וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים אולימפית: קוהיי אוצ'ימורה זכה בזהב בקרב רב

בתום דרמה ענקית ואחרי תרגיל אחרון חלש של אולג ורניאייב, הצליח היפני לזכות במדליית זהב ולשמור על התואר שלו מלונדון עם עם 92.365 נקודות לעומת 92.266 של האוקראיני המאוכזב

קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
אוצ'ימורה בטירוף אחרי התוצאה הסופית של ורניאייב/רויטרס

איזו דרמה, איזה מתח, אבל בסופו של דבר הצליח קוהיי אוצ'ימורה היפני האגדי בן ה-27 לזכות במדליית הזהב בקרב רב בהתעמלות מכשירים. אוצ'ימורה, שזכה במדליית הזהב בקרב רב גם בלונדון 2012, הצליח לעשות את זה רק אחרי התרגיל האחרון וכשהוא עם 92.365 נקודות לעומת 92.266 של אולג ורניאייב האוקראיני ו-90.641 של מקס וויטלוק.

הדרמה הגדולה הייתה במכשיר האחרון ובתרגיל האחרון בו. ורניאייב האוקראיני היה זקוק לציון של 14.900 במתח בתרגיל האחרון על מנת לזכות בזהב. בשל העובדה שהיה זקוק לציון נמך יחסית, והרבה יותר נמוך מכל שאר הציונים שלו, הרשה לעצמו האוקראיני לבצע תרגיל ברמת קושי נמוכה (6.500). הוא קיבל ציון 8.300 על הביצוע ובסך הכול 14.800 נקודות, שהספיקו לו רק ל-92.266 נקודות, כחוט השערה ממדליית הזהב ומאוצ'ימורה הפנטסטי שהמתין לראות אם הוא זוכה בזהב או בכסף עם 92.365 וחגג מדליית זהב נוספת.

זוהי מדליית הזהב השלישית של אוצ'ימורה אחרי שזכה בזהב בקרב רב גם בלונדון 2012 ובתרגיל הקבוצתי בריו לפני יומיים. זאת בסך הכול המדליה השביעית של היפני הנהדר לאחר שזכה גם בארבע מדליות כסף (בייג'ינג בקבוצתי ובקרב רב ובלונדון בקבוצתי ובתרגיל הקרקע). לאוקראיני בן ה-22 זוהי המדליה הראשונה שלו. למקס וויטלוק הבריטי זוהי מדליה שלישית אחרי שזכה בשתי מדליות ארד: קבוצתי וסוס הסמוכות בלונדון.

אולג ורניאייב מתעמל אוקראיני. רויטרס
שילם ביוקר על התרגיל האחרון המהוסס שלו. אולג ורניאייב/רויטרס
אולג ורניאייב מתעמל אוקראיני. רויטרס
אולג ורניאייב עם המדליה ופרצוף חמצמץ/רויטרס
הוקיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
אוצ'ימורה עם הזהב/רויטרס
קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
כמה אושר. אוצ'ימורה/רויטרס
קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
איזה טירוף. אוצ'ימורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully