וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אטיאס נחת בארץ: "אני מקדיש לאבי שנפטר את הניצחון הזה"

18.1.2016 / 11:45

לוחם הטקוואנדו, שהבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו אחרי זהב באיסטנבול, מכוון גבוה: "זה ההישג הכי משמעותי שלי, עכשיו המטרה היא מדליה באולימפיאדה". מאמן הנבחרת, יחיעם שרעבי: "אני יותר עצוב משמח עבור שאר הספורטאים שהפסידו"

משפחתו של רון אטיאס בנתב"ג/קובי אליהו

קבלת פנים חמה ציפתה היום (שני) בנתב"ג ללוחם הטקוואנדו, רון אטיאס בן ה-20, שהצליח להפתיע את כולם ולהשיג את הקריטריון האולימפי למשחקים בריו. אטיאס, שנחשב במשך שנים להבטחה, הצליח להתעלות על עצמו בתחרות האירופית (בקטגוריית עד 58 ק"ג) שנחשבת להזדמנות האחרונה להגיע לאולימפיאדה, ניצח בשלושה קרבות ודאג להשמיע את התקווה באיסטנבול תוך שהוא גורף את מדליית הזהב.

"יש התרגשות שאי אפשר לתאר", הודה אטיאס. "זה ההישג הכי משמעותי שהיה לי בחיים כרגע. המטרה הבאה היא מדליה באולימפיאדה. ברגע שהשגתי את הקריטריון, הרגשתי תחושת שחרור. אחרי זה רציתי לנצח, לא רציתי להסתפק במדליית הכסף. קשה לי עדיין לעכל שאני אהיה בריו. ייקחו לי כמה ימים. יש איתי עוד ספורטאים שלא הצליחו לעשות את זה, וזה קשה בשבילם. המטרה העיקרית בריו היא מדליה. הכניסה זה השלב החשוב למדליה, ואני אנסה לעשות את זה".

רון אטיאס לוחם טקוואנדו. קובי אליהו
הישג אדיר. רון אטיאס/קובי אליהו

על הדרך הארוכה שלו הוסיף אטיאס: "כשאני רואה את אמא שלי, יש לי צביטה בלב. אבא שלי נפטר לפני חמש שנים. הוא היה הדמות המרכזית בקריירה שלי. עכשיו אני שמח שאני פה לתת את כל מה שאני יכול ואני מקדיש לו את הניצחון הזה".

יחיעם שרעבי, מאמן הנבחרת ומאמנו האישי של אטיאס, ציין: "הוא עשה את זה בטורקיה, ועשה משהו שלפני שמונה שנים אני לא הצלחתי לעשות. זה הישג גדול. רק השגנו את הקריטריון. אנחנו צריכים לחזור לעניינים ולראות מי המתמודדים שיהיו. כשיהיו את כל ה-15 האחרים שיתחרו מולו באולימפיאדה, אנחנו נבין לאן אנחנו הולכים. בריו זה יהיה סיפור שונה לחלוטין. נצטרך להביא לרון הרבה מתחרים שיהוו יריבי אימון". על יתר המתחרים אמר שרעבי: "המטרה הייתה להשיג כרטיס אחד כי הקריטריון בטקוואנדו מאוד נוקשה. כמאמן אני לא יכול להגיד שאני מרוצה מזה. אני מאוכזב עבור שאר הספורטאים. אני לא שמח, אני יותר עצוב עבור שאר הספורטאים".

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully