וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "הכדור לא רצה להיכנס. אינייסטה הציל אותנו, לא אני"

בספרד נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 הדרמטי על צ'כיה. הבלם שיבח את קפטן ברצלונה, שעשה היסטוריה: "המסירה שלו הייתה מושלמת". סרחיו ראמוס: "המסר מהמשחק - ההתעקשות משתלמת". וגם: כל המספרים

שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה מול שחקן נבחרת צ'כיה ירוסלב פלאשיל. רויטרס
איש המשחק. אינייסטה/רויטרס

המחזור הראשון בבית ד' של יורו 2016 הסתיים הערב (שני) עם ניצחון 0:1 דרמטי של ספרד על צ'כיה בסטדיום מוניסיפל שבטולוז. זה הלך קשה עבור אלופת אירופה המכהנת ששלטה לאורך כמעט כל 90 הדקות ואף יצרה מספר מצבים טובים מול פטר צ'ך, אך השוער הצ'כי הנהדר מנע מהם לכבוש, עד שנגיחה של ג'רארד פיקה בדקות הסיום סידרה להם ניצחון ראשון במשחק פתיחה של טורניר גדול מאז מונדיאל 2010. גם דויד דה חאה היה מצוין ומנע מהצ'כים אפשרות להפתיע. בעקבות הניצחון נבחרתו של ויסנטה של בוסקה נצמדה לקרואטיה בראשות הבית ובמחזור הבא היא תפגוש את נבחרת טורקיה בעוד הקרואטים יפגשו את צ'כיה.

seperator

המספרים

* תומאש רוזיצקי בן ה-35 הוא השחקן המבוגר ביותר ששיחק במדי נבחרת צ'כיה ביורו. הוא גם עדיין הצעיר ביותר ששיחק עבורם בטורניר, כאשר היה בן 19.

* נבחרת ספרד ספגה שער אחד בלבד במסגרת היורו ב-16 השעות ו-48 הדקות האחרונות.

* הלה רוחה היא הנבחרת הראשונה בהיסטוריה ששומרת על רשת נקייה בשישה משחקי יורו ברציפות.

* תומאש רוזיצקי שיחק ביורו כבר יותר דקות מאשר שיחק עבור ארסנל כל העונה החולפת (19 בלבד).

* זו הפעם הראשונה אחרי שלושה כישלונות שנבחרת ספרד מצליחה לנצח את משחק הפתיחה שלה בטורניר גדול.

* אריץ אדוריץ הפך למבוגר ביותר שמשחק עבור נבחרת ספרד ביורו, כאשר נכנס כמחילף בגיל 35 ו-122 ימים.

* נבחרת ספרד לא הפסידה כבר 13 משחקים במסגרת היורו, מאז ההפסד לפורטוגל ב-2004.

* אנדרס אינייסטה הוא הספרדי היחיד שבישל בשלושה טורנירי יורו שונים.

* שערו של ג'רארד פיקה היה הראשון שלו בקריירה בטורניר גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ספרד ג'רארד פיקה. GettyImages
שער ראשון בטורניר גדול. פיקה/GettyImages

הציטוטים

ג'רארד פיקה נתן את הקרדיט לאנדרס אינייסטה על הבישול ואמר בסיום: "הוא הציל אותנו, לא אני. חשוב מאוד שפתחנו את הטורניר עם שלוש נקודות. שיחקנו טוב, שלטנו במרכז השדה ובכדור, אבל ברוב הזמן נראה היה שהכדור לא רוצה להיכנס. למזלי המסירה של אנדרס הייתה מושלמת".

אינייסטה עצמו הצטנע: "להיות איש המשחק זה לא הדבר הכי חשוב, הכי חשוב זה שלוש הנקודות. יש לנו נבחרת נהדרת ואפשר לנצח כל יריבה. שום דבר לא עשה אותי יותר מאושר מאשר לסיים את המשחק עם ניצחון. חשוב שנדע להגיב בצורה טובה מול המערכים של הנבחרות היריבות. עכשיו אנחנו מביטים על המשחק הבא".

גם סרחיו ראמוס חגג: "כנראה שאם מתעקשים וממשיכים לשחק באותה אינטנסיביות במשך 90 דקות אז הגול מגיע בסוף. זה מה שאנחנו צריכים לקחת מהמשחק הזה".

ויסנטה דל בוסקה: "הניצחון היום היה חשוב מאוד עבורנו כי יזמנו ושלטנו בקצב. אנחנו רוצים לסיים את הבית במקום הראשון. אני שמח על האיזון שהיה במשחק שלנו לעומת ההכנה, באנו עם כוחות מאוחדים והשגנו את המטרה. אינייסטה היה נהדר, אבל זה לא ניצחון של שחקן אחד אלא של הנבחרת כולה".

מאמן נבחרת צ'כיה פאבל ורבה: "ידענו שספרד נבחרת חזקה ושהיא פייבוריטית. ידענו שזה יהיה מבחן. הם עדיפים עלינו בהחזקת כדור וביצירת מצבים. זה מאכזה לספוג שער כל כך מאוחר. יכולנו לכבוש בעצמנו, מה שלא קורה הרבה מול ספרד. נתנו כל מה שיש לנו וחבל שלא השגנו לפחות נקודה. היינו צריכים לתקוף יותר אבל אני מרוצה מהשחקנים. אינייסטה הוא שחקן יוצא מן הכלל".

על תומאש רוזיצקי: "ראיתי אותו במדי המילואים של ארסנל והוא שיחק טוב. הוא שיחק במשחקי הידידות שלנו והאיכויות שלו רק גדלות. רצינו לוודא שהוא מוכן לטורניר ואני חושב שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully