וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ארצות הברית השפילה את סין עם 62:119

הדרים טים החלה בטיול קליל את המסע לעבר הזהב מול הסינים האומללים. דוראנט הוביל עם 25 נקודות, קאזינס תרם 17 וג'ורג' הוסיף 15. אוסטרליה הביסה את צרפת. סרביה הביסה את ונצואלה

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט. GettyImages
הוא רוצה זהב. דוראנט/GettyImages

טורניר כדורסל הגברים האולימפי, אחד משיאי המשחקים בריו, יצא הערב (שבת) לדרך עם משחקי בית א', בו משחקת נבחרת ארצות הברית. במשחק הפתיחה של הטורניר הפתיעה נבחרת אוסטרליה את נבחרת צרפת כשהביסה אותה 66:87. ארצות הברית הביסה את סין בקלות, וגם סרביה דילגה מעל ונצואלה.

שחקן נבחרת ארצות הברית דמאר דרוזן. GettyImages
השתתף בחגיגה. דרוזן/GettyImages

סין - ארצות הברית 119:62

הדרים טים החלה את מסעה לעבר הזהב עם טיול קליל מול הסינים האומללים, אותם הביסו פעמיים לפני כשבועיים במשחקי ההכנה. סין אמנם קלעה את הסל הראשון במשחק, אך משם הנבחרת של מייק ששבסקי לא הביטה לאחור כאשר דמרקוס קאזינס וקווין דוראנט מובילים אותה ל-10:30 כבר בתום עשר הדקות הראשונות. המגמה נמשכה ועד הסיום הפער רק הלך וצמח- 29 במחצית, 44 בסיום הרבע השלישי ו-57 בסיום.

דוראנט הוביל עם 25 נקודות ושישה אסיסטים, קאזינס הוסיף 17 ופול ג'ורג' תרם 15 משלו. יי ז'יאנליאן קלע 25 עבור הסינים, הבא אחריו היה גו איילון עם שש בלבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן נבחרת ארצות הברית כרמלו אנתוני. GettyImages
הסינית ניסו להקשות, אך הושפלו. כרמלו אנתוני/GettyImages

אוסטרליה - צרפת 66:87

ניצחון ענק לאוסטרלים על צרפת. הבומרס שלטו במשחק מדקות הפתיחה, וסיימו עם ניצחון שמשדר מסר כי הם בהחלט יכולים ללכת רחוק בטורניר. פטי מילס הנהדר הריץ את נבחרתו ליתרון 17:32, לפני שטוני פארקר החזיר את הצרפתים לעניינים במחצית בפיגור 36:33 בלבד. השליטה של האוסטרלים בצבע, בעזרת ארון ביינס ואנדרו בוגוט עזרה להם לפתוח יתרון 13 גם ברבע השלישי, כשברבע האחרון היתרון רק גודל עד לניצחון 66:87.

פטי מילס הוביל את קלעי אוסטרליה עם 21 נקודות, כשאנדרו בוגוט מוסיף 18 משלו וארון ביינס רושם 14 ו-8 ריבאונדים. טוני פארקר היה היחיד שתפקד בצרפת עם 18 נקודות, ניקולא באטום אכזב עם 5 נקודות בלבד.

כדורסלן נבחרת אוסטרליה ארון ביינס. רויטרס
חגיגה של הבומרס . ארון ביינס/רויטרס

סרביה - ונצואלה 62:86

כצפוי, החבורה של סשה ג'ורג'ביץ' לא נתקלה בקשיים מיוחדים מול ונצואלה, שאמורה להיות אחת הנבחרות החלשות בטורניר. מילוש תאודוסיץ', שהיה בספק למשחק בשל פציעה, אמנם סבל מיום חלש יחסית וקלע חמש נקודות בלבד, אבל בוגדן בוגדנוביץ' (19) ומירוסלב ראדוליצה (18) דאגו להימנע מדפיקות לב מיותרות. מילאן מצ'באן הוסיף 9 נקודות, נמניה נדוביץ' תרם 7. מנגד, חוסה ורגאס קלע 12 למפסידה.

בטורניר הנשים:

צרפת - טורקיה 39:55
קנדה - סין 68:90
בלארוס - יפן 77:73

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully