וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי בכה: "שמח שנולדתי במדינה כזו, מקווה שלא אכזבתי אף אחד"

הג'ודוקא פספס הזדמנות לזכות במדליה ונשבר כאשר נשאל על האהבה שקיבל מהארץ: "העם האוהב הזה כל הזמן עמד מאחוריי, אני שמח שלפחות נלחמתי ולא ויתרתי. חבל שזה התפקשש בסוף". סמדג'ה: "שגיא כמעט ולא התאמן בשלושת השבועות האחרונים"

מערכת וואלה!

זה היה קרוב, אפילו קרוב מאוד, אבל בסופו של ערב נרשמה אכזבה נוספת למשלחת הישראלית בריו. הערב (שני), הג'ודוקא שגיא מוקי (73 ק"ג) הפסיד בקרב על מדליית הארד לגאורגי לאשה שבדטואשווילי ונותר רק עם המחמאות, לאחר שרשם תחרות טובה, במהלכה ניצח שלושה יריבים והגיע עד לחצי הגמר.

מוקי אמר לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: "לא התאמנתי במשך שלושה שבועות, מי שעבר דבר כזה יידע מה זה. לפני חודשיים קרעתי רצועה בקרסול, לפני חודש פרצתי שני דיסקים בגב ולא יכולתי להתאמן שלושה שבועות. לא היה לי מזל. גם כשחזרתי להתאמן זה לא היה כמו שצריך. ההכנה שלי נדפקה. אני שמח שלפחות נלחמתי ולא ויתרתי. זה האופי שלי, ככה חונכתי ואני אמשיך למנוחה קטנה ואז להמשיך להילחם".

בהמשך מוקי נשבר ואמר בדמעות: "הדברים התחברו לי טוב בהתחלה. עם כאבי גב, בלי כאבי גב - ידעתי שאני שווה מדליה. חבל שזה התפקשש בסוף. יש לנו עם תומך ואוהב, כל הזמן מאחוריי, אני שמח שנולדתי במדינה כזו. מקווה שלא אכזבתי אף אחד".

"היום התחיל טוב", אמר אורן סמדג'ה. "שגיא נתן הופעה מדהימה וניצח מתחרים חזקים וטובים, שהיו פייבוריטים למדליה. המתחרה של שגיא בחצי הגמר היה קצת יותר נחוש, וזה פשוט לא הלך. היה רגע שחשבנו שלא לשתף את שגיא באולימפיאדה. עד כדי כך הפציעה שלו הייתה קשה. הוא קיבל זריקות לא נעימות, שגם לאחריהן הוא לא הצליח לעמוד על הרגליים. זה קרה לפני כשבועיים. הוא כמעט ולא התאמן בשלושת השבועות האחרונים".

סמדג'ה הוסיף: "שגיא היה קרוב מאוד למדליה, ממש במרחק נגיעה. לא חשבנו על מה שקורה בישראל. הוא קיבל טיפולים מהבוקר. למרות כל הדברים האלו, אנחנו לא מתרצים, שגיא היה מוכן. הוא מסוגל לזכות במדליה אולימפית".

עוד בנושא:

שגיא מוקי הפסיד בקרב על הארד בריו
אמו של שגיא מוקי: "הסתרנו את הפציעה שלו"

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully