וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין - פורטוגל: רנאטו סאנצ'ס צפוי לפתוח, פביאנסקי ממשיך בשער

מאבק במארסיי על המקום בחצי הגמר (חמישי, 22:00, ערוץ 10). פרננדו סנטוס מתלבט בנוגע לקווארסמה ואמר: "כישרון זה חשוב, אך את הטורנירים מנצחות קבוצות". אדריאן סילבה הוסיף: "בשלבים האלה, כל פרט קטן משנה"

רבע הגמרמחצית30/06/2016
פולין
    1:1
      פורטוגל
      ליאור נאור

        החדשות

        פולין

        רוברט לבנדובסקי שנפגע קלות באחד מהתיקולים של ההגנה השוויצרית הקשוחה בשלב הקודם, סבל מכאבים בימים האחרונים, אבל יהיה כשיר. וויצ'ך שצ'סני סובל מכאבים, אבל אחרי ההצגה של לוקאס פביאנסקי בשמינית הגמר, שוער סוונסי צפוי לפתוח בכל מקרה. ארקדיוש מיליק שהחמיץ כמה הזדמנויות פז מתחילת הטורניר, ינסה לאפס את הרגל והראש.


        פורטוגל

        רפאל גריירו ואנדרה גומס החמיצו את האימון ביום שלישי בגלל פציעות והם בספק, אם כי נראה שהמגן השמאלי יפתח. רנאטו סאנצ'ס שנבחר לשחקן המצטיין נגד קרואטיה, צפוי לפתוח הפעם. המאמן פרננדו סנטוס מתלבט אם להרכיב גם את ריקרדו קווארסמה, שכבש את שער הניצחון הדרמטי בשמינית הגמר.

        שוער נבחרת פולין לוקאש פביאנסקי. רויטרס
        מציג יכולת גבוהה בטורניר. פביאנסקי/רויטרס

        הציטוטים

        מאמן פורטוגל, פרננדו סנטוס, אמר לקראת המשחק: "אני בטוח שהולך להיות משחק שקול וקשה מאוד. אני זוכר שאימנתי את יוון והתמודדתי מול הפולנים, הם היו טובים אז והשתפרו מאז. הם קבוצה מצוינת, ראינו את זה בשלב הבתים. יהיה משחק טוב ואנחנו רוצים להתקדם לחצי הגמר. אין פייבורטית במשחק הזה - הסיכויים הם 50:50. יש לנו מספר שחקנים בסגל שלא כשירים במאה אחוז ונראה מחר האם הם מסוגלים לשחק. יש לי 23 שחקנים שנמצאים בכושר ויש להם הרבה מוטיבציה, הם יודעים מה הם רוצים, הם נחושים ואני מאמין בהם. בשלב הזה כישרון זה דבר חשוב אך את הטורנירים מנצחות קבוצות". על רנאטו סאנצ'ס שצפוי לפתוח אמר: "הוא הצטרף אלינו רק במרץ, הוא עדיין מתפתח ומחר אחליט כיצד אשתמש בו בצורה היעילה ביותר".

        הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה, דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים: "פולין הראתה שהיא קבוצה מצוינת במהלך הטורניר, ננסה להקשות עליהם במהלך המשחק כאשר כל פרט קטן משנה בשלבים האלה. יש לנו הרבה מוטיבציה, התכוננו פיזית ומנטלית למשחק וננסה לנצח. עלינו להיות צנועים על המגרש ולהתמקד במה שצריך לעשות - להיות הכי תחרותיים שאפשר". לגבי הכוכב, כריסטיאנו רונאלדו הוא אמר: "כולנו יודעים כמה הוא חשוב לנבחרת. הוא הבקיע ונמצא בכושר טוב, אין ספק שהוא שחקן מדהים שמשחק למען הקבוצה".

        מאמן הפולנים, אדם נבלאקה אמר: "אני חושב שהוכחנו עד כה למה אנחנו מסוגלים. על הנייר זו אולי תהיה הפתעה אם פולין תעפיל לחצי הגמר, אך אנחנו מכירים את החוזקות שלנו ויודעים שאנחנו מסוגלים לעבור. זו לא הפתעה שהשגנו תוצאות טובות בטורניר, עשינו התקדמות גדולה, השחקנים היו מדהימים במוקדמות והשתפרנו כקבוצה. המשחק הבא הוא תמיד הכי חשוב, וכעת אנחנו מתמקדים בו. אנחנו מאוד שמחים שהרבה אנשים תומכים בנו ואנחנו מקווים להמשיך בטורניר. מבחינת ההרכב, כמובן שהחלטתי מי יעלו אך אנחנו לא אומרים לשחקנים עד האימון המסכם. לפורטוגלים יש הרבה פוטנציאל בהתקפה ובהגנה, הם גם מאוד מסוכנים במתפרצות. מצפה לנו משחק קשה מאוד אך ננסה לשלוט בו לפי תכנית המשחק שלנו". על רוברט לבנדובסקי: "הוא שחקן חשוב מאוד. הוא הקפטן שלנו והוא נמצא בכושר טוב מבחינה פיזית ומנטלית".

        ארקדיוש מיליק, שלא נמצא בכושר טוב בטורניר התייחס למשחק החשוב: "מצד אחד השגנו את המשימה, אך אני יודע שאנחנו מסוגלים לנצח את פורטוגל, עם כל הכבוד להם. עלינו לתת מחר 100 אחוז ואם נעשה זאת, יש לנו סיכוי להעפיל. מבחינת אישית, אני בטוח שיש לי את היכולת להבקיע. לא אכפת לי מה כתוב באינטרנט, אני רק מנסה לעשות את הטוב ביותר על המגרש ולמלא אחר ההוראות שהמאמן נותן לי. אני לא מסתיר את העובדה שניסיתי ללמוד מכריסטיאנו רונאלדו. הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר, אחד מהטובים בעולם, חייבים לשאוב ממנו השראה. זה יהיה דבר מיוחד לשחק מולו אך אני מתרכז רק בקבוצה שלי ולא מסתכל עליו מלמטה".

        קשר נבחרת פורטוגל נאני. GettyImages
        "אנחנו מפגינים רוח קבוצתית". נאני/GettyImages

        חמישה משחקים אחרונים

        פולין:

        שוויץ - פולין 1:1 (5:4 בפנדלים - יורו 2016)
        אוקראינה - פולין 1:0 (יורו 2016)
        גרמניה - פולין 0:0 (יורו 2016)
        פולין - צפון אירלנד 0:1 (יורו 2016)
        פולין - ליטא 0:0 (ידידות)

        פורטוגל:

        קרואטיה - פורטוגל 1:0 (אחרי הארכה - יורו 2016)
        הונגריה - פורטוגל 3:3 (יורו 2016)
        פורטוגל - אוסטריה 0:0 (יורו 2016)
        פורטוגל - איסלנד 1:1 (יורו 2016)
        פורטוגל - אסטוניה 0:7 (יורו 2016)

        seperator

        המספרים

        * הנבחרות נפגשו 10 פעמים בעבר, כשהמאזן מראה על 4 ניצחונות פורטוגליים, שלושה ניצחונות פולניים ושלוש תוצאות תיקו.

        * פורטוגל עדיין לא הפסידה ב-11 המשחקים הרשמיים שלה תחת פרננדו סנטוס. היא ניצחה בשמונה מתוכם - כולם בהפרש של שער אחד.

        * רוברט לבנדובסקי סופר 643 דקות בטורנירי יורו ללא שער או בישול. הוא כבש בדקה ה-17 נגד יוון ביורו 2012 ומאז בצורת.

        * פורטוגל מדורגת במקום הרביעי בטורניר באיומים על השער עם 74 בארבעה משחקים. רק 24 מתוכם הגיעו למסגרת. פולין עם 55 איומים, 12 מהם למסגרת.

        * פורטוגל מבצעת 15 עבירות למשחק, רק איטליה מקדימה אותה בקטגוריה הזו עם 17. לפולין ממוצע של 11.5 עבירות למשחק.

        * לכריסטיאנו רונאלדו שמונה שערים בטורנירי יורו, אחד פחות מהשיאן מישל פלאטיני (שאגב כבש את כל התשעה בטורניר אחד).

        הרכבי הקבוצות

        שופט: פליקס בריך (גרמניה)
        אצטדיון: סטאד ולודרום, מארסיי

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully