וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הניחומים: לינדה בולדר הודחה בקרב הראשון

הג'ודוקא הישראלית סיימה את דרכה במשחקים האולימפיים אחרי שהפסידה למריה ברנבאו בשל עונש אחד שקיבלה על פאסיביות. בולדר: "לא הצלחתי לשלוט עליה, היא ממש הפתיעה אותי"

לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית (שמאל) מול מריה ברנבאו ג'ודוקא ספרדייה. רויטרס
בולדר מתקשה מול ברנבאו/רויטרס

לינדה בולדר חלמה לשחזר את המסלול שעשתה ירדן ג'רבי רק אתמול (שלישי) ולזכות במדליית הארד בג'ודו עד 70 קילוגרם דרך בית הניחומים. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. הג'ודוקא הישראלית הפסידה כבר בקרב הראשון בבית הניחומים למריה ברנבאו הספרדייה בגלל עונש ולא תתחרה בקרב על המדליה. היא מסיימת את דרכה בריו 2016 בידיים ריקות אחרי שני ניצחונות ושני הפסדים ביום התחרויות.

לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. GettyImages
הפסד כואב. בולדר/GettyImages

"לא הצלחתי לשלוט עליה. היא שלטה בי. נתתי כל מה שיש לי", אמרה בולדר לאחר הקרב בו הפסידה, "היריבה שלי הייתה טובה היום, היא ממש הפתיעה אותי. ידעתי שזה יהיה קרב קשה, היא הייתה יריבה קשה מאוד. לא הצלחתי להתמודד איתה טוב, לא יודעת למה. אין משהו שהייתי יכולה לעשות טוב יותר. עכשיו יהיה לי חופש ממש נחמד ואחרי זה נראה מה אעשה".

שני הרשקו מאמנה של בולדר אמר: "אני מאוד גאה בלינדה כי היא נתנה את הכול. בחודש מרץ היא נפצעה בצורה מאוד קשה ולא עשתה קרבות מלאים. לקחתי החלטה שאני רוצה להביא אותה בריאה לאולימפיאדה והיא לא השתתפה בקרבות בהכנה. היה עדיף שהיא תעבור הכנה מלאה, וזה לא תירוץ. אני שמח שהיא סיימה בשמינייה הראשונה, אבל עצוב על ההפסד הזה. היא עשתה את המקסימום שלה גם מבחינת תוצאות. לינדה באה מפלטפורמה שונה לגמרי מיתר הבנות שלי, הצלחנו לתת לה דברים שלא היו לה. גם היחס וגם הגישה. היא באה ממעצמת ספורט והיא אומרת את זה בעצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית (שמאל) מול מריה ברנבאו ג'ודוקא ספרדייה. רויטרס
בולדר מתקשה מאוד/רויטרס

ברנבאו פתחה בצורה אגרסיבית מאוד, אבל בולדר הצליחה להתמודד עם זה תחילה. הספרדייה המשיכה להיות אגרסיבית יותר, אבל בולדר התמודדה עם זה. 56 שניות לסיום הקרב קיבלה בולדר עונש על פאסיביות. עד הסיום לא הצליחה בכלל בולדר לסכן את הספרדייה, שניצחה בסופו של דבר בשל עונש.

בולדר לא התקשתה בקרב הראשון שלה מול יולנדה בוקאסה מאביקה, המייצגת את נבחרת הפליטים, כשגברה עליה אחרי 1:03 דקות. לאחר שרשמה ווזארי בחלוף 40 שניות בלבד, בולדר הטילה את יריבתה על הקרקע, תפסה אותה בחניקת משולש ולמאביקה לא נותרה ברירה אלא להיכנע, ולסיים את דרכה בריו כבר בסיבוב הראשון.

בסיבוב השני היא פגשה את השישית בעולם, קים סונגיון הקוריאנית, אותה היא ניצחה בווזארי בניקוד הזהב, אחרי שלכל אחת מהן נרשם עונש במהלך הזמן החוקי, בקרב מלא באקשן וניסיונות תקיפה של כל אחת מהשתיים. בולדר, שניסה להטיל את יריבתה מספר פעמים, צלחה במשימתה רק בניקוד הזהב, והדיחה את הדרום קוריאנית מהתחרות כבר בסיבוב השני.

ברבע הגמר הפסידה בולדר לסאלי קונווי הבריטית באיפון אחרי שספגה גם עונש לפני כן. בעקבות זאת, היא נשרה לבית הניחומים, שם תפגוש את מריה ברנבאו, הספרדייה בת ה-28, סגנית אלופת העולם ב-2015. השתיים נפגשו חמש פעמים בעבר כשבולדר רשמה שלושה ניצחונות לעומת שני הפסדים. הקרב של השתיים צפוי להיערך ב-21:30.

מריה ברנבאו ג'ודוקא ספרדית (למעלה) מול לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. GettyImages
ברנבאו מנצחת את בולדר/GettyImages
לידנה בולדר ג'ודוקא ישראלית מול סאלי קונווי ג'ודוקא בריטית. רויטרס
הפסידה באיפון. קונווי בפעולה, בולדר על הקרקע/רויטרס
לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. רויטרס
עשתה את שלה בסיבוב השני. בולדר מול קים/רויטרס
לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. רויטרס
מבט נוסף על החניקה בסיבוב הראשון. בולדר בפעולה/רויטרס
לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. רויטרס
בולדר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully