וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזאת עוד לא הייתה: 90 שניות על הרוכבת לריו שני בלוך

18.7.2016 / 10:30

סדרת הסרטונים המרהיבה של וואלה! ספורט לקראת אולימפיאדת ריו ממשיכה ללוות את הספורטאים שלנו לאחד הרגעים החשובים בחייהם. והפעם: הנופים הקסומים, השרירים השורפים מכאב וההיסטוריה הכפולה של רוכבת האופניים שני בלוך

מערכת וואלה!

בעוד פחות מחודש, ב-5 באוגוסט, תיפתח לקול תופים ברזילאים אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016, והעולם יישא את עיניו לאושיות ספורט כמו מייקל פלפס, יוסאין בולט וקייטי לדקי.

במקביל, ישראל שולחת למשחקים את המשלחת הגדולה בתולדותיה, על ענפים שונים ומגוונים, עם תקוות מחודשות לשיאים לאומיים, גמרים אולימפיים ומדליות.

"90 שניות", סדרת סרטונים יוצאת דופן שיצרה הילה קובו, בצילומו המרהיב של יוסי ציפקיס ובעריכת וידאו של רן צימט, תספק תעודת זהות קצרה וקצת אחרת של נציגים ישראלים, מעניינים ובולטים, לריו.

לסרטון הראשון בסדרה עם גל נבו

אחרי גל נבו, השחיין האולימפי שפתח את הסדרה, אנחנו מביאים את כרטיס הביקור של רוכבת אופני הכביש שני בלוך שהשיגה במאי השנה את הכרטיס לריו ומימשה בכך חלום ישן. בלוך בת ה-37, אם לשלוש בנות, מתגוררת בסקוטלנד ומורגלת, בין היתר, ברכיבה בחורף הצפון אירופי המושלג.

מה מרגיש רוכב אופניים לפני ואחרי מאות קילומטרים של אימון, מה הכי מסוכן ברכיבה, מה המקומות הכי מיוחדים שבלוך רכבה בהם ולמה דווקא האמהות הופכת אותה לספורטאית טובה יותר. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully