וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "אנחנו הפייבוריטים לזכות ביורו 2016"

מאמן ספרד נשמע מרוצה לאחר ה-1:6 המרשים על דרום קוריאה: "יש עוד נבחרות חזקות, אבל אנחנו מגנים על התואר". לוקאקו שכבש בדקות הסיום ומנע מהבלגים הפסד ביתי: "היינו חסרי מזל"

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
"אנחנו מוכנים ליורו". דל בוסקה/רויטרס

יורו 2016 מתקרב וייצא לדרך בעוד שמונה ימים בלבד. בימים אלה משחקי ההכנה לקראת הטורניר נמשכים, ולאחר ההפסד המפתיע של אלופת העולם גרמניה לסלובקיה, נבחרת חזקה נוספת שהתקשתה היא בלגיה. השדים האדומים ניצלו מהפסד ביתי לא נעים לפינלנד, בזכות שער של רומלו לוקאקו בדקה ה- 89 שהשווה ל- 1:1. מי שהרשימה מאוד ונראה שמגיעה בכושר טוב היא נבחרת ספרד. חניכיו של ויסנטה דל בוסקה הביסו בקלות את דרום קוריאה 1:6, ונראה שהם מגיעים מוכנים על מנת לזכות ביורו בפעם השלישית ברציפות.

מי שנשמע אופטימי היה המאמן של זוכת היורו האחרון: "שיחקנו בצורה שוטפת. התקשנו ב-20 דקות הראשונות אך שני השערים המהירים בהתחלה שינו זאת. השתפרנו במהלך הימים האחרונים, וכעת אנחנו בהחלט מוכנים לפתוח את משחקי היורו. אין ספק שעלינו להגיע מוכנים כי נתמודד מול יריבות חזקות מאוד, אך אנחנו בפורמה טובה. אנחנו פייבוריטים לזכות בגלל שזכינו בטורניר הקודם ואנחנו מגנים על התואר. יש לנו חלום לעשות את זה, אך אנחנו זוכרים שיש יריבות מצוינות בטורניר".

הספרדי לא הסתנוור מהתוצאה הגבוהה והחמיא גם ליריבה: "התוצאה הסופית לא משקפת את הבדלי הרמות בין הקבוצות. הם טובים יותר מאיך שהם נראו היום". המאמן התייחס גם לפציעתו של חלוץ יובנטוס, אלברו מוראטה, שהדאיגה לא מעט אנשים אתמול: "זו הייתה מכה קלה אך לא נראה כמשהו בעייתי".

החלוץ עצמו, שכבש צמד במשחק, נשמע אופטימי גם הוא: "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו נעשים חדים יותר ככל שהטורניר מתקרב. אנחנו מבינים אחד את השני טוב יותר ומשפרים את הקצב". מוראטה התייחס גם לעצמו באופן אישי ואמר: "זה לא משנה מי מבקיע, אני רק עוד שחקן בנבחרת. אנחנו קבוצה. העתיד שלי? בכל יום מדווחים על משהו אחר. כרגע אני מרוכז ביורו ובהמשך נראה מה ייקרה".

אלברו מוראטה חוגג נבחרת ספרד. רויטרס
פציעה לא רצינית. מוראטה משמאל/רויטרס

מי שלא הרשימה אתמול היא נבחרת בלגיה, שמגיעה עם המון ציפיות לטורניר הקרוב. השדים האדומים נהנים בשנים האחרונות מדור מדהים שכולל שחקנים מהקבוצות החזקות ביותר בעולם, אך גם הם לא עזרו לנצח אתמול את פינלנד.

כובש שער השוויון, רומלו לוקאקו, טען כי הבלגים לא שיחקו רע: "זה היה משחק קשה. כן הצלחנו ליצור הרבה הזדמנויות והיינו חסרי מזל, אך אין ספק שהיינו צריכים לנצח. קבוצות מגנות מולנו בצורה טובה ומחכות להזדמנות אחת".

מאמן הבלגים, מארק וילמוטס, דיבר לאחר המשחק והתייחס גם להגנת היריבה: "תקפנו, גם ארבעת שחקני ההגנה שלנו יצאו קדימה ויצרו מצבים, אך היו חמישה מגנים פינים והיה קשה למצוא את הפירצה ואת השערים. גם לשוער שלהם היה יום מצוין. קצת קשה לחוות משחקים מהסוג הזה. היו לנו הרבה הזדמנויות אך לא הצלחנו לכבוש. מאוד רצינו, ואולי בגלל זה שחקני הכנף שלנו יצאו קדימה מידי, מה שהותיר מקום לפינים ליצור הזדמנויות".

וילמוטס התייחס גם לבעיות בהגנה שלו, לאחר פציעתו של הקפטן, וינסנט קומפני: "בכללי, אנחנו צריכים לבנות מרכז הגנתי לעתיד הנבחרת. לקראת היורו עלינו לייצב את ההגנה. ההבנה בין השחקנים תגיע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מארק וילמוטס, מאמן נבחרת בלגיה. AP
"קשה לחוות משחקים מהסוג הזה". וילמוטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully