וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה באולימפיאדת ריו?

30.5.2016 / 9:31

אלכס שטילוב יתחרה בבוקר שאחרי הטקס ולא יוכל לזכות לכבוד, בוועד האולימפי עדיין לא החליטו מי ייבחר לתפקיד אותו מילא שחר צוברי בלונדון 2012. ג'רבי, קנייזבה וטומרקין בין המועמדים

שחר צוברי מניף את דגל ישראל בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012. AP
שחר צוברי בטקס הפתיחה של לונדון 2012/AP

בוועד האולימפי עדיין לא בחרו את הספורטאי או הספורטאית שיישאו את הדגל בטקס הפתיחה באולימפיאדת ריו, שייערך בעוד 68 יום. המועמד הטבעי לזכות בכבוד הגדול לעמוד בראש המשלחת הישראלית בטקס היוקרתי היה אלכס שטילוב, שזכה אתמול במדליית הארד באליפות אירופה בהתעמלות שנערכה בשוויץ, אלא שבשל לו"ז התחרויות שלו הוא לא יוכל לעשות זאת.

שטילוב, עבורו זו תהיה האולימפיאדה השלישית אליה יגיע כבכיר הספורטאים במשלחת, ייחל את דרכו במוקדמות כבר בשבת ה-6 באוגוסט, בבוקר שלאחר טקס הפתיחה, ובאותו יום הוא יזדקק למנוחה לקראת התחרות, ולא יוכל לבלות שעות רבות בטקס הארוך יחד עם חבריו למשלחת.

בוועד האולימפי ידעו כבר לפני שנה ששטילוב לא יוכל לשאת את דגל ישראל בשל הסמיכות לתחרויות, ולכן הוא היה זה שנשא את הדגל במשחקים האירופאים הראשונים שנערכו לפני שנה בבאקו. שחר צוברי, שגם עבורו מדובר באולימפיאדה שלישית בקריירה, כבר זכה לכבוד לשאת את הדגל בטקס הפתיחה של לונדון 2012, ונראה שהמועמדים לזכות בכבוד הפעם הן ירדן ג'רבי, חנה קנייזבה מיננקו, אנסטסיה גלושקוב, לה זו תהיה אולימפיאדה רביעית, יעקב טומרקין ושגיא מוקי.

המשלחת הישראלית עם אלכס שטילוב, טקס הפתיחה של המשחקים האירופיים בבאקו. רויטרס
אלכס שטילוב בטקס הפתיחה של באקו 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully