וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מהללת את גריזמן, ז'יניאק: "שמח שלימדנו את השחצנים לקח"

הטריקולור בעננים אחרי העלייה לגמר היורו, הנרי התמוגג מהחלוץ: "מצאנו רונאלדו משלנו". פוגבה התלהב מה"משפחתיות", לוריס במונולוג מרגש, ואפילו בנזמה בירך. התגובות והמספרים להצגה

שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן חוגג. רויטרס
שוב עשה את ההבדל. גריזמן חוגג/רויטרס

אמרו שהיא לא הרשימה. שנבחרת גרמניה הייתה עדיפה בהרבה, ושהגיע לה לנצח. אז אמרו. את נבחרת צרפת זה לא ממש עניין. הערב (חמישי) לעיני הקהל הביתי בסטאד ולדורום שבמארסיי, הצליחה נבחרת צרפת לנצח את אלופת העולם מגרמניה 0:2, ולהעפיל לגמר היורו שנערך על אדמתה, שם תפגוש את נבחרת פורטוגל ביום ראשון הקרוב.

עוד בנושא:

צרפת עלתה לגמר יורו 2016 אחרי ניצחון 0:2 על גרמניה
פורטוגל תנסה להתגבר בגמר היורו על "קללת חצי הגמר" מול צרפת
מנואל נוייר: "2:0 זו לא תוצאה הוגנת. עשינו טורניר טוב"

seperator

המספרים

* נבחרת צרפת פתחה לראשונה בהיסטוריה שלה ביורו עם אותו הרכב בשני משחקים רצופים.

* נבחרת צרפת ניצחה את גרמניה בכל חמשת המשחקים שקיימה מול נבחרת גרמניה בזמן שהייתה אלופת העולם.

* הצרפתים העפילו לגמר טורניר גדול בדיוק עשר שנים אחרי שעשו זאת בפעם האחרונה.

* צרפת היא המארחת הראשונה שמגיעה פעמיים לגמר.

* אנטואן גריזמן עבר את זינדין זידאן בכמות השערים עם שישה שערים ביורו, והשתווה לתיירי הנרי.

* שלושה מתוך חמשת השערים האחרונים שספג מנואל נוייר (בנבחרת ובבאיירן מינכן) הובקעו על ידי גריזמן.

* לגריזמן כמות כפולה של שערים מאשר לכל שחקן אחר ביורו.

* רק מישל פלאטיני (9) כבש עבור צרפת יותר שערים ביורו מאנטואן גריזמן.

* לגריזמן שישה שערים ושני בישולים ביורו; רק למישל פלאטיני יותר שערים ובישולים בטורניר אחד (9+1, 1984).

* גריזמן כבש שמונה שערים בעשרה משחקי נוקאאוט העונה (ליגת אלופות ויורו).

* החלוץ הצרפתי אגב, הוא השחקן השני בלבד שמסיים את טורניר היורו עם יותר משישה שערים.

* גריזמן הפך לשחקן השלישי שכובש שני שערים או יותר מול גרמניה באליפויות אירופה השונות אחרי קונססאו (2000) ובאלוטלי (2012).

* גרמניה השלימה יותר מסירות במחצית הראשונה משצרפת השלימה במשחק כולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
יצליחו גם לזכות? הצרפתים חוגגים/רויטרס

הציטוטים

אנטואן גריזמן, שכבש את צמד הניצחון ונבחר לאיש המשחק: "זה היה מאמץ קבוצתי. הודות לכולם אנחנו בגמר והערב נהנה כמה שאפשר. החמצתי את הפנדל שלי בגמר ליגת האלופות ומאוד רציתי להבקיע הערב. אני עדיין רחוק משיאו של פלטיני ומקווה שיום אחד אוכל לסגור את הפער".

"אנחנו מאוד שמחים", המשיך, "אנחנו יכולים להתחיל לחלום על הגמר והשאר עם הרגליים על הקרקע. בשער השני בסך הכל ארבתי לראות אם נוייר יטעה ושמחתי שהכדור נפל לרגלי. אני מאושר וגאה. זו החובה שלנו לנצח משחקים עבור הציבור הצרפתי".

דידייה דשאן מאמן המנצחת חגג בסיום: "הרגשה נהדרת של אושר וגאווה. המשחק הזה היה מאוד קשה נגד נבחרת נהדרת שהיא גם אלופת העולם. היו לנו בעיות עם האיכות של היריבה, אבל לא נפלנו ממנה מהפתיחה והצלחנו להשיג את השער. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, סבלנו אבל ניצחנו".

דשאן ביטא את רגשותיו: "זה נהדר, זה גמר היורו וזה רק עוד שלושה ימים. האווירה ביציעים הייתה מדהימה ואני חושב שהיא תהיה עוד יותר טובה במשחק הגמר. תמיד האמנתי בשחקנים שלי. זה הניצחון שלהם. הייתי בהרבה גמרים, אבל ההרגשה טובה יותר כשאתה על המגרש".

אוליבייה ז'ירו: "זה ערב מרגש. ננצור את הרגע וממחר נתמקד בגמר. השער הראשון שלנו הגיע ברגע מפתח, הפנדל שינה את המשחק. הגישה שלנו במחצית השנייה הייתה שונה. גריזמן השתפר ככל שהטורניר התקדם. אני מאושר בשבילו, הוא נותן לנו אקסטרה. אני רוצה לכתוב פרק בהיסטוריה, כולם רוצים להשיג משהו גדול ביום ראשון".

שחקן הנבחרת לשעבר תיירי הנרי: "זה מאוד מרגש. זה נחמד לראות את הביחד של הקבוצה ושל האוהדים. הנבחרת הייתה מבריקה בחלק האחורי. האיש המרכזי אנטואן גריזמן - כולנו ידענו שהוא מסוגל לנפק הצגה כזו. שוב יש לנו גיבור, חלוץ שיכול לנצח עבורינו טורנירים. יש לנו כריסטיאנו רונאלדו משלנו".

שחקן העבר דויד טרזגה: "צרפת נשלטה אבל הייתה יעילה יותר מגרמניה. לשם שינוי המזל היה בצד שלנו הפעם. כפי שצפיתי, השחקנים הגדולים עשו את ההבדל".

שוער נבחרת צרפת הוגו לוריס. רויטרס
לא שוכח את הקושי. לוריס/רויטרס

פול פוגבה, ששלט בשקט וביעילות במרכז השדה, אמר בסיום ש"התבגרנו. אני סופר-מאושר. אנחנו ממש כמו משפחה מאוחדת, כולם אוהבים להיות יחד ואפשר לראות את זה על המגרש. עכשיו הגיע הזמן להראות את עצמנו. מי שבאמת ווינר לא רק מגיע לגמר, הוא גם מנצח אותו".

פטריס אברה נראה בעננים. "החזקת כדור לא מנצחת משחקים. באנו מוכנים לשיטה שלהם, ידענו מתי לרוץ, מתי לעצור. היינו רגועים. אנחנו רוצים לשחזר את מה שקרה פה ב-1998, חולמים על היסטוריה. זאת לא שחצנות, אני פשוט מאמין בנו. אני מאושר, החיים שלי נפלאים", אמר.

הוגו לוריס סיפק מונולוג מרגש: "הכל הולך קשה לצרפת, וזה בלט במיוחד בשנים האחרונות בנבחרת. אני מאושר שהצלחנו לטפס מעל ההר הזה. דשאן הוא הארכיטקט, הוא חיבר אותנו. הפענו את אלופת העולם אבל יש עוד משחק אחד גדול אחד לתת. יש אצלנו לכידות גדולה שלא הייתה בעבר, גם המחליפים תרמו לנו המון".

אנדרה פייר-ז'יניאק לא היסס לתקוף את גרמניה ואמר בסיום: "הם שחצנים כל כך שבא לך לתפוס את הראש לפעמים. אמרתי לעצמי 'הלוואי שנלמד אותם שיעור'. זה נתן לי מוטיבציה מיוחדת לנצח אותם".

בצרפת יצאו מגדרם. ל'קיפ עיטרו את הכותרת הראשית בכיתוב "כמו אלופים", וציינו ש"זו הייתה תצוגה יפהפיה של צרפת. גם בתקשורת הספרדית היללו, איך לא, את אנטואן גריזמן. בכותרת הראשית של ה'אס' נכתב "עוד הצגה גאונית של גריזמן בדרך לגמר. חלוץ אתלטיקו קבר את אלופת העולם עם צמד". ב'מארקה' ציינו ש"הנסיך כבר הפך למלך" וש"גריזמן הספקטקולרי לקח את צרפת לגמר". באתר 'גול' כתבו ש"גריזמן הוא היורש האמיתי והמוצדק של זינדין זידאן".

שחקני ארסנל ביחד למרות הכל

גריזמן מוביל בביטחה את טבלת מבקיעי היורו

זו הייתה התגובה של מרסל דסאי

וכך נראתה ההתלהבות של פרנסואה הולנד

וזו התגובה (הקצת מוגזמת) של אוהדי נבחרת צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully