחליפו
החופש בבית הבראה: האהבה בניס החזירה את מריו באלוטלי לעצמו

טל בן חיים עם מרקו וראטי. יוסי ציפקיס
ראה את הנולד. וראטי/יוסי ציפקיס

אחרי ה-1:3 באצטדיון בחיפה מול נבחרת ישראל, מרקו וראטי בחר להתייחס לסוגייה המרכזית שמעסיקה את ארץ המגף: "אני שמח שמריו באלוטלי מבקיע שוב ועושה זאת בצורה משכנעת. הוא עדיין צעיר ויכול להעניק לנבחרת משהו מיוחד ושונה. מהרגע שהוא חתם בצרפת ידעתי שהוא יכול להיוולד מחדש כאן". קשר פריס סן ז'רמן נותר זהיר: "העונה רק התחילה ומריו זקוק להמשכיות, אבל אני מאמין שהוא ימצא את עצמו בניס. אני בטוח שאם מריו ימשיך בקצב הזה הוא יחזור גם לנבחרת".

אגב, בצרפת קיבלו את הודעת השופט כי שגה בשליפת הצהוב השני לעבר באלוטלי בדקת הסיום של המשחק מול לוריין, וככל הנראה ההרחקה שלו תבוטל בוועדת המשמעת ביום חמישי.

בינתיים, מאמן האזורי ג'אמפיירו ונטורה סיפר במסיבת העיתונאים: "מדובר בנבחרת ספרד שונה לגמרי ממה שהכרנו עד עכשיו. המאמן שינה שם את הסגנון ויש להם שחקנים חדשים בסגל. אין ספק שהם הנבחרת הבכירה של הבית, והקיץ הגישה שם קיבלה תפנית אחרת".

המאמן הסביר את נושא הזימונים לסגל: "הדלת לא סגורה בפני אף אחד. מבחינתי יש שילובים מעניינים בסגל, אין לי ספק שצ'ירו אימובילה ואנדראה בלוטי יכולים לשחק ביחד. קיימת אפשרות לפיה שניהם ישחקו לפחות את אחד משני המשחקים הקרובים מול ספרד ומקדוניה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully