וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ארה"ב ניצחה 88:98 את אוסטרליה במשחק צמוד

כרמלו אנתוני, הוותיק בסגל האמריקאי, סיפק משחק מצוין עם 31 נקודות (9/15 לשלוש) ו-8 ריבאונדים והוביל את נבחרתו לרבע הגמר. פטי מילס סיים עם 30. צרפת ניצחה 75:76 את סרביה

קווין דוראנט שחקן נבחרת ארצות הברית מול ג'ו אינגלס שחקן נבחרת אוסטרליה. רויטרס
דוראנט ביום קליעה חלש, אבל גם זה הספיק/רויטרס

משחקי הכדורסל בריו המשיכו היום עם המחזור השלישי בבית א'. צרפת וסרביה סיפקו מותחן אדיר במשחק הראשון בסיומו ניצחו הצרפתים 75:76. סרביה שמטה יתרון ברבע האחרון בדרך להפסד מסל ניצחון של טוני פארקר חצי דקה לסיום. לאחר מכן הצליחה ארצות הברית, שהרשימה בשני המשחקים הראשונים, לשמור על מאזן מושלם עם 88:98 קשה מאוד מול אוסטרליה החזקה. ונצואלה ניצחה את סין 68:72.

כרמלו אנתוני שחקן נבחרת ארצות הברית (ימין) מול אנדרו בוגוט שחקן נבחרת אוסטרליה. רויטרס
הצגה גדולה של כרמלו/רויטרס

ארה"ב - אוסטרליה 88:98

זה היה צפוי וברור, אבל האלופה האולימפית הבטיחה הלילה את העלייה שלה לרבע גמר הטורניר האולימפי. אם העלייה של הנבחרת הטובה בעולם לשלב הבא הייתה ברורה מראש, אז תסריט המשחק מול אוסטרליה היה ממש לא צפוי. נבחרת ארצות הברית פיגרה לאורך שלושה רבעים, כמעט לכל אורכם, מול אוסטרליה הנפלאה, אבל הצליחה לנצח אותה בסופו של דבר.

כרמלו אנתוני, השחקן הוותיק ביותר בסגל האמריקאי, סיפק משחק לפנתאון עם 31 נקודות (כולל 9/15 לשלוש) וגם קלט 8 ריבאונדים. קיירי אירווינג קלע 19 נקודות וקווין דוראנט רשם יום קליעה חלש עם 2/12 ל-2 ועם 14 נקודות. אצל האוסטרלים להט פטי מילס הנהדר עם 30 נקודות (5/11 לשלוש), כשמאתיו דלאבדובה מוסיף 11 נקודות, 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. אנדרו בוגוט קלע 15 ודייויד אנדרסן סיפק דקות שהזכירו את הימים הגדולים שלו וסיים עם 13.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טוני פארקר שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
איזה סל ניצחון ענק של פארקר/רויטרס

צרפת-סרביה 75:76

צרפת פתחה את המשחק מדהים, עלתה ל-4:20, אך אפשרה לסרבים לחזור לעניינים ולצמק בסיום הרבע הראשון ל-26:17. מילוש תיאודוסיץ' ובוגדן בוגדנוביץ' המשיכו את הקאמבק הסרבי ברבע השני כשמירוסלב רדוליצה מהקו קובע 40:36 בלבד לצרפת במחצית. הצרפתים שלטו ברבע השלישי, אך לקראת סיום הרבע התעורר מרקו סימונוביץ' הנהדר, והוביל את נבחרתו למהפך ויתרון 57:60 בסיום הרבע. הסרבים המשיכו במומנטום ברבע הרביעי ופתחו פער לקראת הסיום. מהלך גדול של נאנדו דה קולו צימק ל-75:74 בלבד, דקה וחצי לסיום. תיאודוסיץ' החטיא שלשה חופשית וטוני פארקר בסל ענק נתן לצרפתים יתרון 75:76. בוגדנוביץ' יכל לנצח את המשחק, אך איבד כדור גורלי, ולאחר מכן החטיא שלשת ניצחון.

נאנדו דה קולו הוביל את צרפת עם 22 נקודות, ג'ופרי לוברן הוסיף 12 וטוני פארקר קלע רק 6, אבל את הסל המשמעותי ביותר במשחק. בסרביה, שניצחה משחק אחד משלושה עד כה, בלט מירוסלב רדוליצה עם 16 נקודות, מילוש תיאודוסיץ' הוסיף 10 נקודות ו-9 אסיסטים.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם ויקטור טרויצקי, במשחק בין סרביה לבין צרפת. GettyImages
דג'וקוביץ' הגיע לעודד את הסרבים/GettyImages
מרי פירס טניסאית עבר (שמאל) עם אן הידלגו ראש עיריית פריס. GettyImages
טניסאית העבר מרי פירס וראש עיריית פריס הגיעו לצפות/GettyImages

ונצואלה - סין 68:72

הקרב בין שתי הקבוצות החלשות בבית הסתיים בניצחון ראשון של ונצואלה. מיודענו גרגורי ורגאס הוליך את המנצחת עם 13 נקודות ו-5 אסיסטים, נסטור קולמנרס תרם 16, ובצד השני תפוקה טובה של שני שחקנים הפנים גו אילון (17 נקודות) ויי ז'יאנליאן (18) לא הספיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully