וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: אלכס שטילוב הודח כבר במוקדמות: "תסריט שלא עבר לי בראש"

המתעמל הישראלי הבכיר סיים את חלקו בריו 2016 במהרה, לאחר שלא העפיל לגמר בתרגיל הקרקע החזק שלו וגם לא לגמר המתח. "רציתי לעשות תחרות טובה, אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה"

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי בתרגיל המתח. רויטרס
אכזבה גדולה. שטילוב/רויטרס

אחת התקוות הישראליות הבולטות למדליה באולימפיאדת ריו 2016, אלכס שטילוב, סיים הערב (שבת) את חלקו במשחקים האולימפיים, ככל הנראה האחרונים בקריירה שלו, עם אכזבה גדולה לאחר שהודח בשלב המוקדמות בתרגילי הקרקע, שם היה נחשב לפייבוריט להעפלה לגמר והמתח.

התרגיל הראשון של שטילוב היה במתח. הוא נכנס לסבב התחרויות ברוטציה השנייה והיה הרביעי שעלה שם על המתח. שטילוב סיפק תרגיל מעניין ועזב מספר פעמים את המתח, אך בנחיתה כופף מעט את הברכיים ובסך הכול, כמה פספוסים קטנים עלו לו בציון בינוני: 14.066. שטילוב קיבל 6.700 על רמת הקושי ו-7.366 על הביצוע, ציון שלא יספיק לעלייה לגמר במתח.

בהמשך עלה אלכס שטילוב לתרגיל הקרקע, ברוטציה השלישית, בתור המתעמל החמישי. שטילוב נחשב בשנים האחרונות לאחד הטובים בעולם בתרגיל הקרקע, אלא שכבר בביצוע השני שלו בתוך התרגיל, שטילוב נפל קלות וגם לאחר מכן הוא לא היה מדויק מספיק, מה שהותיר אותו עם ציון לא מספיק טוב של 13.500. שטילוב קיבל ציון 6.000 בלבד על רמת הקושי, הרחק משיאו וציון 7.500 על הביצוע, לאחר שהשופטים בחנו במשך דקות ארוכות את התרגיל.

שטילוב אמר לספורט 5: "לא הלך כפי שרציתי שיילך, אבל זה הספורט ואין מה לעשות. צריך לדעת להתמודד עם אכזבות. החיים ממשיכים, התאמנתי ורציתי לעשות תחרות יותר טובה, אבל אי אפשר לחזיר את הזמן אחורה. הרגשתי מצוין בתרגיל הקרקע, התחלתי טוב, אבל סטייה קטנה גרמה לי ליפול. הבנתי שזה אבוד, אבל הייתי חייב לסיים כמו שצריך. זה תסריט שלא עבר לי בראש - גם דברים טובים נגמרים. האולימפיאדה נגמרה היום, אבל החיים ממשיכים. האולימפיאדה הבאה? נחיה ונראה. זה לא זמן טוב להחליט על העתיד שלי".

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, ריו 2016. רויטרס
"האולימפיאדה נגמרה היום, אבל החיים ממשיכים". שטילוב בתרגיל הקרקע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully