וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: קטיה גולדרינג קבעה קריטריון לריו, דיון דחוף יתקיים בעניינה

14.2.2016 / 9:53

הרצה הישראלית-אמריקאית קבעה תוצאה איכותית במרתון לוס אנג'לס, 2:35:27 שעות המהווה שיפור של כחמש דקות לשיאה האישי והישראלי. כעת צפוי להתקיים דיון שבו תישקל האפשרות לאפשר לה להתחרות בריו

קטיה גולדרינג, הישראלית-אמריקאית שגדלה בארץ עד גיל 16 ועברה לאחר מכן לארצות הברית, קבעה הלילה (בין שבת לראשון) את הקריטריון למשחקים האולימפיים לריו. גולדרינג עצרה את השעון במרתון לוס אנג'לס שנערך במסגרת המבחנים האמריקאיים על 2:35:27 שעות (מקום תשיעי), תוצאה איכותית מאוד שמהווה גם שיפור משמעותי לשיא האישי שלה שעמד עד היום על 2:40:32 שעות.

גולדרינג, המשתייכת לאגודת באר שבע, צפויה להגיע השבוע לישראל, ועדיין לא יודעת אם תוכל לייצג את המדינה במשחקים האולימפיים בריו, זאת לנוכח העובדה כי נכון להיום בוועד האולימפי מערימים קשיים על שיתופה. בחודש שעבר פרסמנו את טענת הוועד האולימפי כי על פי התקנון חלה על המרתוניסטית ועל כל ספורטאי שמעוניין לייצג את ישראל באולימפיאדה חובת השתתפות בתחרויות בינלאומיות תחת המדינה שנה לפני השנה האולימפית, תנאי שגולדרינג לא עומדת בו. התוצאה שלה מהווה שיא ישראלי חדש, שמוחק שיא בן 12 שנה של נילי אברמסקי, אותו שיפרה ב-1:09 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפור משמעותי לשיא האישי. קטיה גולדרינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיגוד האתלטיקה טענו בחודש שעבר כי "כל ספורטאי חייב לעמוד בתנאי הסף שנקבעו על ידי הוועד האולימפי בישראל. במידה שאתלט יקבע את הקריטריון ויעמוד בתנאי הסף הללו, איגוד האתלטיקה ישמח לראות את מספר האתלטים במשלחת האולימפית גדל". לוואלה! ספורט נודע כי בעקבות התוצאה המצוינת של גולדרינג (הקריטריון עומד על 2:45:00) עתיד להתקיים דיון מיוחד בהשתתפות נציגי איגוד האתלטיקה והוועד האולימפי כדי לשקול מחדש את האפשרות לאפשר לגולדרינג להשתתף בריו, זאת באופן חריג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully