וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אולימפית: סימון ביילס מעדה על הקורה ואיבדה את הזהב

אחרי שלוש מדליות זהב, האמריקאית נאלצה להסתפק בארד, בעוד סאנה ווברס ההולנדית חגגה עם ציון 15.466. פטרוניאס הבריק בטבעות עם 16.000, הצפון קוריאני סה גוואנג רה זכה בקפיצות

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. רויטרס
חמש מדליות אולי יהיו לה, אבל לא כולן מזהב. ביילס מועדת על הקורה/רויטרס

תחרויות ההתעמלות במשחקים האולימפיים מתקרבות לסיומן והערב (שני) נערכו שלושה גמרים נוספים במכשירים השונים. סימון ביילס נפרדה מחלום חמש מדליות הזהב שלה והסתפקה בארד על הקורה, בשל מעידה. מי שחגגה עם הזהב הייתה סאנה ווברס ההולנדית. את הזהב בתרגיל הטבעות לקח אלפת'רויוס פטרוניאס היווני והזהב בשולחן הקפיצות הלך לסה גוואנג רי מצפון קוריאה.

סאנה ווברס מתעמלת הולנדית. רויטרס
ווברס כיכבה על הקורה/רויטרס

גמר תרגיל קורה - נשים

לאחר שלוש מדליות זהב, סימון ביילס האמריקאית הנהדרת נאלצה לרדת מראש הפודיום. הכוכבת הגדולה של ההתעמלות בריו 2016 סיפקה תרגיל מצוין על הקורה, אבל מעידה אחת משמעותית לא השאירה לה שום צ'אנס לזהב והיא קיבלה ציון של 14.733 נקודות בלבד, שהספיק למדליית ארד וגנז את החלום להיות הראשונה שזוכה בחמש מדליות זהב בהתעמלות באותה אולימפיאדה. מי שאמרה תודה הייתה סגנית אלופת העולם מ-2015, ההולנדית סאנה ווברס, שעם תרגיל פנטסטי וציון 15.466, גרפה את הזהב. הכסף הלך לאמריקאית לורי הרננדז, שקיבלה ציון 15.333.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלפת'ריוס פטרוניאס מתעמל יווני. רויטרס
פטרוניאס חוגג/רויטרס

גמר תרגיל הטבעות - גברים

אלפת'ריוס פטרוניאס ביצע תרגיל מדהים וקיבל ציון של 16.000, כולל 9.200 על הביצוע וצירף לזכיות שלו באליפות העולם ובאליפות אירופה גם מדליית זהב אולימפית מרגשת. את המקום השני גרף, עם התרגיל האחרון בגמר, הברזילאי המקומי ארתור זאנטי, שקיבל ציון של 15.766 וזכה לתשואות מהקהל המקומי. דניס אבליאזין הרוסי קיבל ציון של 15.700 ולקח את הארד, בעוד יאנג ליו מסין מאבד את המדליה ברגע האחרון.

סה גוואנג רי מתעמל צפון קוריאני. רויטרס
סה גוואנג רי מתעופף לזהב/רויטרס

גמר שולחן הקפיצות - גברים

צפון קוריאה השיגה לעצמה מדליית זהב בזכות צמד קפיצות נהדר של סה גוואנג רי, שנתן לו ציון ממוצע של 15.691 וסייע לו להקדים את הרוסי דניס אבליאזין, שעם 15.516 השיג לעצמו מדליה שנייה תוך בקושי שעה, הפעם בצבע כסף. הארד הלך לקנזו שיראי היפני, שפספס אתמול בגמר הקרקע וסיים הפעם סיים את שתי הקפיצות שלו בציון ממוצע של 15.499.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully