וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: דלילה חתואל תגיש ערעור ל-CAS בשוויץ במטרה לצאת לריו

25.7.2016 / 18:05

גם אחרי הדחייה בבית הדין של הוועד האולימפי, הסייפת לא מוותרת על האפשרות לצאת לאולימפיאדה ותנסה להיעזר בבית הדין בשוויץ. בנוסף, חתואל תפתח בגיוס כספים באתר למימון המונים

דלילה חתואל סייפת ישראלית. צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ,
לא מוותרת. דלילה חתואל/צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ

הסייפת דלילה חתואל צפויה להגיש בימים הקרובים ערעור ל-CAS (בית הדין לבוררות בספורט) בשוויץ במטרה לאפשר לה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו. כזכור, חתואל השיגה את הקריטריון של הוועד האולימפי הבינלאומי אלא שבישראל ישנו קריטריון מיוחד של הוועד האולימפי המקומי, ואותו לא עברה חתואל. לכן נקבע שלא תייצג את המדינה.

חתואל הגישה ערעור ופתחה בקמפיין ויראלי לאפשר לה לנסוע לאולימפיאדה, אלא שבית הדין של הוועד האולימפי דחה את ערעורה וקבע שהיא לא תוכל להיות במשלחת הישראלית למשחקים הקרובים. חתואל החליטה לא לוותר והיא תפנה לבית הדין בשוויץ, שדן בעניינים של אי צדק לכאורה בספורט כשהתקווה של הסייפת הישראלית היא שה-CAS יחייב את הוועד האולימפי הישראלי לכלול אותה במשלחת.

בשל המאבק המשפטי וההוצאות הכרוכות בו, וכן ההוצאות שהיו לה על המאבק המשפטי בארץ, חתואל תפתח במסע של מימון המונים (headstart) ובו תבקש מהאזרחים במדינה לסייע לה במאבק על מנת להוסיף ייצוג ישראלי בכלל ונשי בפרט של ענף הסיף באולימפיאדה. במהלך הקמפיין הוויראלי התברר שאזרחים רבים תומכים במאבק של חתואל, כשכעת מקווה הסייפת שיתמכו בה גם כלכלית ככל שמתאפשר להם, כדי להשלים את המאבק שלה בדרך לריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully