וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה אמור לשחק, הוגו לוריס: "הוא שקט מאוד"

קשר נבחרת צרפת, שבת דודו נרצחה בתיאטרון בטקלאן בזמן ששיחק על כר הדשא מול גרמניה, החליט לצאת עם חבריו לאי הבריטי. השוער: "יהיה מרגש לשמוע את ההמנון". זימון בכורה ללינגארד. גרמניה בסגל חסר מול הולנד

הוגו לוריס, נבחרת צרפת. AP
מחכה למשחק. לוריס/AP

מלבד צמד המשחקים המסקרן בשלב הפלייאוף של יורו 2016, שיפגיש את סלובניה ואוקראינה ואת דנמרק ושבדיה, ברחבי היבשת ייערכו מחר (שלישי) משחקי ידידות רבים, כשבמוקד נבחרת צרפת שתתארח בוומבלי אצל נבחרת אנגליה, ארבעה ימים בלבד לאחר האסון הנורא שפקד את המדינה. גרמניה, ששחקניה נאלצו ללון בסטאד דה פראנס בשישי האחרון, תארח את הולנד. המשחק בין בלגיה לספרד בוטל בעקבות החשש מפיגוע טרור נוסף.

seperator

אנגליה - צרפת (22:00, ספורט 2 ו-HD)

ארבעה ימים בלבד לאחר שפיגועי הטרור זעזעו את צרפת וגבו את חייהם של 132 אזרחים, נבחרת הכדורגל של המדינה תצא לאנגליה, שם תערוך משחק הכנה מול הנבחרת המקומית. בשל האסון הנורא קיום המשחק היה בספק, אך בסופו של דבר החליטו הצדדים על קיומו, כשדקת דומייה תישמע בוומבלי לפני שריקת הפתיחה.

המשחק האחרון של צרפת היה מול גרמניה - אותו משחק שבמהלכו נשמעו הפיצוצים העזים. אותו משחק שבסיומו נאלצו שחקני הקבוצות ללון בסטאד דה פראנס. למרות זאת, ההצגה חייבת להימשך, ואפילו לסאנה דיארה, שבת דודו נרצחה באחד הפיגועים, יצא עם הנבחרת וצפוי לקחת חלק בהתמודדות. גם אנטואן גריזמן, שאחותו שהתה בתיאטרון בטקלאן במהלך פיגוע הירי, יצא עם הנבחרת לאי הבריטי.

בצד המקצועי, נבחרת אנגליה תגיע למשחק לאחר שספגה 2:0 מספרד, הפסד שקטע 15 משחקים רצופים ללא הפסד. ג'יימי ורדי ומייקל קאריק הפצועים לא יהיו בסגל של רוי הודג'סון, כשג'סי לינגארד, חלוצה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, זכה לזימון בכורה.

מאמן צרפת, דידייה דשאן, ניסה להכניס את נבחרתו לריכוז: "הלילה שאחרי המשחק נגד גרמניה היה כמעט ללא שינה, ניסינו למצוא פתרון למצב שנוצר. נבוא יותר גאים למשחק נגד אנגליה ונייצג את צרפת בכבוד. אני סומך על גורמי הביטחון בצרפת שיאבטחו את היורו כמו שצריך".

"יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו צריכים לשחק למען המדינה ולמען הקורבנות", אמר שוער הצרפתים, הוגו לוריס. "ננסה להציג משחק טוב. אני בטוח שנתרגש מאוד כשנשמע את ההמנון. הסיטואציה לא קלה עבור לסאנה דירה. הוא שקט מאוד. הוא נורא רוצה לייצג את המדינה למרות מה שקרה". "יש משהו במשחק הזה שהוא מעבר לכדורגל", אמר הודג'סון. "אין לי מושג מה יקרה במהלך המשחק, מכיוון שמעולם לא נתקלתי בסיטואציה כזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי נבחרת צרפת פורצים לדשא בסטאד דה פראנס. AP
ההצגה חייבת להימשך. הסטאד דה פראנס/AP

גרמניה - הולנד (21:45, ספורט 1 ו-HD)

המאנשאפט ספגו 2:0 מצרפת בסטאד דה פראנס בשישי האחרון, ואם זה לא הספיק, נאלצו השחקנים לבלות את הלילה באצטדיון בשל פיגועי הטרור בעיר הבירה הצרפתית. שחקני הנבחרת נפגשו עם פסיכולוג, המאמן יוגי לב אמר: "אני מקווה שנצליח לשים בצד את היריבות הגדולה בין הנבחרות".

בסטיאן שווינשטייגר, מנואל נוייר ולוקאס פודולסקי ינוחו ולא יהיו בסגל כשמגן פ.צ קלן, יונאס הקטור, שנפצע מול צרפת, ייעדר אף הוא, כמו גם בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג. לירוי סאנה שוחרר לטובת הנבחרת הצעירה.

מנגד, ההולנדים יגיעו להתמודדות לאחר הניצחון על ויילס 2:3. האוראנג', שלא עלו ליורו, הציגו במשחק מספר שחקנים פחות מוכרים יחד עם שחקנים ותיקים. באס דוסט, שכבש שער בכורה במשחק, צפוי להמשיך בחוד, אריאן רובן אמור לפתוח בקישור.

21:45 - איטליה - רומניה

האיטלקים רוצים להתאושש מההפסד לבלגיה, הרומנים ניצחו במשחקם האחרון את איי פארו. מתיאה דה שיליו, שפתח במשחק האחרון, ייעדר בשל פציע בשריר.

שחקני נבחרת הולנד מאוכזבים. רויטרס
רוצים עוד ניצחון. שחקני הולנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully