וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: היסטוריה ג'מייקנית, סנסציה ב-200 מטר לגברים

איליין תומפסון השלימה דאבל ראשון בספרינט מאז 1988, ג'סטין גאטלין נותר מחוץ לגמר לגברים, בולט טייל. ארה"ב הביסה את ארגנטינה בכדורסל, ברזיל וגרמניה העפילו לגמר הכדורגל

מערכת וואלה!

אתלטיקה

* איליין תומפסון זכתה ב-200 מטר לנשים עם 21.78 שניות. היא הראשונה מאז פלורנס גריפית' ג'וינר ב-1988 שמשלימה דאבל בספרינט.

* יוסאין בולט טייל לגמר ה-200 לגברים עם הזמן הטוב ביותר, 19.78, אחרי שהאט משמעותית. הסנסציה הגיעה מכיוון ג'סטין גאטלין, שנותר בחוץ.

* טיאנה ברטולטה זכתה בקפיצה לרוחק לנשים עם 7.17 מטר, שני ס"מ יותר מבת ארצה האמריקאית, בריטני ריס.

* האמריקאיות השלימו טרבל ב-100 משוכות. בריאנה רולינס זכתה עם 12.48 שניות.

* אשטון איטון האמריקאי ממשיך להוביל את הקרב 10 אחרי חצי מרחק.

לידיעה המלאה

יוסאין בולט אצן ג'מייקני עם אנדרה דה גראס אצן קנדי. רויטרס
החיוך שוב מרוח על פניו של בולט/רויטרס

כדורסל גברים

הפרקט סיפק ערב עמוס. ארה"ב אמנם נקלעה לפיגור מוקדם מול ארגנטינה, אבל הפכה בקלות ברבע השני והביסה את הדרום אמריקאים 78:105. הפסים והכוכבים הצטרפו לאוסטרליה וספרד שהשיגו ניצחונות גבוהים עוד קודם על ליטא וצרפת בהתאמה. גם סרביה בפנים, אחרי 83:86 דרמטי על קרואטיה. מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר הוותיקים פרשו מהנבחרות שלהם אחרי ההדחה. לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קווין דוראנט שחקן נבחרת ארצות הברית מול אנדרס נוצ'יוני שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הפגיז מחוץ לקשת. דוראנט/רויטרס

כדורגל גברים

גרמניה ניצחה את ניגריה 0:2 בחצי הגמר וקבעה לעצמה דייט עם ברזיל, שהביסה בשעות הערב 0:6 את הונדורס. עד הגמר שיתקיים ביום שבת ב-23:30, נשמע הרבה מאוד על אותו 1:7 לפני שנתיים. לידיעה המלאה

כדוריד גברים

גם בכדוריד אנחנו כבר מתקרבים לקרבות המדליות. חצאי הגמר יורכבו מארבע נבחרות אירופאיות והפייבוריטית היא צרפת שרוצה לזכות בזהב שלישי ברציפות. גם פולין, דנמרק וגרמניה יהיו שם. לידיעה המלאה

מיקל האנסן, שחקן נבחרת דנמרק בכדוריד. AP
ארבע אירופאיות בחצי הגמר בכדוריד. האנסן הדני/AP

היאבקות נשים

משקל עד 58 ק"ג: זה שוב היה יומה הגדול של קאורי איצ'ו. היפנית האגדית זכתה במדליית זהב רביעית ברציפות (ניצחון על ולריה קובולובה הרוסיה בגמר) והוכיחה שגם הירידה מקטגוריית 63 ק"ג לקטגוריית 58 ק"ג, לא פגעה בה. וארבע מדליות זהב זה ממש לא הסוף. המתאבקת הנפלאה זכתה בכל 10 אליפויות העולם האחרונות בהן השתתפה ועד ינואר האחרון החזיקה ברצף בן 13 שנה ללא הפסד. אמש היא הוכיחה שוב שהיא הגדולה מכולן.

משקל עד 48 ק"ג: ארי טוסקה (יפן) זכתה במדליית הזהב, מריה סטדניק (אזרבייג'אן) זכתה בכסף, סון ינאן (סין) ואליטסה ינקובה (בולגריה) זכו בארד.

משקל עד 69 ק"ג: שרה דושו השלימה יום חלומי ליפן עם זהב שלישי משלושה אפשריים. היא ניצחה בגמר את נטליה וורובייבה הרוסיה. מדליות הארד הלכו לאנה פרנסון (שבדיה) ואלמירה סיזדיוקובה (קזחסטן).

קאורי איצ'ו, מתאבקת יפנית. AP
זהב רביעי ברציפות. קאורי איצ'ו/AP

עוד הלילה

אגרוף משקל מעורב, גברים: דניאר ילאוסינוב הקזחי זכה בזהב אחרי ניצחון על שחרם גיאזוב האוזבקי. מוחמד ראבי (מרוקו) וסולימאן סיסוקו (צרפת) זכו במדליות הארד.

הוקי שדה נשים: הולנד ניצחה את גרמניה בפנדלים, עלתה לגמר ותנסה לזכות בזהב שלישי ברציפות. היא תפגוש בקרב על התואר את בריטניה, שניצחה את ניו זילנד 0:3.

כדורמים נשים: ארה"ב ניצחה את הונגריה 10:14, איטליה גברה על רוסיה 9:12 והן תפגשנה בגמר. האמריקאיות זכו באולימפיאדת 2012 ובאליפות העולם ב-2015 והן פייבוריטיות.

טניס שולחן קבוצתי גברים: הסינים ניצחו 1:3 בגמר את יפן כשמה לונג הסיני לוקח את שתי הנקודות שלו ביחידים מבלי להפסיד אפילו מערכה כמובן והנקודה הנוספת הגיעה מהזוגות. היפנים הסתפקו בכסף, גרמניה ניצחה את דרום קוריאה וזכתה בארד.

כדורעף חופים, נשים: הצמד לורה לודוויג וקירה וולקנהורסט שלטו בגמר וניצחו 18:21, 14:21 את הברזילאיות אגתה בדנרצ'וק וברברה סייס דה פרייטאס, שהדהימו בחצי הגמר את האמריקאיות קרי וולש ג'נינגס ואפריל רוס, אשר מצדן הסתפקו במדליית הארד.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully