וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מדליה: שגיא מוקי הפסיד בקרב על מדליית הארד

אחרי ההפסד בחצי הגמר (עד 73 ק"ג) לאזרי אורוז'וב, הג'ודוקא הישראלי נוצח באיפון על ידי שבדטואשווילי הגאורגי בקרב על הארד והשאיר את המשלחת ללא מדליה. מוקי ניצח שלושה יריבים בדרך

מערכת וואלה!
לאשה שבדטואשווילי ג'ודוקא גאורגי (שמאל) מול שגיא מוקי. רויטרס
תמונה שמספרת את כל הסיפור. שבדטואשווילי חוגג, מוקי שבור לב/רויטרס

אכזבה גדולה. שגיא מוקי הופיע בגדול, עשה את שלו בצורה מרשימה מאוד בקרבות המוקדמים ונראה נפלא כשהוא מנצח בשלושת הקרבות הראשונים שלו. מוקי התייצב לקרבות הערב כשהוא בחצי הגמר, אבל הסיומת הייתה מאכזבת מאוד מבחינתו ומבחינת המשלחת הישראלית. מוקי הפסיד בחצי הגמר וגם בקרב על מדליית הארד וסיים משחקים מוצלחים ומרשימים בידיים ריקות. למרות הכול, מחמאות גדולות למוקי שבהחלט נראה טוב ויכול להיות גאה בעצמו.

מי שזכה במדליית הזהב היה שוהיי אונו היפני בן ה-24. אונו ניצח את אורוז'וב האזרי עם ווזארי ואיפון והבטיח לעצמו מדליית זהב אחרי הזכייה במדליית זהב באליפות העולם לפני שלוש שנים.

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי מפסיד בקרב על הארד, ריו 2016. אסף קליגר, מערכת וואלה!
סיום מאכזב ליום מרשים. האיפון שספג מוקי/מערכת וואלה!, אסף קליגר

שגיא מוקי הצליח להתחמק מאיפון, אבל אחרי שתי דקות קיבל אזהרה. אחרי שני עונשים, לאשה שבדטואשווילי הצליח לדחוק את מוקי לפינה של הזירה והשליך אותו על הקרקע, איפון נפלא לגאורגי, שזוכה במדליית ארד. שגיא מוקי מסיים יום מרשים מאוד וחיובי, אבל ללא מדליה לצערו.

שני הג'ודוקות קיבלו אזהרה על פאסיביות אחרי 50 שניות. מוקי ספג עוד אזהרה אחרי דקה ו-40 שניות. השניים קיבלו עונש נוסף אחרי שתי דקות וחצי. האזרי קיבל יוקו אחרי שלוש דקות וחצי כשהשליך את מוקי בצורה מרשימה. לאחר מכן, אורוז'וב נאבק בצורה הגנתית כיוון שלא היה אכפת לו לקבל גם אזהרה נוספת, בעוד מוקי היה חייב ללכת על כל הקופה כיוון שהיה גם עם שלושה עונשים וגם עם נקודה פחות. האזרי עוד קיבל אזהרה נוספת עשר שניות לסיום, אבל זה לא מנע ממנו לחגוג בענק בסיום בדרך לגמר. הוא מבטיח לעצמו מדליית כסף לפחות ויפגוש את קוהיי אונו היפני בגמר. מוקי ינסה לזכות במדליית ארד.

היריב הראשון של מוקי היום היה רוק דראקשיץ' הסלובני. הישראלי, שסבל מפציעה לקראת האולימפיאדה, ניסה להתמודד תחילה ברוגע עם יריבו התזזיתי, שהרבה לשלוח ידיים קדימה. מוקי סיפק קרב טקטי ואף ספג שני עונשים, חצי דקה ו-1:51 דקות מהפתיחה. אלא שדווקא אז הוא נכנס לתרגיל מצוין ו-2:16 דקות בתוך הקרב, הוא הטיל את יריבו באיפון מדויק והעפיל לשמינית הגמר.

לאשה שבדטואשווילי ג'ודוקא גאורגי (שמאל) מול שגיא מוקי. רויטרס
תמונה שמספרת את כל הסיפור. שבדטואשווילי חוגג, מוקי שבור לב/רויטרס

35 שניות מפתיחת הקרב, שני הג'ודוקא ספגו עונש ותשע שניות בלבד לאחר מכן, ונדטקה קיבל עונש נוסף, אלא שעונש של מוקי, 1:12 בתוך הקרב, השווה את מניין העונשים ל-2:2. הרגע של מוקי הגיע 1:22 לסיום הקרב, כאשר בעזרת תרגיל מוצלח הוא הצליח לרשום ווזארי, עליו שמר עד לסיום והעפיל לשמונה האחרונים. כעת, גם אם מוקי יפסיד ברבע הגמר, הוא יעבור לבית הניחומים ויקבל עוד צ'אנס לזכות במדליה.

ברבע הגמר פגש מוקי את האמריקאי ניקולאס דלפופולו, שהעפיל אחרי קרב מתיש והחלטת שיפוט שנויה במחלוקת. בתחילת רבע הגמר, נראה מוקי קצת מהוסס ו-1:57 לסיום, הוא ספג עונש. כמה שניות לאחר מכן הוא ספג עוד עונש, אך הוא בוטל. למוקי לא נותר הרבה זמן, אך 1:09 לסיום הקרב הוא הצליח להטיל בתרגיל רגל מהיר את יריבו באיפון גדול ולנצח.

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
שגיא מוקי אחרי ההפסד בחצי הגמר/מערכת וואלה!, אסף קליגר
שוהיי אונו ג'ודוקא יפני. רויטרס
זוכה מדליית הזהב, אונו/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully