וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה רגע היסטורי עבור נבחרת ויילס, בייל נתן השראה לאומה שלמה"

גם הההפסד 2:0 לפורטוגל בחצי הגמר לא קילקל את החגיגה של הדרקונים בסיום קמפיין יורו 2016: "השחקנים יחזרו למולדת בתור גיבורים". בייל: "מאוכזבים מאוד, אבל נתנו את הכול", קולמן: "גאה בשחקנים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אכזבה גדולה בנבחרת ויילס. גארת' בייל וחבריו סיפקו הערב (רביעי) הופעה חלשה והפסידו 2:0 לפורטוגל בחצי גמר יורו 2016. הוולשים מסיימים טורניר נהדר מבחינתם עם הפסד כואב לאחר שערים של כריסטיאנו רונאלדו ונאני.

שחקני נבחרת ויילס מודים לקהל בסיום ההפסד בחצי הגמר. רויטרס
אוהדי ויילס מודים לקהל/רויטרס

ההפסד לסלסאו בחצי הגמר אמנם היה אחרי אחד המשחקים החלשים ביותר של הדרקונים בטורניר, אך הבחורים של כריס קולמן גרפו מחמאות. "ויילס בחוץ, אך איזה מסע אדיר ומהנה ביורו", טענו ב-BBC והחמיאו למודחת בחצי הגמר: "הם יחזרו לממלכה כגיבורים, לא פחות. אליפות אירופה בצרפת הייתה היסטורית עבורם, רגע שישאר בתודעה של השחקנים לנצח". דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום אוהדי ויילס סרבו לעזוב את האצטדיון בליון והעניקו לשחקנים תמיכה מרשימה עם השיר שהפך לקאלט ברחבי צרפת: "Don't Take Me Home".

ומה לגבי בייל? כוכב ריאל מדריד הוא ללא ספק המרוויח הגדול ביותר של הטורניר. דווקא אחרי תקופה לא פשוטה אצל הבלאנקוס ודיווחים רבים אודות חזרה לליגה האנגלית, סיום העונה של בייל תחת זינדין זידאן היה נהדר וביחד עם הזכייה בליגת האלופות הוא הגיע בכושר יוצא דופן לטורניר וסחב את ויילס עד להישג השיא שלהם. "זו הייתה הופעה מעוררת השראה מצדו של בייל, הוא הרים אומה שלמה על הגב והעניקה לה סיבה אמיתית לחייך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל מול שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ערב מאכזב מבחינתו. בייל/רויטרס

המספרים

* לראשונה בטורניר לא הצליחה ויילס לכבוש שער.

* מאז תחילת 2015, שיחקה ויילס ארבע פעמים ללא ארון ראמזי. בארבעת המשחקים הללו היא גם לא ניצחה (שלושה הפסדים ותיקו).

אוהדי נבחרת ויילס מאוכזבים. רויטרס
אוהדי ויילס מאוכזבים/רויטרס

הציטוטים

גארת' בייל אמר לאחר המשחק: "קשה לנתח את זה עכשיו, אבל ברור שאנחנו מאוכזבים. אנחנו צריכים להיות גאים במה שהשגנו בטורניר. נתנו הכול על המגרש ומחוץ למגרש. ניסינו ליהנות מהחוויה בטורניר. אנחנו רוצים להודות לכל האוהדים על התמיכה שלהם לאורך הטורניר, זה היה מדהים. אנחנו מאוכזבים כמובן, אבל הם השיגו את השער הראשון והיה להם קצת להשיג את השני. ניסינו בכל הכוח לחזור למשחק, נלחנו עד השנייה האחרונה ואנחנו מצטערים שלא עלינו לגמר, אבל נתנו הכול.

"הם הצליחו לסגור אותנו טוב מאוד בהגנה והגבילו את המצבים שלנו וצריך לתת להם קרדיט על זה. אין לנו חרטות. אנחנו אומה גאה וגאים על מה שהשגנו. כמובן שרצינו מאוד לעלות לגמר ולהילחם על הגביע, אבל זה לא היה אמור לקרות כנראה. כריסטיאנו הוא כובש טבעי. אבל אנחנו לא מתעסקים בהם, אלא רק בנו. אנחנו מאוכזבים, אבל נרים את עצמנו. נישאר ביחד ונרים את עצמנו כדי להמשיך הלאה. אף אחד לא ציפה שנגיע לחצי הגמר ועכשיו נמשיך להילחם".

מאמן ויילס כריס קולמן הוסיף: "חייבים לתת קרדיט לפורטוגל ולכריסטיאנו רונאלדו. כנראה שזה היה אחד יותר מדי בשבילנו. אני מקווה שהם יזכו בטורניר. היה ברור שהשער הראשון יהיה חשוב מאוד, לא משנה לאיזה צד. לא מצאנו את המומנטום שלנו במשחק. פורטוגל לא נתנה לנו מרווח. השער הראשון היה קריטי, איבדנו ריכוז לחמש דקות ובחצי הגמר נגד פורטוגל זה גומר אותך. אני כל כך גאה בשחקנים. להגיע לחצי הגמר זה דבר מדהים. ניצחנו המון בטורניר הזה והערב היה התור שלנו להפסיד. אבל הקבוצה הזו לא תיגמר בטורניר הזה, הם עדיין ימשיכו הרבה אחרי שאני כבר לא אהיה כאן. הטורניר הזה היה חוויה נהדרת בשבילנו".

חלוץ העבר של נבחרת ויילס איאן ראש אמר לאחר המשחק: "אני חוזר על מה שאמרתי במהלך המחצית. אמרתי שצריך משהו מיוחד מאוד כדי לנצח במשחק הזה. זה היה משהו מיוחד, נגיחה פנטסטית של רונאלדו. 15 הדקות הראשונות של המחצית השנייה היו קריטיות, פורטוגל השיגה שני שערים. אי אפשר לבקש יותר מזה מוויילס וכל הכבוד לפורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully