וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גוף האדם לא בנוי למה שאנחנו עושות": 90 שניות כואבות עם נטע ריבקין

3.8.2016 / 11:00

סדרת הסרטונים המרהיבה של וואלה! ספורט לקראת ריו מגיעה לסיומה. והפעם: אתם רגילים לראות אותה מאופרת, גאה ומחוייכת בתחרויות, אבל האימונים שלה נראים זוהרים פחות. הרבה פחות. קבלו הצצה נדירה לאימונים הקורעים של נושאת הדגל בריו

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בסוף השבוע זה קורה! אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016 תיפתח לקול תופים ברזילאים והעולם יישא את עיניו לאושיות ספורט כמו מייקל פלפס, יוסאין בולט וקייטי לדקי.

במקביל, ישראל שולחת למשחקים את המשלחת הגדולה בתולדותיה, על ענפים שונים ומגוונים, עם תקוות מחודשות לשיאים לאומיים, גמרים אולימפיים ומדליות.

"90 שניות", סדרת סרטונים יוצאת דופן שיצרה הילה קובו, בצילום מרהיב של יוסי ציפקיס ובעריכת וידאו של רן צימט, מספקת תעודת זהות קצרה וקצת אחרת של נציגים ישראלים, מעניינים ובולטים, לריו.

לכל פרקי "90 שניות": הפרויקט האולימפי המצולם לריו
לפרק האחרון של "90 שניות" על צמד השייטות לריו


בפרק הסיום של הסדרה אנחנו מביאים את תעודת הזהות המצולמת של המתעמלת האומנותית נטע ריבקין, "המלכה האם" של המשלחת הישראלית השנה, בעלת מדליית ארד טרייה מגביע העולם בבאקו, שסיימה שביעית בקרב-רב בלונדון 2012 ובגיל 25 תייצג את ישראל בפעם השלישית במשחקים האולימפיים.

עד כמה יוצאת דופן ההופעה האולימפית השלישית ברציפות של ריבקין בענף ההתעמלות האומנותית? לאיזה זויות על-אנושיות כף הרגל שלה יכולה להגיע, ואיך היא נראית כשהיא מסיימת שמונה שעות אימון? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully