וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפלצת דו-ראשית": סיפורן המרגש של צמד השייטות בדרך לריו

1.8.2016 / 10:30

סדרת הסרטונים המרהיבה של וואלה! ספורט לקראת ריו נכנסת לישורת האחרונה. והפעם: גיל כהן התאוששה בצורה מעוררת השראה מפציעה קשה בתאונת דרכים; נינה אמיר היא הספורטאית הכי צעירה וטמפרמנטית במשלחת הישראלית לאולימפיאדה. מי יכול עליהן במים?

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: רן צימט

בסוף השבוע זה קורה! אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016 תיפתח לקול תופים ברזילאים והעולם יישא את עיניו לאושיות ספורט כמו מייקל פלפס, יוסאין בולט וקייטי לדקי.

במקביל, ישראל שולחת למשחקים את המשלחת הגדולה בתולדותיה, על ענפים שונים ומגוונים, עם תקוות מחודשות לשיאים לאומיים, גמרים אולימפיים ומדליות.

"90 שניות", סדרת סרטונים יוצאת דופן שיצרה הילה קובו, בצילום מרהיב של יוסי ציפקיס ויותם רונן ובעריכת וידאו של רן צימט, תספק תעודת זהות קצרה וקצת אחרת של נציגים ישראלים, מעניינים ובולטים, לריו.

לצפייה בכל סרטוני הפרויקט האולימפי
לצפייה בפרק האחרון על הטריאתלוניסט רון דרמון

והפעם: אנחנו מביאים את תעודת הזהות המצולמת ואת סיפורן המרגש של שייטות מפרשיות ה-470, גיל כהן ונינה אמיר. כהן (24), שייצגה את ישראל באולימפיאדת לונדון יחד עם ורד בוסקילה, עברה לפני פחות משנתיים תאונת דרכים שגרמה לה פגיעה פנימית קשה, ושבה היא פרקה את כתפה וסבלה מחבלות נוספות. כעבור כחצי שנה כבר החלה להתאמן ואת הכרטיס לריו קיבלה, יחד עם אמיר, עשרה חודשים לאחר הקאמבק.
אמיר בת ה-17, שעולה בשנה הבאה לכיתה יב', היא צעירת המשתתפים במשלחת האולימפית השנה - ובוודאי האנרגטית שבהם.
שתי הספורטאיות גדלו ומתגוררות בעיר חיפה.

מהי חלוקת התפקידים על הסירה? מה קורה אם מישהי מבצעת טעות במהלך שיוט? מה תפסיד אמיר התלמידה כשהיא תייצג את המדינה בריו דה ז'ניירו - ואיך לכל זה קשור הסנאפצ'ט? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully