וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה על מעקה נראית לכם מפתה? אולי זה יגרום לכם לחשוב אחרת

19.2.2016 / 8:00

כשהוא מתודלק בהרבה בירה ולחץ חברתי, גבר מלונדון החליט להתגלש על מעקה של המדרגות הנעות. באופן צפוי למדי הוא סיים את התרגיל בנפילה כואבת תוך שניות

יוטיוב

כשאתה ילד, כל מעקה נראה לך כמו הזדמנות להחלקה מרגשת. אולם ככל שהשנים עוברות, הפיתוי להתגלש יורד וכנראה שיש סיבה טובה לכך. וידאו שצולם בשבוע שעבר ברכבת התחתית בלונדון מתעד רגע מכאיב במיוחד של גבר המחליק במורד מעקה של מדרגות נעות, בעידוד נלהב של חבריו. הגלישה המצחיקה הופכת תוך שניות לנפילה כואבת על המדרגות והאנשים, שסתם עמדו שם. כעת, מנהלי התחנה מאשימים את הבחור השובב בכך שהעמיד בסכנה את האנשים במקום.

עם בקבוק בירה אחד ביד, שכנראה לא היתה הראשונה, הבחור בן ה-30 נראה מטפס מעל המחסום ועולה על המעקה. אבל ההתגלשות הקצרה נמשכת שלוש שניות בלבד לפני שהוא נופל מעל שלט, שבאופן אירוני מזהיר אנשים לעמוד בצד הרחוק מהמעקה. הוא נופל על הגב בזמן שחבריו, כולל דיוויד ביילי שפרסם את הסרטון בפייסבוק, שואגים מצחוק.

ביילי סיפר ל"דיילי מייל": "זה קרה בלהט הרגע, היינו בשוק שהוא באמת עשה את זה, אבל לא יכולנו להפסיק לצחוק. זה כנראה לא היה הרעיון הכי טוב בעולם". למרות הנפילה הקשה ביילי ממהר להרגיע: "הוא בסדר גמור, ירד לו קצת דם והוא היה חבול אבל אין לו שום פציעה משמעותית". הבחור המקפץ טופל במקום על ידי חובש התחנה ומיד המשיך לעוד כמה בירות עם החברים.

אדם גולש ונופל. צילום מסך
ןבזן, זו הולכת להיות טעות. רגע לפני הנפילה/צילום מסך

הסרטון צבר כבר עשרות אלפי צפיות, וגרר גם תגובות זועמות של מנהלי התחנה. "בטיחות היא במקום הראשון ותעלולים כאלה מסוכנים לא רק לאלה שעושים אותם אלא לאנשים שסביבם". אולי זה יגרום לו לחשוב פעמיים בפעם הבאה, אבל כנראה שלא.

עוד באותו נושא

זו הסיבה בגללה אסור לתת לילדים לשחק עם מדרגות נעות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully