וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו תקף, באיסלנד השיבו אש: "צוללן ולוזר"

כוכב פורטוגל סיפק מונולוג עצבני אחרי התיקו: "הם לא יגיעו לכלום, יש להם מנטליות של נבחרת קטנה. זה מגוחך". ארנאסון: "מה הוא ציפה, שנשחק כמו ברצלונה?". המספרים והתגובות מהלילה ההיסטורי

שחקני נבחרת איסלנד. רויטרס
טרפו את הקלפים. שחקני איסלנד חוגגים/רויטרס

משחקי המחזור הראשון של יורו 2016 הסתיימו הערב (שלישי) עם עוד הפתעה גדולה בבית ו', כאשר נבחרות פורטוגל ואיסלנד נפרדו ב-1:1 בסטאד ז'ופרואה-גישאר בסנט אטיין. נאני כבש בדקה ה-31 לזכות פורטוגל שהייתה צריכה לרדת למחצית ביתרון גבוה יותר, אך לא הצליחה לכבוש עוד ובתחילת המחצית השנייה ספגה מרגלי בירקיר ביארנסון. כריסטיאנו רונאלדו רשם משחק די חלש והחמיץ מספר מצבים טובים והאיסלנדים השיגו נקודה בבכורה שלהם במסגרת אליפות אירופה. הם יחפשו ניצחון במחזור הבא מול הונגריה. הפורטוגלים ינסו להשיג ניצחון ראשון מול אוסטריה.

רויטרס

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיא ההופעות של לואיס פיגו במדי פורטוגל, עם הופעתו ה-127.

* שערו של נאני היה הרביעי בשמונת משחקיו האחרונים במדי פורטוגל, אחרי שלושה שערים בלבד ב-36 המשחקים שלפניהם.

* נאני כבש בשני משחקים רשמיים רצופים עבור פורטוגל לראשונה מאז ספטמבר 2008.

* שערו של נאני היה השלישי בשלושה משחקים מול נבחרת איסלנד.

* נאני כבש את השער ה-600 בתולדות אליפות אירופה. את השער ה-500 כבש צ'אבי (2008), את ה-400 תיירי הנרי (2004) ואת ה-300 זלאטקו זאחוביץ' (2000).

* ערב המשחק, לרונאלדו היו יותר שערים בקריירה (545) מלכל שחקני איסלנד במשותף (478).

* בירקיר ביארנסון כבש את השער הראשון של איסלנד בתולדות אליפויות אירופה.

* רנאטו סאנצ'ס שנכנס כמחליף הוא הצעיר ביותר ללבוש את מדי נבחרת פורטוגל בטורניר גדול, בגיל 18 ו- 301 ימים. שבר את שיאו של רונאלדו (19 ו-128).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
לא ערב שירצה לזכור. רונאלדו/AP

הציטוטים

מנגד, כריסטיאנו רונאלדו שלא הפסיק להחמיץ תקף את איסלנד בסיום. "הם חגגו כאילו זכו ביורו או משהו, אבל כנראה שזו מנטליות של נבחרת קטנה, ובגלל זה הם לא יגיעו לכלום בהמשך", אמר. "הם לא ניסו לעשות שום דבר חוץ מלהגן, הם החנו אוטובוס מחוץ לרחבה ולא עניין אותם שום דבר אחר. מאכזב לבוא למשחק גדול בצורה כזאת. אנחנו ניסינו לנצח בכל הכח, ובצד השני יש יריבה שלא רצתה לעשות כלום חוץ מלמנוע מאיתנו לכבוש. היה להם הרבה מאוד מזל".

כוכב ריאל הוסיף: "קצב מאכזב לפתוח את הטורניר עם נקודה בלבד, אבל אנחנו לא מודאגים. גם ספרד, צרפת וכל הנבחרות הגדולות האחרות התקשו מאוד במשחק הפתיחה שלהן. אנחנו בטוחים ב-100 אחוז שננצח במשחק הבא".

התגובה של איסלנד לא איחרה לבוא. קארי ארנאסון, ששמר על רונאלדו במהלך המשחק, אמר ש"רונאלדו אומר שהחננו אוטובוס ברחבה? הוא חתיכת לוזר. מה הוא ציפה, שנשחק כמו ברצלונה? צוללן".

רונאלדו ספג ביקורת ממקור נוסף, ולא על הופעתו במסגרת היורו. מדובר באוליבר קאן שמאס בחגיגות המוגזמות של הכוכב לאחר כיבוש שערים. השוער האגדי חלק את תחושותיו לגבי הורדת החולצה המפורסמת של CR7 לאחר שכבש את הפנדל המכריע בגמר ליגת האלופות. "שחקן כדורגל צריך להתבגר עם השנים. זה משעמם לראות תמיד את אותן תמונות - ההצגה העצמית הזאת", אמר.

"כמובן ששוב הוא קרע את החולצה מעליו ועשה הצגה שלמה", הוסיף הגרמני, "אם הוא זכה בכל כך הרבה תארים והוא כזה ווינר הוא היה צריך לקחת רגע לחשוב על השחקנים של אתלטיקו מדריד, ככה הוא היה יוצר באמת גדול, במקום ליצור את ההד התקשורתי הזה שמשעמם אותי".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס אמר בסיום: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל היינו טובים יותר וראויים לנצח. יצרנו הרבה הזדמנויות, היינו יכולים להבקיע יותר. זה הכדורגל, טעויות קורות, נענשו. זה בית קשה ונצטרך להילחם כדי לעלות. התוצאה הזו לא מורידה מהביטחון שיש לנו לקראת ההמשך. לא בוכים על חלב שנשפך".

כובש השער של הפורטוגלים נאני הוסיף: "הובלנו והיינו טובים, אבל איסלנד היו טובים מאוד בכדורים הארוכים. הגענו למצבים רבים, שלטנו במשחק, אבל יש להם הגנה חזקה ואגרסיבית. זו היתה הופעה מוצלחת. עכשיו צריך לנוח ולהתכונן למשחקים הבאים".

אנדרה גומס: "לא לתיקו חיכינו. ידענו שהם יהיו מסוכנים, ניסינו להגיב לשוויון אבל לא הצלחנו לנצח. צריך לנצח את שני המשחקים ולהגיע לשבע נקודות".

מנגד, מאמן איסלנד לארס לאגרבק נרגש מנקודת הבכורה של נבחרתו ביורו: "ברור שזה מרגיש טוב, נפגשנו עם אחת הנבחרות הטובות בטורניר. השחקנים היו פנטסנטיים. משחק ההגנה שלנו היה יוצא מהכלל. הלילה השחקנים יחגגו, אבל בבוקר צריך לחזור ולהתנהג ברצינות".

קארי ארנאסון שחקן נבחרת איסלנד מעל כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
הקרב נמשך בסיום. קארי ארנאסון מול כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully